Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen - ongelmia miehen kanssa

Vierailija
11.12.2017 |

Olen totaalisen uupunut ja pettynyt tilanteeseen. Koko syksyn mies touhusi omia menojaan, vaikka olen raskaana. Heti plussan jälkeen alkoivat kiireet ja niitä on riittänyt. Arjet töissä, viikonloput poissa. Koen yhä enemmän, ettei mies välitä, vaikka käy neuvolassa ym. Saan hoitaa kaiken yksin, kanniskella painavatko laatikot, hoitaa ruokaostokset, kotityöt jne. Koko suhde tuntuu romahtaneen miehen kiireiden myötä. Ehkä osin, koska olen nyt ns. Tarvitsevassa mielentilassa ja kaipaisin varmuutta ja tukea häneltä.

Myös seksielämä surkeaa, koska miestä ei kiinnosta esileikit. Kuulemma yhdyttävä heti kun seisoo eikä kun minäkin olisin kiihottunut. Ilman liukkaria en olisi pystynyt seksiin vuosiin. Kun sanoin taas kerran, että seksi sattuu jossei ole ollenkaan kiihottunut niin mies totesi että voisi naida anaaliinkin. Hyvä etten alkanut itkeä. :( Emme harrasta sitä muutenkaan, joskus kokeiltu mutta erittäin kivuliasta kun mies alkaa tunkea ilman lämmittelyä sisään. Lisäksi raskauksista kipeät peräpukamat, tämänkin tietää hyvin. Totesi sitten että pihtaan nykyään. Haluaisin periaatteessa seksiä paljonkin, mutta sellaista mistä itsekin nauttisin. Kun seksiä vielä oli, vaati suuseksiä vaikka tiesi, että voin todella pahoin.

Onko tässä enää järkeä. Itken melkeinpä joka päivä pettymystäni tilanteeseen. Lapsi syntyy keväällä. Voisipa tämä tilanne haihtua savuna ilmaan jostakin Taikaiskusta. Lapsen takia mietityttää tilanne, samoin oman selviytymisen. Ei ole mitään paikkaa, minne voisin tuupata vauvan hoitoon jossen ole miehen kanssa. :/

Kommentit (101)

Vierailija
21/101 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis oliko teillä vain hyvää yhteistä vapaa-aikaa vai onko mies tukenut ja sparrannut sinua? Suojellut? Hellinyt? Ihaillut? Kannatellut? Vai ollut vaan seurana ja puhunut lämpimikseen lapsista ja avioliitosta?

Ehkä painottui tuohon hyvään vapaa-aikaan. Ikävä kyllä pakko todeta, etten oikein tiedä millainen olisi mies, joka kannattelisi, suojelisi ja sparraisi. Lapsuuteni oli aika kurja väkivaltaisten vanhempien mielenterveysongelmia katsellessa. Uskon, että mies todella halusi tätäkin lasta ja avioliittoa, mutta kuvittelee kaiken jouston tulevan minun puoleltani. Kaikki pitäisi tehdä kuten hän haluaa. Lisäksi epäkunnioittava käytös alkanut lisääntyä. Ap

No noi tyypit hakevat juuri meitä vaimoikseen/ tyttöystävikseen. Lisäksi on ne muuten vaan laiskat, jotka haluavat naisen siihen rinnalle passaamaan, mutta eivät jaksa itse vaivautua. Ja kun lähtökohdat ovat huonot, menemme tuohon halpaan. 

Itse en enää suostu siihen koskaan. Onneksi tajusin lähteä ennen lasta. Ja nyt olen tavannut myös sen sparraavan ja tukea antavan miehen. 

Vierailija
22/101 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei ole järkeä. Ihan oikeasti, jos itse voisin palata ajassa taaksepäin, jättäisin tuollaisen "miehen" ja rakentaisin elämääni yksin. Mutta en tiedä hyödyttääkö sitä sanoa. Jokainen tekee omat ratkaisunsa ja joutuu elämään niiden kanssa. Lämmin halaus ja voimia sinulle, mihin tahansa päädytkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/101 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutustuin syksyllä tuollaiseen mieheen, Lappeenrannasta. Kovasti vapaa sanoi olevansa, mutta en enää uskonut siihen. Alussa kiva, mutta seksi onnetonta. Pelkkä pno olisi riittänyt ja lähes suuttui, kun sanoin naisena haluavani jotain lämmittelyä. 

Oli 51v

Se on tää Lappeenrannan mies tässäkin kyseessä!

Ap

Vierailija
24/101 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan rahan takia miehesi kanssa, ja yrität sitoa häntä lapsilla, jotta palkkakuitti ei lähtisi kävelemään. Oikeasti ei ole mitään muuta syytä sietää tuollaista. Tai ehkä koet ansaitsevasi tällaisen kohtelun (en ymmärrä), mutta miksi siinä tapauksessa edes valittaisit? Äläkä vaan sano, että luulit, että asiat paranee ajan myötä.

Te ulikilttilassukkamiehet olette säälittäviä. 

Vierailija
25/101 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutustuin syksyllä tuollaiseen mieheen, Lappeenrannasta. Kovasti vapaa sanoi olevansa, mutta en enää uskonut siihen. Alussa kiva, mutta seksi onnetonta. Pelkkä pno olisi riittänyt ja lähes suuttui, kun sanoin naisena haluavani jotain lämmittelyä. 

Oli 51v

Ap

Oho

Vierailija
26/101 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli 51v

Ap

Oho

Mun mies on ehtivä kaveri, vaikka vähän törppö sängyssä. "Meidän iskä on tehnyt teidänkin lapset".

Vierailija
27/101 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, ei ole järkeä. Ihan oikeasti, jos itse voisin palata ajassa taaksepäin, jättäisin tuollaisen "miehen" ja rakentaisin elämääni yksin. Mutta en tiedä hyödyttääkö sitä sanoa. Jokainen tekee omat ratkaisunsa ja joutuu elämään niiden kanssa. Lämmin halaus ja voimia sinulle, mihin tahansa päädytkin!

Jos voisikin kelata seitsemän vuotta taaksepäin emmekä olisi tutustuneet... nyt kuitenkin olen tässä tilanteessa. Olen ollut tähän saakka liian kiltti, huomaan sen nyt. Suhteen kurssia tuntuu olevan vaikea kääntää oikealle uralle ja olisiko se lopulta edes mahdollistakaan, koska mielestäni raskausvaivoista kärsivän paneminen *naaliin... Ei ole sanoja. Olen kyllä jo aloittanut mielessäni jo suruprosessin mahdollisesta yksinhuoltajuudesta. Ap

Vierailija
28/101 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli 51v

Ap

Tämä ei oikea Ap.

Vierailija
29/101 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko lapsi edes miehen mielestä toivottu kun suhtautuu niin kylmästi? Vai jätitkö vain salaa ehkäisyn pois lapsen toivossa?

Vierailija
30/101 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli 51v

Ap

Tottakai on. Varustus on vaan aika pieni ;(

Vierailija
31/101 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako lasta kun raskauksista on peräpukamat? Tänään vai muiden kanssa??

Vuosia olet antanut vaan...

Vierailija
32/101 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa. Pärjäät vauvan kanssa kyllä. Mä olin 19v tomoseb vätyksen kanssa ja mun elämä meni hukkaan. Sairastuin synnytyksen jälkeiseen masennukseen ja miehestä ei ollu.paskan vertaa apua. Erosin kun.lapset oli 10 & 14. Elämäi paras päätös. Älä rakas ihminen hukkaa elämääsi.

Vierailija
33/101 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suosittelisin kyllä hyvin lämpimästi tuollaisen suhteen lopettamista. Mies kohtelee sinua ala-arvoisesti.

Vierailija
34/101 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi oli erittäin toivottu myös miehen puolelta. Siksi olen haavi auki ihmetellyt hänen käytöstään. Mies ei näe suuria ongelmia paitsi että olen hänen mielestään kärttyinen, nyt myös pihtaan ja huolehdin turhasta raskauteen liittyen. Kovasti suunnittelee tulevaisuutta ainakin puheissaan. Vielä alkusyksystä ihmettelin mielessäni, kuinka erään myös raskaana olevan puolituttuni mies kuulemma myöskään ei tee kotitöitä kun raskaana oleva tuttunikaan ei pahoinvoinnistaan jaksa. Silloin vielä mietin, että luojan kiitos oma mies jaksaa kantaa kauppakasseja ym. No, sitä iloa ei pitkään jatkunut. En odota mitään täysihoitoa, mutta kun liitoskipujen takia on ollut vaikea kävellä niin siinä kohtaa toivoisin että mies auttaisi arkiaskareissa. Kun sanoin että toivoisin tukea niin mies siihen että ai mihin asiaan. Niinpä. Toki miehessä esiintynyt nämä tietyt itsekkäät piirteet aina, mutta kesän jälkeen pahentui huomattavasti. Ap

Vierailija
35/101 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun seksielämä menee tuollaiseksi, on aika lähteä. Saat kyllä apua jos jaksat ja pystyt sitä etsimään - aloita kertomalla avoimesti neuvolassa että nyt on hätä joka on tässä odotusaikana ilmestynyt. Sinua autetaan kyllä! Vauvallekin on parasta ettei isä henkisesti pahoinpitele äitiä (eikä fyysisesti).

Minullakin oli mies jonka kanssa seksi oli kivuliasta ja minut huomioimatonta. Kun sanoin asiasta ja koitin olla lempeä, mies meni lukkoon ja käytti myöhemmin aseena aina kun halusi riidellä ("kun seksikin on aina niin paskaa on sulla kaikki ollu koko suhteen huonosti voi voi"). Miehesi on muuttunut, eikä ole isot mahikset että hän tuosta muuttuu takaisin.

Jos jätät hänet nyt, se ei tarkoita etteikö hän olisi voinut olla joskus ihana. Tsemppiä! Kaikki muuttuvat, et ole välttämättä "mokannut" vaikka toisesta onkin tullut tuollainen. Hän nyt vain _tällä hetkellä_ käyttäytyy kuin ihmishirviö joka ei ansaitse sinua, sinä taas ansaitset parempaa. Tsemppiä!! c:

Vierailija
36/101 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta enää miehet.

Vierailija
37/101 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama kokemus Lappeenrannan miehestä :(((((

Vierailija
38/101 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lappeenrannan mies makailee vain sängyllään ja määräilee mua, jos ei pelaa konsolilla tai katso tv:tä tai syö.

Kun hän menee syömään, hän kävelee ohitseni ja heittelee tavaroita mua päin tai sotkee huoneen ja käskee mua siivoamaan.

Sänkyä en saa itselleni ostaa, vaan mun pitää nukkua olohuoneen nurkassa.

Miksi hän on mua kohtaan niin törkeä ja mitä voisin tehdä, että hän muuttuisi?

Vierailija
39/101 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä olisi pahinta, mitä eron takia voisi tapahtua?

Vauvalle ei ole mitään hoitopaikkaa kun palaisin töihin jos mies rupeaisi hankalaksi. Ja jos olisimme eronneet hän tuskin olisi kiinnostunut lasten hoitamisesta. Worst case scenario on siis vauva ilman hoitajaa kunnes pääsisi päiväkotiin. Ap

Onhan sillä vauvalla sinut ”kunnes pääsisi päiväkotiin”. Jos se nyt oikeasti olisi ’pahin skneario’???

Puhut vauvasta ja ’lasten hoitamisesta’ - onko teillä jo vanhempiakin muksuja? Onko tämä käytös nyt vasta tämän raskauden yhteydessä tullut esiin? Jos näin on, olisin itse (ja pitäisin miehenikin) selibaatissa kunnes itse taas haluaisin seksiä. Jos mies siitä jäkättäisi, sanoisin suoraan, etten tunnu häntä tässä tilassa oikeasti kiinnostavan ja pelkäksi tumpun korvikkeeksi en aio.

Vierailija
40/101 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Lapsi päiväkotiin kun vanhempainvapaa loppuu.. vai eikö mies käy töissä?

No, oli miten oli, harva sinne 3v asti pystyy taloudellisesti pärjämään ilman töissä käyntiä.

Tuo nyt on pienin ongelmasi. Miehesi on ainoa ongelma. Se on sut tiineeksi tehny, olet nyt "hänen omaisuuttaan" jota voi kohdella miten tahtoo. Huoh..

Jssap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi