Töiden jälkeen pinna niin tiukalla et tekisi mieli kirkua,
huutaa ja potkia parkkiksella olevia autoja. Ahdistaaaaaaa! Hullua että ihminen ei osaa ottaa rennosti :(
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole pinna tiukalla mutta täysinm lamaannuksissa olen. Aikaiset heräämiset ja fyysisesti liian raskas työ vievät mehut. Tämä ei ole tyypillistä minua, etten jaksa tehdä yhtään mitään.
Olisi kyllä ihana olla jaksava ja pirteä.
Minä voin tulla tekemään työnne ilomielin. Motivaatiota löytyy. T. 54 v. työtön nainen. Ps. En kiukuttele aamuherätyksistä, enkä ylitöistä.
Vierailija kirjoitti:
Minä voin tulla tekemään työnne ilomielin. Motivaatiota löytyy. T. 54 v. työtön nainen. Ps. En kiukuttele aamuherätyksistä, enkä ylitöistä.
Huom: töissä olen reipas ja aikaansaava, enkä valita tai lusmuile. Motivaatiotakin on (raha motivoi kummasti). Työ on kuitenkin minulle aivan liian raskasta ja se näkyy juuri iltaisin töiden jälkeen. Olen aiemmin ollut esim vanhustyössä, joka oli kevyttä tämän työn rinnalla. En siis kuitenkaan ole antamassa työpaikkani sinulle
Minulla oli kymmenen vuotta tuollainen olo, mutta sitten tajusin, että minun ei tarvitse stressata. Minähän olen vain opettaja ja joudun näkemään kutakin oppilasta vain 3-5 tuntia viikossa. Hommanani on opettaa ja arvioida, mutta luojan kiitos minä en ole noiden äiti. Se vasta on paska homma.
Sen jälkeen olen ymmärtänyt myös paremmin, jos jonkun äidiltä tai isältä tulee välillä perkeleitä Wilmassa. Kai niidenkin täytyy joskus johonkin suuntaan purkautua.
Oletko varma, että joku muu asia ei saa vannetta kireälle? Ovatko kaikki työkaverisikin pinna kireällä?
Mun tekis välillä mieli huutaa töissä ja potkia esimiestä persuksiin. Toistaiseksi olen vielä saanut hillittyä itseni, mutta en tiedä kuinka kauan, kun idioottimaisuuksia tipahtelee pomon suusta päivittäin. Hän kuvittelee olevansa suuri visionääri. Muiden mielestä hän on vain kadottanut kykynsä ymmärtää elämän realiteetteja.
Minulla ei ole pinna tiukalla mutta täysinm lamaannuksissa olen. Aikaiset heräämiset ja fyysisesti liian raskas työ vievät mehut. Tämä ei ole tyypillistä minua, etten jaksa tehdä yhtään mitään.