Kivat vanhemmat! Ainoa mitä osaavat, on lisääntyminen :(
Kommentit (8)
Katsoin tuon kuukausi sitten. Tuo äiti on kyllä selkeästi vajaaälyinen, ihan pihalla. Kävi lapsia sääliksi, kaikki tuntui kaatuvan sen nuoremman tytön niskaan. Hän oli hyväksynyt kohtalonsa varavanhempana.
Voi hitsit kuinka mua säälittää nuo lapset, erityisesti nuo vanhimmat :( Lapsuus menetetty, kun joutuvat olemaan itse vanhempina 24/7 ja huolehtimaan samalla omista vanhemmistaan. Lisäksi todella köyhissä oloissa elävät.
Joskus vanhempien pitäisi ihan oikeasti miettiä, onko lasten hankkiminen inhimillistä. Noh, saavatpahan ilmaista työvoimaa passaamaan.
Miksi noita lapsia ei ole huostaanotettu? Mikä maa tuo on?
Vierailija kirjoitti:
Miksi noita lapsia ei ole huostaanotettu? Mikä maa tuo on?
Englanti. Jossain tekemisissä nuo kuitenkin ovat sosiaalipuolen kanssa, mutta en todellakaan ymmärrä, miksi noilla on lapset.
Ehdottomasti uskontohörhöille, kuten lestadiolaisille, pakkosterilointi. Kehitysvamma ei ole itseaiheutettu sekoilu eikä siitä pidä rangaista.
Seitsemäs lapsi oli tuloillaan, mutta meni kai kesken? Luojan kiitos. Ilmeisesti jatkavat uudelleen yrittämistä :/
Ihan samaa mietin, kun minua pidetään aivan kusipäänä kun olen ehdottomasti sitä mieltä, että kehitysvammaisten ei pidä lisääntyä. Tosin en nyt ihan saanut selville, mikä noiva vanhempia vaivaa.
-ap-