Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö millainen on miehesi unelmanainen ulkonäöltään?

Vierailija
11.12.2017 |

Poikkeaako paljon omasta ulkonäöstäsi?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellinen. Kaunis ja isotissinen. 10/10 nainen. Itse olen kaikkea muuta; viallinen, ruma, lauta ja 6/10. Ei mikään ihme että pysyn sinkkuna ja saan unelmieni miehiltä pelkkää seksiä ja sitäkin vain silloin kun he eivät parempaa saa. On rankkaa olla ruma nainen.

Vierailija
22/43 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä piti huolen ettei se jäänyt mulle epäselväksi: pitkä, hoikka ja isorintainen ruotsalaisblondi oli hänen ihanteensa (minä taas pieni ja siro punapää).

14v kuuntelin tuota ja lopulta lähdin, yllätys oli suuri kun mieheni uusi vaimo olikin vanhempi, tanakampi, lyhyempi ja tumma!

Nykyisen miehen kohdalla ei tarvitse miettiä mikä on hänen naisihanteensa:) Vielä vuosien jälkeenkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se liene lähes kaikilla miehillä sama ihanne ja unelma naisen ulkonäöstä.

Nuoren näköinen ainakin , hoikka, paksut hiukset, mieluiten pitkät hiukset, olivatpa tummat tai vaaleat,

kauniit kasvot. Mistäpä muusta mies unelmoisi kuin täyden kympin ulkonäöstä.

No, enää ei ole nuo "ankanhuuli" kasvot ihan Top kympissä.......Nehän ovat jo menneitä juttuja ja

niiin keinotekoisia :) Mut eihän miehet taida siitä nipottaakaa miten aito kauneus on kysymyksessä :-D

Vierailija
24/43 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Lyhyt, kurvikas, isorintainen, pitkätukkainen vaalea sinisilmäinen blondi.

Vastaan hänen ihannettaan.

Vierailija
25/43 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni mukaan itse ulkonäöllä on loppujen lopuksi vähän merkitystä, tärkeämpää on kuulemma se miten itsensä kantaa. Hänen mielestään on viehättävää, kun nainen on sinut itsensä kanssa ja tyylinsä löytänyt.

Oman ulkonäön liika korostaminen on hänen mukaansa turn off.

Vierailija
26/43 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää pitkistä, iholtaan vaaleista, hoikista naisista. Keira Knightley ja Emma Stone ainakin suosikkeja.

Itse olen hoikka ja pitkä myös.

Vierailija
27/43 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen kysynyt, niin vastaa aina että sellainen kuin minä. Tiedän kuitenki, että hänellä on ollut vuosia sitten Janni Hussin kuva taustakuvana, enkä ainakaan ole yhtä hyvässä kunnossa kun hän.

Vierailija
28/43 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tykkää lyhyestä tummasta naisesta, pitkät hiukset, kunnon peppu ja rinnat eikä se saisi olla liian laiha mutta ei läskikään. .

Hiusten ja rintojen perusteella olen osuma mutta muuten en.

Vierailija
29/43 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuolla tunnu mitään tiettyä unelmanaista olevan! Tykkää kaikista naisista paitsi ei lihavista.

Ja mikäs siinä, milläpä hänen silmänsä peitän! On kuitenkin avoin ja ystävällinen kaikille, kohtelias ja auttavainen, myös ja eniten minulle! Eipä tuolla ole näkynyt olevan tarvetta vieraisiin mennä. Katse ei osaa vie ja katselen minäkin miellyttäviä miehiä, miksi en!?

Olemme olleet 12 vuotta onnellisesti ja tyytyväisesti yhdessä. Vapaa ehtoisesti, mitään sitomisia ja kyttäämisiä ei olla harrastettu. Jos toinen on mennäkseen, menee. Sitten katsotaan asia uusiksi.

Vierailija
30/43 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keira knightley ainakin kasvoilta. Angelina Jolie nuorempana... että joo iha tommosii perustyttöi 😏

Vierailija
31/43 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ihanteesta. Mutta selkein turn off naisessa hänelle on kuitenkin lyhyys.

Vierailija
32/43 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Minä olen ihan erityylinen, mutta toisaalta olen monen muun miehen mieleen ;)

Vierailija
33/43 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, ettei ainakaan minun näköiseni. 3 lasta, sairastuminen ja stressi. Seksialoitteiden määrästä päätellen se ihanne ei ole ainakaan minunnäköiseni.

Vierailija
34/43 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, se alkoi katsoa Vain elämää syksyllä vaikkei ole koskaan aiemmin katsonut. Ihan vaan Jenni V:n takia. Sanoi että tuossa sellainen leidi ettei tiedä miten päin olisi jos tuon kanssa saisi piip. Itse muistutan enempi Sirpa Pietikäistä joten jätin äijän miettimään ja häivyin siiderille.

Onkohan miehesi tosissaan? Sannia taisi katsella siinä ohjelmassa eikä Jenniä. Minun mieheni ehdoton turn off on Jenni Vartiaisen kaltaiset kylmät ja tissittömät liian pitkät laudat.

Vierailija
35/43 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen exänsä on hänen unelmanaisensa, ja tiedän miltä tämä kyseinen nainen näyttää.

Vierailija
36/43 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, se alkoi katsoa Vain elämää syksyllä vaikkei ole koskaan aiemmin katsonut. Ihan vaan Jenni V:n takia. Sanoi että tuossa sellainen leidi ettei tiedä miten päin olisi jos tuon kanssa saisi piip. Itse muistutan enempi Sirpa Pietikäistä joten jätin äijän miettimään ja häivyin siiderille.

Onkohan miehesi tosissaan? Sannia taisi katsella siinä ohjelmassa eikä Jenniä. Minun mieheni ehdoton turn off on Jenni Vartiaisen kaltaiset kylmät ja tissittömät liian pitkät laudat.

Turpa kiinni, Jenni-vihaaja. Sun kaltaisella aivokääpiöllä ei edes ole miestä koska olet ruma sekä ulkoisesti että sisäisesti. Ja Jenni on kyllä yksi Suomen kauneimpia naisia.

Ohis.

Vierailija
37/43 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka, sporttinen ja pitkähiuksinen. Itse olen ainoastaan pitkähiuksinen ja se harmittaa meistä molempia.

160/83

Vierailija
38/43 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden piirteen tiedän varmaksi, mieheni unelmanainen ei ole lihava.

Vierailija
39/43 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää tosi monen näköisistä. mm. Jessica Nigri yms. Instaheruttajat(::D), Ellen Jokikunnas, Karita Tuomola, Jaana Pelkonen, Krista Kosonen, Salkkareiden Camilla ja Alissa jne... En osaa todellakaan sanoa mikä noita yhdistää... Hoikkia/normaalipainoisia ja suurin osa vissiin tummahiuksisia.

Vierailija
40/43 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turpa kiinni, Jenni-vihaaja. Sun kaltaisella aivokääpiöllä ei edes ole miestä koska olet ruma sekä ulkoisesti että sisäisesti. Ja Jenni on kyllä yksi Suomen kauneimpia naisia.

Ohis.

Kirjoittaja sanoi vaan mielipiteensä, eikä sinulla ole oikeus häntä siitä arvostella. Jos miehet ei syty Jennistä, ei se ole ed.kommentoijan syytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän