Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anoppi ei antanut mulle eilen lapsia kun menin hakeen niitä pois joululounaalta!

Vierailija
11.12.2017 |

Mies oli vienyt ne ilman mun lupaa anoppilaan syömään niin menin mun ystävän kaa taksilla hakeen ne pois sieltä niin anoppi ei päästänyt sisään eikä antanut lapsia ja uhkasi meitä poliisilla jos ei lähetä pois sieltä. Hyvää joulua vaan teillekin!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään olet silti varmasti av mammojen mielestä parempi äiti kun Minttu Räikkönen! Ja tämä on sitten sarkasmia että typerinkin tajuaa!

Vierailija
22/24 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi menitte taksilla? Ette olleet ajokunnossa?

Ohis....

Minäkin joutuisin menemään taksilla (tai bussilla), koska ei ole ajokorttia, eikä tietenkään autoakaan. Joten miksi ensimmäinen oletuksesi oli, että ap ei ollut ajokunnossa, vaikka saattaa olla ettei hänelläkään ole ajokorttia?

No tosta alotuksesta saa vähän sellasen kuvan ettei ap ole ajokunnossa tälläkään hetkellä. Siksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten nää ei kopipidu tähän???!!

Mut anywsys en tykkää anopista koska se ei anna let go mun miehestä. Kyttää ja vahtii. Vaatii kymään kylässä niillä ja keskii verukkeita millää aaa olla telemisissä ja määrärä meidän elämästä. En kestä tätä paskaa onbeks saan olla suvilla se ymmärtää mun tuskan.

😂😂 Mulla on tosi yks niitinen huumori mutta onhan tää nyt ihan parasta av:tä!

Vierailija
24/24 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miksi oi miksi et panostanut tähän? Tämä olisi ollut aivan kelvollinen ilman tuota kirjoitusvirhetulvaa ja typerää angstausta. Kun välillä ois tullut kiva juttu niin sitten mennä se pilaamaan liiallisuuksilla.