Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen - ongelmia miehen kanssa

Vierailija
11.12.2017 |

Olen totaalisen uupunut ja pettynyt tilanteeseen. Koko syksyn mies touhusi omia menojaan, vaikka olen raskaana. Heti plussan jälkeen alkoivat kiireet ja niitä on riittänyt. Arjet töissä, viikonloput poissa. Koen yhä enemmän, ettei mies välitä, vaikka käy neuvolassa ym. Saan hoitaa kaiken yksin, kanniskella painavatko laatikot, hoitaa ruokaostokset, kotityöt jne. Koko suhde tuntuu romahtaneen miehen kiireiden myötä. Ehkä osin, koska olen nyt ns. Tarvitsevassa mielentilassa ja kaipaisin varmuutta ja tukea häneltä.

Myös seksielämä surkeaa, koska miestä ei kiinnosta esileikit. Kuulemma yhdyttävä heti kun seisoo eikä kun minäkin olisin kiihottunut. Ilman liukkaria en olisi pystynyt seksiin vuosiin. Kun sanoin taas kerran, että seksi sattuu jossei ole ollenkaan kiihottunut niin mies totesi että voisi naida anaaliinkin. Hyvä etten alkanut itkeä. :( Emme harrasta sitä muutenkaan, joskus kokeiltu mutta erittäin kivuliasta kun mies alkaa tunkea ilman lämmittelyä sisään. Lisäksi raskauksista kipeät peräpukamat, tämänkin tietää hyvin. Totesi sitten että pihtaan nykyään. Haluaisin periaatteessa seksiä paljonkin, mutta sellaista mistä itsekin nauttisin. Kun seksiä vielä oli, vaati suuseksiä vaikka tiesi, että voin todella pahoin.

Onko tässä enää järkeä. Itken melkeinpä joka päivä pettymystäni tilanteeseen. Lapsi syntyy keväällä. Voisipa tämä tilanne haihtua savuna ilmaan jostakin Taikaiskusta. Lapsen takia mietityttää tilanne, samoin oman selviytymisen. Ei ole mitään paikkaa, minne voisin tuupata vauvan hoitoon jossen ole miehen kanssa. :/

Kommentit (101)

Vierailija
1/101 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kammottava ukko.

Vierailija
2/101 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olisi pahinta, mitä eron takia voisi tapahtua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/101 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin tulla huutamaan "JÄTÄ SE SIKA", mutta mulle tulikin aidosti paha mieli sun puolesta :/ en osaa valitettavasti neuvoa.

Vierailija
4/101 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaan nyt ihan kylmät faktat faktoina. Mitä aitoa ja hyvää saat mieheltä? Pelkään, että lista jää aika lyhyeksi vai oliko aloitus vain purkaus?

Vierailija
5/101 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko puhunut neuvolassa asiasta?

Miehesi käytös kuulostaa todella törkeältä.

Ehkä sinun olisi helpompaa ilman miestä vauvan kanssa. Vähemmän siivottavaa, ruuan laittoa jne. Eikä olisi sitä pettymystä kun toinen vain haluaa tyydyttää omat halunsa eikä piittaa mitään sinun odotuksistasi.

Onko mies ollut aikaisemmin huomaavainen ja tehnyt osansa kotitöistä? Jos niin olisiko tuo jotain uuden tilanteen pelkoa ja paniikkia siitä mitä nyt tapahtuu. Jos aikaisemminkin ollut omaan napaan tuijottaja niin rupeaisin katsomaan uutta osoitetta.

Vierailija
6/101 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kammottava ukko.

Tuntuu,että mies ei todellakaan rakasta. Miksi muuten käyttäytyisi noin. En pysty laittamaan käytöstä minkään vitsailun tms piikkiin. Häät oli suunnitelmissa myös, mies puhuu niistä edelleen. :( Ap

Vierailija
7/101 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä olisi pahinta, mitä eron takia voisi tapahtua?

Vauvalle ei ole mitään hoitopaikkaa kun palaisin töihin jos mies rupeaisi hankalaksi. Ja jos olisimme eronneet hän tuskin olisi kiinnostunut lasten hoitamisesta. Worst case scenario on siis vauva ilman hoitajaa kunnes pääsisi päiväkotiin. Ap

Vierailija
8/101 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde ennenkun vauva syntyy, saat kyllä apua esim. Mannerheimin lastensuojeluliitosta, jos jpku tuttu haukkuu lähipiiristä niin kerrot mimmonen sun mies on ollut sua kohtaan. Ansaitset parempaa ja tuleva vauva onnellisen äidin.

Vierailija
9/101 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kammottava ukko.

Tuntuu,että mies ei todellakaan rakasta. Miksi muuten käyttäytyisi noin. En pysty laittamaan käytöstä minkään vitsailun tms piikkiin. Häät oli suunnitelmissa myös, mies puhuu niistä edelleen. :( Ap

Talk is cheap. Laita mies vastuuseen sanoistaan. Mitä hän odottaa avioliitolta (kynnysmattovaimoa)? Mitä hän aikoo itse satsata liittoon? Mitä hän odottaa tulevalta? Miten hän aikoo ottaa vastuunsa ja paikkansa isänä? 

Itse asiassa en kyllä itse edes jaksaisi, koska tuo kammottava seksikäytös kertoo kaiken sanomattakin. Mies on itsekeskeinen paskapää. Et saa häneltä kuin pahaa mieltä. 

Vierailija
10/101 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otetaan nyt ihan kylmät faktat faktoina. Mitä aitoa ja hyvää saat mieheltä? Pelkään, että lista jää aika lyhyeksi vai oliko aloitus vain purkaus?

Aiemmin oli kahdenkeskistä aikaa ja kävimme myös perheenä elokuvissa, syömässä ym. Nämä loukkaukset ja lähes puolen vuoden kiireisyyttä kyllä peittää alleen kaikki hyvät puolet. Aiemmin mies oli huolehtivainen, nykyäänkin välillä mutta vaikea keskittyä hyvään kun toisella ei ole aikaa ja mm. nuo kommentit seksielämästä. Ap

Vierailija
11/101 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai onko järkeä? No ei todellakaan ole järkeä.

Kuulostaa kidutukselta. Miten olet edes tuohon asti suhteessa päätynyt noiden seksiongelmien jälkeen? Mä en ikinä harrasta seksiä jos en ole kiihottunut ja tuollaisen puheen jälkeen en enää harrastaisi moisia juttuja sanoneen kanssa ollenkaan.

Vierailija
12/101 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuin syksyllä tuollaiseen mieheen, Lappeenrannasta. Kovasti vapaa sanoi olevansa, mutta en enää uskonut siihen. Alussa kiva, mutta seksi onnetonta. Pelkkä pno olisi riittänyt ja lähes suuttui, kun sanoin naisena haluavani jotain lämmittelyä. 

Oli 51v

Vierailija
13/101 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oliko teillä vain hyvää yhteistä vapaa-aikaa vai onko mies tukenut ja sparrannut sinua? Suojellut? Hellinyt? Ihaillut? Kannatellut? Vai ollut vaan seurana ja puhunut lämpimikseen lapsista ja avioliitosta?

Vierailija
14/101 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et ainakaan naimisiin mene tommosen tunnekylmän kanssa! Olen ihan satavarma, että että se olisi parempi vaihtoehto kuin jatkaa saman henkilön kanssa. Varmasti rankkaa tulee, mutta kyllä sinä siitä selviät!! :)

Vierailija
15/101 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kammottava ukko.

Talk is cheap. Laita mies vastuuseen sanoistaan. Mitä hän odottaa avioliitolta (kynnysmattovaimoa)? Mitä hän aikoo itse satsata liittoon? Mitä hän odottaa tulevalta? Miten hän aikoo ottaa vastuunsa ja paikkansa isänä? 

Itse asiassa en kyllä itse edes jaksaisi, koska tuo kammottava seksikäytös kertoo kaiken sanomattakin. Mies on itsekeskeinen paskapää. Et saa häneltä kuin pahaa mieltä. 

Luulen, että hänen silmissään siintää vielä suurempi sitoutuminen. Itse pelkään, että huono käytös sen jälkeen vain pahenisi, koska lähteminen olisi entistä hankalampaa. Mies tietysti puhuu kauniisti ja neuvolassakin kauniita asioita, siellä silittelee poskesta Ultrissa jne. On siis mukana ihan joka kerta. Mikä huvittavinta, niin muuten onkin sitten ollut totaalisen poissaoleva. Miehet kyllä osaavat puhua... omaksi edukseen. Jotenkin en pääse noiden seksikommenttien ja käytöksen ohi ja tämä alkaa peittää mielessäni kaiken muun alleen. Ap

Vierailija
16/101 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelle, että harkitset eroa. Ja tarkoita joka sanaa. Kerro ettet ole onnellinen.

Vierailija
17/101 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kammottava ukko.

Luulen, että hänen silmissään siintää vielä suurempi sitoutuminen. Itse pelkään, että huono käytös sen jälkeen vain pahenisi, koska lähteminen olisi entistä hankalampaa. Mies tietysti puhuu kauniisti ja neuvolassakin kauniita asioita, siellä silittelee poskesta Ultrissa jne. On siis mukana ihan joka kerta. Mikä huvittavinta, niin muuten onkin sitten ollut totaalisen poissaoleva. Miehet kyllä osaavat puhua... omaksi edukseen. Jotenkin en pääse noiden seksikommenttien ja käytöksen ohi ja tämä alkaa peittää mielessäni kaiken muun alleen. Ap

Miehet osaavat puhua ja siksi sinun onkin suljettava korvat ja katsottava käytöstä. Teot puhuvat sanoja kovempaa. Eli mietit ihan vaan hänen tekojaan ja onko niiden kanssa hyvä vai huono elää. Kauniita sanoja voi livautella helposti, jos niille ei tarvitse antaa konkreettista vastinetta. 

Vierailija
18/101 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oliko teillä vain hyvää yhteistä vapaa-aikaa vai onko mies tukenut ja sparrannut sinua? Suojellut? Hellinyt? Ihaillut? Kannatellut? Vai ollut vaan seurana ja puhunut lämpimikseen lapsista ja avioliitosta?

Ehkä painottui tuohon hyvään vapaa-aikaan. Ikävä kyllä pakko todeta, etten oikein tiedä millainen olisi mies, joka kannattelisi, suojelisi ja sparraisi. Lapsuuteni oli aika kurja väkivaltaisten vanhempien mielenterveysongelmia katsellessa. Uskon, että mies todella halusi tätäkin lasta ja avioliittoa, mutta kuvittelee kaiken jouston tulevan minun puoleltani. Kaikki pitäisi tehdä kuten hän haluaa. Lisäksi epäkunnioittava käytös alkanut lisääntyä. Ap

Vierailija
19/101 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies. Mies. Mies. Mies. Mies. Mmmmmmmmmmmmmmmiiiiiiiiiiii3

Vierailija
20/101 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan rahan takia miehesi kanssa, ja yrität sitoa häntä lapsilla, jotta palkkakuitti ei lähtisi kävelemään. Oikeasti ei ole mitään muuta syytä sietää tuollaista. Tai ehkä koet ansaitsevasi tällaisen kohtelun (en ymmärrä), mutta miksi siinä tapauksessa edes valittaisit? Äläkä vaan sano, että luulit, että asiat paranee ajan myötä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän