Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Innokas puhelinmyyjä tuli just kotiin ja nyt on aikaa palstailla täällä.

Vierailija
11.04.2006 |

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on syksystä asti terrorisoinut hullu mies myyjä joka ei sitten millään ymmärrä etten aio ostaa häneltä mitään, olen sanonut, jättänyt vastaamatta puheluihin, vittuuntunut, lyönyt luurin korvaan. Ja aina vaan se hullu soittaa. Ja kehtaa vielä jankuttaa, suuttua ja taas jankuttaa! :((

Vierailija
22/29 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mua on syksystä asti terrorisoinut hullu mies myyjä joka ei sitten millään ymmärrä etten aio ostaa häneltä mitään, olen sanonut, jättänyt vastaamatta puheluihin, vittuuntunut, lyönyt luurin korvaan. Ja aina vaan se hullu soittaa. Ja kehtaa vielä jankuttaa, suuttua ja taas jankuttaa! :((

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle soitti vuosia sitten joku vanhempi mies. Hän kauppasi mulle jotain tosi kallista keittokirjaa (sarja?) eikä meinannut millään uskoa että en ole kiinnostunut eikä ole rahaa (oli tyyliin 1500 mk). Aikansa jaaritteli ja lopulta sanoin kiitos ei ja laitoin luurin korvaan.

Vierailija
24/29 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sanon ettei ole rahaa tilata (opiskelen).

Vierailija:

Vierailija:

Vierailija
25/29 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin uran myymällä Me Naiset - lehteä. Sen jälkeen en ole lehtiä myynyt, mutta kännyliittymiä, laajakaistaa, vakuutuksia, sähköä ja milloin mitäkin.

ap

Vierailija
26/29 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päättänyt että ens kerralla kun soittaa niin kiellän soittamasta mulle enää. On tälläkin viikolla soittanut 5-6 kertaa. En vaan ole ollut tavoitettavissa just silloin.

Varsinainen asiakaspalvelija!

Vierailija
27/29 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Aloitin uran myymällä Me Naiset - lehteä. Sen jälkeen en ole lehtiä myynyt, mutta kännyliittymiä, laajakaistaa, vakuutuksia, sähköä ja milloin mitäkin.

ap

Vierailija
28/29 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne otetaan töihin kaikki 15-v täyttäneet, ei väliä millainen olet.

Ainakin silloin kun itse siellä olin pääsi sinne töihin jotain ihan rappioporukkaa, jotka vaan huput päässä istuivat siellä pöydän ympärillä, josta kaikki sikinsokin soittelivat ihmisille, joiden tiedot oli paperilapuilla.

Osassa papaereista luki että " ei ollut juuri nyt kiinnostunut, soita myöhemmin" tai " paha aika, löi luurin kiinni,. soita myöhemmin" ymsyms..

Karu paikka oli...

Varmasti monet firmat on parempia...

Siellä soittelimme ihmisille ja sanoimme että saatte ILMAISEKSI lehtin' ytteen ja lahjan, emmekä kertoneet, että jos ei halua MAKSAA täytyy se ERIKSEEN perua, jolloin saa pitää lahjan, mutta lehti täytyi palauttaa... HUHHUH.

Vierailija
29/29 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Eli siis muut firmat ostaa teiltä suoramarkkinointipalvelua ja kouluttaa teidät?"

ap