Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Montako kirjaa olet lukenut tänä vuonna?

Vierailija
12.12.2017 |

Voit laskea mukaan myös opiskelun ja työn vuoksi luetut kirjat.

Montako kirjaa olet lukenut tänä vuonna?

Vaihtoehdot

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

120-150, en jaksa nyt laskea.

Vierailija
2/14 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

21-30 . Luen noin pari kirjaa kuukaudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle viisi. Luen vain silloin kun otan aurinkoa ja suomessa noita kelejä tulee hikeen viisi kesässä. Ulkomaan matkoilla mä suurimman osan kirjoistani sitten luenkin.

Vierailija
4/14 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2 kirjaa per viikko yleensä tulee luettua.

Vierailija
5/14 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

About 2-5 kirjaa kuussa, joten arvioin 31-40.

Vierailija
6/14 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kirjaa viikossa menee, lomalla enemmän. Tänään olen lukenut yhden (Blytonin Seikkailu- sarjaa :D) ja aloitan kohta toisen. Olen nimittäin flunssassa. Jouluksi on varattu 8 kirjaa, toivottavasti saadaan lahjoiksi lisää. 

Vierailija
7/14 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arviolta yli 30 mutta alle 50, tämä on ollut huono lukuvuosi kun viivytin optikolla käyntiä. Silmät väsyivät kun lasien tehot eivät enää riittäneet, mutta ei olisi huvittanut hankkia uusia.

Vierailija
8/14 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen luin tosi paljon, pari kirjaa viikossa, sekä vanhoja lemppareita että uusia. Sairastuin kuitenkin lievään masennukseen, ja jostain syystä se näkyi myös siinä että koin uusien kirjojen lukemisen jotenkin raskaana ja jumitin vain vanhoissa suosikeissa. Viime vuonna kuitenkin päätin aloittaa matkan takaisin vanhoihin lukutottumuksiin, ja sainkin luettua 15 uutta kirjaa (ja vanhoja suosikkeja). Tänä vuonna tavoite oli 25, ja sain sen täyteen viikonloppuna :) Eli tämän vuoden saldo on 25 uutta kirjaa ja muutama ikisuosikki, en ole laskenut montako niitä on tullut luettua tänä vuonna.

Vierailija
9/14 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin, että tasan kahdeskymmenes on menossa just nyt: panen kyllä yleensä muistiin lukemani kirjat, mutta ei-fiktioita (elämäkerrat yms.; työkirjallisuutta en tähän kyselyyn laske) saattaa joskus jäädä kirjanpidon ulkopuolelle. Romaaneja suurin osa, enemmän "vakavaa" kuin "viihdettä"; pari runokirjaa; pari elämäkertaa. Lukemiselle voisi varata hieman enemmän aikaa netissä surffailun kustannuksella (sekin on kyllä jees: vastaa aikakauslehtiä), mutta telkkua ja suoratoistopalveluita katson mielestäni ok-määrän. Tämän vuoden lukusaldooni olen siis tyytyväinen.

Vierailija
10/14 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän. Todella vähän. Harmittaa, kun tulee luettua niin vähän nykyisin. Yritän parantaa tapani ensi vuonna.

Vierailija
11/14 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 1-4 kirjaa viikossa.

Vierailija
12/14 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko vuonna 7 kirjaa..Tenttikirjoja en laske, tosin en niitä olekkaan kannesta kanteen lukenut.

Vierailija
13/14 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin 51+ koska tein lopputyötä tämän vuoden ja siksi luin normaalia enemmän. Olen myös lukenut vinon pinon lastenkirjoja ääneen lapselleni. Ehkä yleensä omaksi iloksi luen noin 20-30 kirjaa vuodessa.

Vierailija
14/14 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka lukee kirjoja herran vuonna 2017? :D