Mies väsähtää aina seksin jälkeen eikä hoitele minua loppuun
Ongelma näkyy otsikossa. Mies siis yksinkertaisesti nukahtaa heti, kun on saanut itse oman orgasminsa ja "jättää" minut ilman. Aikataulusyistä ainoa mahdollisuus on harrastaa seksiä iltaisin ja tässä lopputulos... Sekään ei oikein onnistu, että mies hoitelee minut ennen panemista, kun itse kuitenkin nautin penetraatiosta. Leluja ja muita on käytössä, mutta mies tulee välillä muutamassa minuutissa, niin en ehdi aina täysin mukaan.
Kommentit (20)
Joo! Yleensä annan tulla suuhuni. Suuseksi kuuluu esileikkiin. Itse en sitä kuitenkaan vastaanota.
Etkö voi nauttia penetraatiosta jos mies on hoidellut sut ennen sitä, kun ilmeisesti et kuitenkaan saa orgasmia penetraation aikana...
Kaikki miehen pitää hoitaa aina iskemisestä seksiin saakka. Saanko tiedustella mikä se oma aktiivisuus tasosi tuossa toiminnassa on? Joutuuko mies tekemään kaiken työn sanan varsinaisessa merkityksessä.
Mitä sä teet tollasella miehellä?
Ei kukaan oikea mies jätä naista tuohon tilanteeseen vaikka kuinka väsyttäisi, eikä kukaan itseään kunnioittava nainen tuollaista jää katselemaan. Kummasti jaksaa kyllä väsyneenä itsensä hoidella, sinusta ei niin väliä.
Oikeasti ihan uskomatonta että olet jaksanut tuollaista itsekästä ...lkkua katsella.
Nyt lusikat jakoon!
Kun mies tulee muutamassa minuutissa, en yksinkertaisesti ehdi tulemaan. Käytän itse käsiäni tai lelua panemisen aikana, mutta olisi mukava, jos hän sormettaisi sen 5 min panemisen jälkeen niin, ettei tarvitsisi itse itseään runkata loppuun. En mielestäni vaadi mieheltä paljoa, jos kuitenkin hoitelem itse hänet seksiä harrastaessa monella tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehen pitää hoitaa aina iskemisestä seksiin saakka. Saanko tiedustella mikä se oma aktiivisuus tasosi tuossa toiminnassa on? Joutuuko mies tekemään kaiken työn sanan varsinaisessa merkityksessä.
Valittajamies jaksaa valittaa jopa seksin harrastamisen työläydestä! :) Suosittelen valittajalle sukupuolenvaihdosleikkausta, niin loppuu se valittaminen, kun kerran miehenä on noin vaikea olla.
Jokainen huolehtikoon omista orkuistaan.
Kyllä kyllä miehen pitää hoitaa nainen Loppuun asti, vaikka itse on ruokkinut.
Meillä jatkuu käsipelillä niin kauan kun tarvetta on.
Harmi.
Meillä mies kyllä hyvin usein hoitaa minulle orkut ensin omaansa ja usein pyydettäessä hän myös nuolee minut puhtaaksi (koska saan siinä usein toisen, olen usein vielä niin herkällä että vähän kielihoitoa tarjoten saan toisenkin orgasmin)
Mistä sen voi tietää että saiko nainen vai ei?
Meillä yleensä ensin pannaan sen aikaa kuin pannaan ilman että kumpikaan saa. Tämän jälkeen hoitelen ensin naisen käsin, ja orgasmistaan toivuttuaan hän hoitelee minut. Järjestys on tuossa tärkeä, sillä kyllähän miehellä (tai ainakin minulla) loppuu orgasmin myötä mielenkiinto kaikkeen seksuaaliseen toimintaan.
Vierailija kirjoitti:
Meillä yleensä ensin pannaan sen aikaa kuin pannaan ilman että kumpikaan saa. Tämän jälkeen hoitelen ensin naisen käsin, ja orgasmistaan toivuttuaan hän hoitelee minut. Järjestys on tuossa tärkeä, sillä kyllähän miehellä (tai ainakin minulla) loppuu orgasmin myötä mielenkiinto kaikkeen seksuaaliseen toimintaan.
Luuletko, ettei naisella lopu ihan samalla tavalla??? Toiset vaan on huomaavaisempia!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kyllä miehen pitää hoitaa nainen Loppuun asti, vaikka itse on ruokkinut.
Meillä jatkuu käsipelillä niin kauan kun tarvetta on.
Meillä myös. Jos rakkaani ei saa yhdynnässä orgasmia, silittelen rakkaani pillua ja sormetan. Itse en ala spermaista pillua nuolemaan, hengityksen tasaannuttua onkin sitten toinen varvi ja rakas saa orgasmin ja voimakkaan semmoisen. Koskaan en jätä rakastani niin että hän ei saisi, suuseksiä on melkein aina ja rakkaani saa pillun nuolemista aina orgasmin. Kyllä se on naisellekkin annettava vaikka olen itse saanutkin, en ole sitä tyyppiä että rojut torveen ja se on siinä. Näitähän on jokalähtöön miehissä sekä naisissa, kun olemme saaneet tarpeeksi, niin kampaan rakkaani pillun hiusharjalla. Siitäkin hän tuntuisi pitävän, MIKSI PITÄISI JÄTTÄÄ PANEMINEN KUN ITSE ON SAANUT. Meillä on seksielämäkin todella nautnnolista, ehkä nyt olen löytänyt sen oikean naisen. M43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko, ettei naisella lopu ihan samalla tavalla??? Toiset vaan on huomaavaisempia!
Tähän vaan kommenttina, että jos sinulla loppuukin mielenkiinto ekaan orkkuun, niin kaikilla naisilla tämä ei ole aivan näin. Miehillä taas mielenkiinnon loppuminen laukeamisen jälkeen on enemmän sääntö kuin poikkeus ja johtuu hormonaalisista syistä.
Toisinpäin jos olisi niin tämä olisi silti miehen vika. "Tuhkamuna kun ei laukea ajoissa, exä laukes jo kahessa minuutissa."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei omallani ainakaan lopu _ihan_ samalla tavalla. Joskus hän haluaa jälkileikkejä ja saa vielä toisen orgasmin.
Normaalisti mies hoitaa naiselle orkun ennen yhdyntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei omallani ainakaan lopu _ihan_ samalla tavalla. Joskus hän haluaa jälkileikkejä ja saa vielä toisen orgasmin.
Tässä täytyy muistaa että ihmiset ovat erilaisia. Täällä myös mies jolta loppuu kiinnostus heti orgasmin jälkeen. Olen monesti jopa suunnitellut että nyt yritän saada esim toisen orgasmin mutta ei vaan tule mitään, tuntuu vastenmieliseltä.
Menkää seksiterapeutille tai ota joku rakastaja itsellesi.