Kaasunaamari naisella
Onko täällä miehiä joita kiihottaisi kaasunaamari naisella? Esim. Yhdessä latex asun kanssa. Itse olen nainen ja voisin pitää kyseisiä päällä ja niiden pitäminen kiihottaisi minua :)
Kommentit (12)
Kyllä se voi olla seksikästä, nimenomaan lateksiasun kanssa, ei muuten.
Onhan meitä , olen useasti leikkinyt naisen kanssa kaasunaamari päässä, välillä molemmilla mutta useimmiten naisella. Toki leikkiessä tehdään paljon muutakin mitä tähän ei kehtaa kirjoittaa ;)
Mä pieren seksin aikana niin paljon, että naamari on syytäkin pitää päällä. Sekä itsellä, että naisellani.
Naamari, atex asut , ja nahkarukkaset naisella olisivat kiihottavia .
"Onhan meitä , olen useasti leikkinyt naisen kanssa kaasunaamari päässä, välillä molemmilla mutta useimmiten naisella. Toki leikkiessä tehdään paljon muutakin mitä tähän ei kehtaa kirjoittaa ;)"
Kerro vain mitä teette. :) Miksi kaasunaamari on useammin naisella ja mikä siinä on sinusta kiihottavaa? :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mä pieren seksin aikana niin paljon, että naamari on syytäkin pitää päällä. Sekä itsellä, että naisellani.
Meillä on sellainen adateri mikä laitetaan naisen / miehen perseelle ja haju ajautuu letkun kautta naamariin.
Modasin kaasunaamarista suihinottonaamarin:)
Kerran olen harrastanut kaasunaamarin kanssa pissaleikkejä, kummallakin naamari päässä ja otin pissat päälleni samalla kun nainen runkkasi mua nahkarukkasella.
Hello
Latex asut ja kaasunaamari tosi sexy !!! Nautinnollista todellakin...
kyllä naisella jonkun näköinen naamari/suojain kasvoilla on kiihottavan näköinen, haluaisi että olisi naamari kasvoilani ja nainen hieroisi itseään sen lasille pilluaan
Kyllä on ja esimerkiksi miuta kiihottaa tuo ajatus tukkaan muutenkin kumiasuista olisi ihanaa löytaa samankaltainen kumi nainen kuin minä itse niin rakkauskumiin palaisi roihuten myös nahka ja sadevaatteet ovat minun intohimoni kirjoita minulle takaisin toivottavasti tavataan sähköposti osoite on cartsa461@gmail.com
Kaasunaamari kiihottaa fantasiatasolla mutta latex ei. Yleensä kommandopipot, hengityssuojat ja vastaavat, jotka peittävät henkilöllisyyttä, ovat yksi fantasioideni lähde.