Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö millainen on miehesi unelmanainen ulkonäöltään?

Vierailija
11.12.2017 |

Poikkeaako paljon omasta ulkonäöstäsi?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, se alkoi katsoa Vain elämää syksyllä vaikkei ole koskaan aiemmin katsonut. Ihan vaan Jenni V:n takia. Sanoi että tuossa sellainen leidi ettei tiedä miten päin olisi jos tuon kanssa saisi piip. Itse muistutan enempi Sirpa Pietikäistä joten jätin äijän miettimään ja häivyin siiderille.

Onkohan miehesi tosissaan? Sannia taisi katsella siinä ohjelmassa eikä Jenniä. Minun mieheni ehdoton turn off on Jenni Vartiaisen kaltaiset kylmät ja tissittömät liian pitkät laudat.

Turpa kiinni, Jenni-vihaaja. Sun kaltaisella aivokääpiöllä ei edes ole miestä koska olet ruma sekä ulkoisesti että sisäisesti. Ja Jenni on kyllä yksi Suomen kauneimpia naisia.

Ohis.

Eikä Sanni paljon kyllä Jenniä rintavampi, lyhyempi tai lämpimämmän oloinen ole, jos se näistä olisi kiinni :D

Vierailija
42/43 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tykkää pienistä sekä siroista naisista, ja minä olen kuulemma täydellinen. Välillä meinaa epävarmuus iskeä, kun jo omista kavereistakin löytyy paljon pienempiä (olen 162cm ja 58kg). Pitää vaan koittaa olla tyytyväinen itseensä ja muistaa, ettei epävarmuus paranna omaa oloa eikä ulkonäköä;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän itseäni ihan tavallisen näköisenä. Ilmeisesti kelpaa miehelleni <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän