Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen pelaaminen

Pelurin vaimo
11.12.2017 |

Mitä mieltä olette ja mitä asialle voisi tehdä.. mies pelas tietokoneella kaiken vapaa-ajan sekä silloinkin kun ei olisi "vapaa-aikaa", eli esim jos lähden kauppaan niin on sinä aikana valjastanut meidän 3 pientä lasta telkkarin ääreen ja itse pelaa vieressä koneella. Illat menee tietty koneen parissa ja päivisin katsoo paljon videoita toisten pelaajien vinkeistä ja kokemuksista jne.
Jos joskus kehtaan jotain aiheesta sanoa ni mies loukkaantuu ja kieltää addiktion, ja sanoo ettei pelaaminen mitään haittaa. Välillä "hoitaa lapsia" niin että joku lapsista on sylissä katsomassa peliä, vaikka siinä tapetaan jne (no joo ei näy selvästi mitään, ylhäältä kuvattu ja tulee vaan joku ihme rengas sen tyypin ympärille ja kohta on kuolleita ympärillä.). Mut kuitenkin. Ja kun yritän asiasta puhua ni mies väittää mun vaan olevan outo ja niuho,... oonko mä?!? Ja illalla 21 aukeaa aina kone vaikka joku lapsista olisi hereillä, miehen työpäivä on silloin ohi. Ja saan itse nukuttaa loput lapset.
Onko muita samassa tilanteessa??

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko esim asettaa selvät peliajat niinku lapsilla on ruutuaika?:)

Vierailija
2/9 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika ja sen jälkeen viikko-viikko-systeemiin. No ehkä ei, mutta ainakin voit uhkailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö miehen sitten olla ennemmin joku robotti joka tottelee sun käskyjä? Anna elää omaa elämäänsä.

Silloinkin jos laiminlyö kodinhoitoa niin se onglema ei ole pelaaminen vaan se laiminlyöminen. Eihän se mitään muuttaisi vaikka pelaamisen tilalle vaihdettaisiin villapaitojen kutominen.

Vierailija
4/9 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö miehen sitten olla ennemmin joku robotti joka tottelee sun käskyjä? Anna elää omaa elämäänsä.

Silloinkin jos laiminlyö kodinhoitoa niin se onglema ei ole pelaaminen vaan se laiminlyöminen. Eihän se mitään muuttaisi vaikka pelaamisen tilalle vaihdettaisiin villapaitojen kutominen.

Mahtava pelle ;)

Vierailija
5/9 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lapset pitää nukuttaa? Mitä ihmettä?

Vierailija
6/9 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisen ihmisen pitäisi pystyä kontrolloimaam pelaamistaan min, ettei perhe, työ, ja kotityöt kärsi. Itsekin pelaan, mutta käytännössä ehdin vain pari tuntia illassa, viikonloppuna pidempään.

Voitteko sopia jotkut pelisäännöt, esim hän tietää että lauantaina voi pelata vaikka yötä myöten, jos arkena rajoittaisi kahteen tuntiin illassa.

Vierailija
7/9 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä siis pelaan telkankatselun sijasta

6

Vierailija
8/9 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä siis pelaan telkankatselun sijasta

6

Sama. Pelaan vähintään 5h joka päivä. Oon muuten äkänen jos en saa pelata. Haluan löytää naisen joka tykkää pelata päivät pitkät ja harrastaa sexiä!

Vierailija
9/9 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tylsä ihminen ja miehesi pelaa mielummin, peiliin katsomisen paikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä