Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälainen ihminen ihastuu ulkonäköön?

Vierailija
26.12.2024 |

Minkälainen?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen.

Vierailija
2/39 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen. Monesti ulkonäköön ihastutaan ja luonteeseen rakastutaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ihastunut.

Vierailija
4/39 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esimerkiksi minä. Epämiellyttävä luonne tappaa sen kiinnostuksen hyvin nopeasti.

Vierailija
5/39 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ihmiset! Ulkonäkö yleensä vaikuttaa siihen uskallammeko mennä juttelemaan ihmiselle vai emme. Mitä tapahtuu sen jälkeen on jokaisen ihmisen asia.

Rakastuminen tapahtuu myöhemmin 

Vierailija
6/39 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen jolla on toimivat silmät tai silmälasit. Fakta on se, että jos ei ulkonäkö miellytä, ei ihastu.

Epistä,mutta niin se vain menee. 

Vierailija
7/39 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, miespuolinen. 

Vierailija
8/39 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmoinen jolla on toimivat silmät tai silmälasit. Fakta on se, että jos ei ulkonäkö miellytä, ei ihastu.

Epistä,mutta niin se vain menee. 

Minä olen kyllä ihastunut ihmiseen ihan luonteen perusteella niin että ulkonäkö ei miellyttänyt, mutta sen ihastumisen jälkeen hän näyttikin ihan hyvältä vaikka aluksi en tykännyt ulkonäöstä. Olen nainen. Tämä on kai yleisempää naisille.

Vierailija
9/39 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No melkein kuka tahansa ihastuu myös ulkonäköön. Asia erikseen on se, jos ulkonäkö on tärkein tai ainoa asia, johon toisessa ihastuu. Tällöin kyseessä on yleensä jotenkin kypsymätön ihminen. Elämänkokemusta ja persoonan syvyyttä ei ole vielä riittävästi sen ymmärtämiseen, että pelkkä ulkonäkö ei kanna pitkälle. Kypsymätön ihminen ei ymmärrä myöskään sitä, että ulkonäön perusteella ei voi vetää johtopäätöksiä siitä, millainen ihminen on luonteeltaan, millaisia haaveita hänellä on ja mitä hän arvostaa. Toisaalta jotkut pitävät muita ihmisiä vain hyödykkeinä ja varsinkin kumppanin odotetaan olevan statussymboli. Silloin ulkonäköön ihastuminen on suorastaan loogista, koska se on ensimmäinen asia, minkä ulkopuoliset huomaavat. Hyvännäköisellä kumppanilla on helppo päteä.

Vierailija
10/39 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät geenit jakoon. Huonot geenit hävenevät pois. Se on luonnonlaki.

Vierailija
11/39 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, mies?

Vierailija
12/39 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi järkeä niin ulkonäköön ei ihastuisi niin herkästi. Kun asiaa vähänkin miettii niin huomaa tämän. Onkohan ulkonäköön ihastuminen alkeellista? Viisas käyttää järkeä.

Vierailija
13/39 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, miespuolinen.

Vierailija
14/39 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö, olemus, käytös ja sosiaaliset vuorovaikutus taidot ovat ne asiat joihin kiinnitetään ensin huomiota kun ollaan ensimmäistä kertaa tekemisissä toisen kanssa. Eli kyllä se ulkonäkö on vaan olennainen osa tuossa touhussa. 

Vierailija
15/39 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve hetero ihminen! Ja turha edes väittää että "ulkonäölle ei ole mitään väliä".

Vierailija
16/39 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö, mies?

Öö, nainen.

Vierailija
17/39 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen ihastunut luonteeseen ja persoonaan, siinä kohtaa ulkonäöllä ei ollut väliä.

Vaikka olisi ollut pelkkä irtonainen pää.

Olen nainen. Yleensä jos ulkonäkö miellyttää, on kiva tutustua mutta jos pää höttöä, siihen jää.

Vierailija
18/39 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö, olemus, käytös ja sosiaaliset vuorovaikutus taidot ovat ne asiat joihin kiinnitetään ensin huomiota kun ollaan ensimmäistä kertaa tekemisissä toisen kanssa. Eli kyllä se ulkonäkö on vaan olennainen osa tuossa touhussa. 

Jos saa naisen nauramaan, niin se on puoliksi jo sun sängyssä.

Vierailija
19/39 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihastuin miehen olemukseen.

Vierailija
20/39 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuja on monia.