TÄRKEÄ ketju - paras joulukonvehti/konvehtirasia?
Nyt tuli kyllä aloitettua tosi tärkeä ketju! Mikä on mielestäsi paras joulukonvehti/konvehtirasia? Omat suosikkini ovat Pandan Juhlapöydän konvehdit (rasiassa oikeastaan kaikki ok, suurin aivan ihania!), mutta myös Maraboun Symphony-rasia.
Kommentit (37)
GuyLian Sea Shells -suklaasimpukat
Minultakin ääni GuyLianin Seashells suklaasimpukoille. Niitä saa myös halpisversioina muualta vaan ei ole alkuperäisten voittanutta. Niitä ostin jouluksi ja muita suklaita en tarvitse :)
Ne pandan juhlapöydänkonvehdit ja fazerin klassikot-rasia
Quality Street on aika kiva, tosin ei erityisen jouluinen.
🇺🇦🇮🇱
Onko kukaan löytänyt hyviä konvehteja Lidlistä?
🇺🇦🇮🇱
Wiener nougat on suosikkijoulusuklaani. Tulisipa jo joulu.
Lidlin kirsikkaliköörikonvehdit, Fazerin tai Pandan liköörikonvehdit ja Fazerin piparisuklaalevy tuo joulun tullessaan 👍🎄🎁
Vierailija kirjoitti:
Wiener nougat on suosikkijoulusuklaani. Tulisipa jo joulu.
Ai vieläkin? Eihän ne ole nykyisin lähelläkään alkuperäisiä, ovat lähinnä alkuperäisen irvikuvia.
Kaffebulla kirjoitti:
Onko kukaan löytänyt hyviä konvehteja Lidlistä?
Olen, mutta tästä on useampi vuosi, en tiedä onko tuote valikoimassa enää. Sellainen isohko rasia, jossa oli paljon erilaisia konvehteja, jotenkin "Lindt-kopion" vaikutelma tuli siitä.
Lidlin kirsikkaliköörikonvehdit ja Fasun Vihreät kuulat.
Vierailija kirjoitti:
Lindtin Lindor suklaapallot. Niitä saa muuten Citymarketista irtomyynnistä. Voi valita juuri sen värin, mistä eniten tykkää. Minä rakastan kaikkia. Maailman parasta suklaata, joka sulaa suussa.
Mulla menee niistä maha kuralle.
Juhlapöydän konvehdit on harvoja suklaita, joita jaksaa syödä vuodesta toiseen, nam!
Panda Juhlapöydän konvehdit-rasiasta ne ananas-konvehdit on parhaita.
Lindtin suklaita syödään, samoin Fazer ja etenkin Panda.
Uusia ehdotuksia?