Kirjoittakaa tähän keskusteluun kommentit niin että ette korjaa kirjoitusvirheitä ettekä autocorrecteja
Haluaisin keskustella kanssanne joulun lahjatoivelistan
Mitä toivoisitte joulupukilta?
Kommentit (37)
No ihan van jotain hyvängkista parfyymit ja ehkä joku hyvä kirja. Ja ehkä pyjamana.
Vierailija kirjoitti:
Ostin no Lidlistä pyjaman housut, iahnan pehmoista flanellia. Olen ostanut joka joulu itselleni jonkun kirjan, niin on varmasti aattoiltana hybää luettavaaä
En tovo jouluksi muuta kuin että saan maata joulupåivän käsi suklaarasiassa aktä kirjaani lukien. Onko teillä suosituksia, mikä olisi kiva joulukirja? Tykkään laadukkaasta kaunokirjallisuudesta, en öue juurikaan dekkarwita.
Jos makaa käsis suklaarasiass voinäydä niin että sikalaa sulaa sormin ja sitten saatiin olla nuolemassa ruskeitssormia ettei kajnokirjoihin tule Tina rumia tahroja sivuille.
Oonea
ILOs
Masilmanrauhaa
Ja
Kaikille
Hyvä
Niemi
Ja mulle timantteja ja klutas ja mirhamia
Noinko paljon te teett virheitä vai teeskentelettekö vain? Vai kirjoitatteko te kaikki muut puhelimilla?
Haluisin laulaa tähän väliin teille kaikille ystävällisimmin keskustelijoille seuraavan joululaulu:
Tip TAP tup TAP Ti-pe Ti-pe tip TAP tip- tip- TAP!
Soihdut sammuu kaikki väki nukkuu,
Väli nukkuu?
Öitten varjoon talon touhu hukkuu,
Touhu hukkuu!
Tip TAP tip TAP Ti-pe Ti-pe tip TAP top- tip- TAP!
Mun puhelin ainakin kiittelee sanoja itsestään, Minäkäb en virheitä tee!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Haluisin laulaa tähän väliin teille kaikille ystävällisimmin keskustelijoille seuraavan joululaulu:
Tip TAP tup TAP Ti-pe Ti-pe tip TAP tip- tip- TAP!
Soihdut sammuu kaikki väki nukkuu,
Väli nukkuu?
Öitten varjoon talon touhu hukkuu,
Touhu hukkuu!
Tip TAP tip TAP Ti-pe Ti-pe tip TAP top- tip- TAP!
Kanala jos touhu hukkuu , onkohan hän tonttu? Ja sitten siitä vielä on tehyt tuollainen kauhea rsllstus ja kaikki vaan ilakoi at tiistaita perjantaihin!
Toivon, että tyttärentytär paranee.
Tämän kirjoitin läppärillä, minulla on Oneplus5, harjoittelu menossa ja niistä viesteistä ei ota selvää isä-Erkkikään.
Rati irti talla tuli talvi halla
Saa nyt lapset lasketella luistella ja lauleskella
Rsit riti talla sellainen on jalla
Oi kuusipuun oi kuulisuu
Enpäs muista sanoja enempää....
Joulu yö juhlayö
Päättynyt kaik on työ
Kaks van valheilla on puolisoa
Lapsen herttaisen nukkuessa
Saimi kätkyessäön
Sieni ktkyessäön
Joulupuu on rakennettu joulu on ko ovella
Namiska ripustettu ompi kuusenoksilla
Kuusen pienet kynttilöiden valaisevat kauniisti
Ympäsiröö lapsukaiset naureskeltavaksi selosti
Mä toinon joululajhaksi villasukkia ja mukavaa pyjamaa. Suklaatskakin saa pukki tuoda :)
Vierailija kirjoitti:
Nauran ratketakseen? Hah hah hah hahahhaaaa!
Kertokaa lisää toiveitammeMinulle tulee tästä ketjusta h mieli
Ai suklaarasia? Siis suklaarasia . Suklaarasia . Suklaa takista . Tatska . Myyn en saa sanottua mitä haluan kun Autocorrect korjaa!
wi ole enää montaa päivää
Jäljellä jouluaattoon !
Minaatteko ostaa lahjat viimetingassa vai joko ne on tehty?
Minä kirjoitan aina sillä tavoin.
Saitteko mitä toivoitte?
Toiko pukki?Kaiken
Riippuliitokuessi tai ylsityislentokonematka ? Päivä kylpylässä tai matkalahkakorti