Onkohan kaverin tyttöystävä ihastunut mieheeni
Oltiin siis mieheni kanssa tämän kaverin luona viettämässä viikonloppua. Huomasin, että tämä kaverin tyttöystävä puhui lähes pelkästään miehelleni, ei oikeastaan minulle juurikaan. (Vähän myös kielimuuria, koska kommunikoitiin englanniksi, koska tää tyttö ei oo suomalainen enkä itsekää puhu nii hyvin enkkua) Oltiin yhdellä keikalla (mieheni vei meidät kaikki sinne ja pitää bändistä kovin) ja tää tyttö oli ostanu bändin cdn ja kassin ja sanoi miehelleni, että hän saa valita niistä toisen. Tyttö myös sanoi hississä minulle, että mieheni on todella mukava. Oltiin liikkeellä neljästään ja oltiin vähän humalassa ja tyttö jutteli aina tilaisuuden tullen mieheni kanssa eikä oikein minun kanssa. Loppuillasta aloin miettiä, että oliko taustalla muutakin kuin ihan puhtaasti sitä että tyttö halusi olla mukava jne. Ei tässä sinänsä mitään, saaha sitä jutella ja tutustua..mutta alkoi vaa mietityttää, että olikohan sittenkään ihan puhdasta kohteliaisuutta ja ystävällisyyttä ilman kummempia taka-ajatuksia. Miltä kuulostaa?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Hey you, it's me! Your man is here and we just fu*ked. I liked it! And so he too! ;D
Oikee koomikko oot! Ap
Kyllähän mekin jo ollaan tätä tyttöjä jo pantu.
T : isä ja eno
Samat asiat vaan kiinnostavat molempia, tuskin kummempaa. Tiesitkö muuten että eleet ja katseet kertovat tilanteesta enemmän kuin juttelu. Tarkastele tätä ensi kerralla.
Miehesi ilmeisesti osaa englantia hyvin? Ja jaksoi huomioida että tämä kaverin tyttöystävä ei jää keskustelujen ulkopuolelle/tunne itseään ulkopuoliseksi?
Miten itse käyttäydyit? Juttelitko kaverisi kanssa suomeksi? Teillä riitti juttua, ja sillä aikaa miehesi rupatteli tämän tyttöystävän kanssa?
Jos seurueessa käytetään kieltä jota yksi ei osaa/ymmärrä, on samantekevää koskeeko puheenaiheet yleisiä asioita vai jotain sisäpiirin juttuja joita vain ne äänessä olevat tietävät - koska kaikki vieraskielinen keskustelu kuulostaa ja tuntuu sille ulkopuoliselle niiltä sisäpiirin keskenäisiltä supatteluilta.
Ei siinä sukupuolella tai millään muullakaan ulkoisella tekijällä ole osaa eikä arpaa,
ulkopuoliseksi itsensä kielen vuoksi tunteva on vain rajattoman kiitollinen siitä että joku jaksaa hänet huomioida ja vetää mukaan keskusteluun.
Kun mietit hetken näitä mainitsemiani juttuja ja viikonlopun kulkua, huomaat varmaan itsekin että jonkun fanilahjan antaminen miehellesi on vain tapa osoittaa kiitollisuutta huomaavaisesta käytöksestään.
Iskumielellä olevan käytös on erilaista, siinä keskitytään puhtaaseen flirttailuun, flirttailija itse esiintyy provosoivan seksikkäästi (mahdollisimman niukka pukeutuminen yms) sekä pyrkii kaikin tavoin kohteensa läheisyyteen (mm koskettelemalla jonkun muun asian varjolla, keksimällä syitä päästä kahdenkesken kohteensa kanssa). Mikään kirjoituksessasi ei viittaa tällaiseen.
Ja vielä: monissa maissa/kulttuureissa lahjan antaminen on kohteliaisuutta, tapa osoittaa arvostusta. Ei sillä mitään (varsinkaan seksuaalista!) piilomerkityksiä ole.
[Omat serkkuni ovat syntyperältään niinkin lähikulttuurien kasvatteja kuin brittejä ja ruotsalaisia, ja he haluavat antaa lahjoja silloinkin kun minä olen vieraana heidän luonaan (!) eli ei riitä että he hukuttavat tuliaisiin tullessaan käymään täällä. - ohis]
Vierailija kirjoitti:
Samat asiat vaan kiinnostavat molempia, tuskin kummempaa. Tiesitkö muuten että eleet ja katseet kertovat tilanteesta enemmän kuin juttelu. Tarkastele tätä ensi kerralla.
Kyllähän mä tarkastelinkin, kun huomasin että tyttö hakeutui mieheni lähelle ja otti kontaktia vain häneen. Ja oli kiinnostunut vain tämän jutuista. Paljon he kyllä juttelivat ja minä en jaksanut enää edes kiinnittää huomiota kun keskityin omaan hauskanpitoon. Ap
Vierailija kirjoitti:
Miehesi ilmeisesti osaa englantia hyvin? Ja jaksoi huomioida että tämä kaverin tyttöystävä ei jää keskustelujen ulkopuolelle/tunne itseään ulkopuoliseksi?
Miten itse käyttäydyit? Juttelitko kaverisi kanssa suomeksi? Teillä riitti juttua, ja sillä aikaa miehesi rupatteli tämän tyttöystävän kanssa?
Jos seurueessa käytetään kieltä jota yksi ei osaa/ymmärrä, on samantekevää koskeeko puheenaiheet yleisiä asioita vai jotain sisäpiirin juttuja joita vain ne äänessä olevat tietävät - koska kaikki vieraskielinen keskustelu kuulostaa ja tuntuu sille ulkopuoliselle niiltä sisäpiirin keskenäisiltä supatteluilta.
Ei siinä sukupuolella tai millään muullakaan ulkoisella tekijällä ole osaa eikä arpaa,
ulkopuoliseksi itsensä kielen vuoksi tunteva on vain rajattoman kiitollinen siitä että joku jaksaa hänet huomioida ja vetää mukaan keskusteluun.Kun mietit hetken näitä mainitsemiani juttuja ja viikonlopun kulkua, huomaat varmaan itsekin että jonkun fanilahjan antaminen miehellesi on vain tapa osoittaa kiitollisuutta huomaavaisesta käytöksestään.
Iskumielellä olevan käytös on erilaista, siinä keskitytään puhtaaseen flirttailuun, flirttailija itse esiintyy provosoivan seksikkäästi (mahdollisimman niukka pukeutuminen yms) sekä pyrkii kaikin tavoin kohteensa läheisyyteen (mm koskettelemalla jonkun muun asian varjolla, keksimällä syitä päästä kahdenkesken kohteensa kanssa). Mikään kirjoituksessasi ei viittaa tällaiseen.
Ja vielä: monissa maissa/kulttuureissa lahjan antaminen on kohteliaisuutta, tapa osoittaa arvostusta. Ei sillä mitään (varsinkaan seksuaalista!) piilomerkityksiä ole.
[Omat serkkuni ovat syntyperältään niinkin lähikulttuurien kasvatteja kuin brittejä ja ruotsalaisia, ja he haluavat antaa lahjoja silloinkin kun minä olen vieraana heidän luonaan (!) eli ei riitä että he hukuttavat tuliaisiin tullessaan käymään täällä. - ohis]
Onko sun nikkisi ohis vai mikä juttu toi on?
kyllä siinä jotain on. tykkäilevätkö toistensa kuvista instassa tms?
Vierailija kirjoitti:
ulkopuoliseksi itsensä kielen vuoksi tunteva on vain rajattoman kiitollinen siitä että joku jaksaa hänet huomioida ja vetää mukaan keskusteluun.Kun mietit hetken näitä mainitsemiani juttuja ja viikonlopun kulkua, huomaat varmaan itsekin että jonkun fanilahjan antaminen miehellesi on vain tapa osoittaa kiitollisuutta huomaavaisesta käytöksestään.
Tässä tekstissä oli kyllä aika paljon järkeä ja hyviä pointteja toit esille. Mies osaa kyllä paremmin enkkua ja itse ujostelen sen käyttöä. Oma ujouskin saattoi tietysti antaa kuvan, että en ole kiinnostunut juttelemaan hänen kanssaan. Ja totta, tuo lahjan antamaninen on varmaan tosi erilainen juttu eri kulttuurissa. Ap
Tekikö nainen blow job liikkeitä suullaan, se on selvä merkki sitten?
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiedä, kun en ole itse instassa. Ap
Ei vaan kaveri on ihastunut sinuun.
Seisoiko miehelläsi samalla kun puhui sille toiselle naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Tekikö nainen blow job liikkeitä suullaan, se on selvä merkki sitten?
Reps. Ap
Onha tuo nyt selkeää jos ihan ovat keskenän puhuneet, yritä selvittää kauanko suhde on jo jatkunut
Joku päivä kun tulet kotiisi niin ne kaikki kolme on makkarissa odottamassa sinua 4 playhin.
Näköjään mies ja nainen eivät voi olla kavereita tai ystäviä ILMAN taka-ajatuksia. Hohhoijaa sanon minä! Vieläkin yhtä alkukantaista ajattelua...
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta mies oli työlle lähetänyt kikkelin kuviaan, niistä oli kuulemma tykännyt.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Näköjään mies ja nainen eivät voi olla kavereita tai ystäviä ILMAN taka-ajatuksia. Hohhoijaa sanon minä! Vieläkin yhtä alkukantaista ajattelua...
Kyllä mun mielestä todellakin voi. Siksi en illan aikana edes miettinyt kuin lopussa oliko tuossa jotain muutakin. Joo ehkä se joku muu oli vaan mun mielikuvitus. Ap
Kiva tyttö oli kävi meitäkin makuukamarissa viihdyttävässä.
Mummi & Vaari
Tosi hauska juttu. Ap