Miks salkkareissa osa III
Pidetään tämä väliaikaisena tai sitten pysyvänä, jos ketjua ei avata uudelleen.
Kommentit (6757)
Vierailija kirjoitti:
Jennin kohdalla on veikattu Jennin olleen vakooja, joka joutui vaaraan epäonnistuttuaan operaatiossaan ja joutuneen siksi lavastamaan kuolemansa. Eliaksen kohdalla on taas ajateltu, että joutui pakenemaan Mariannaa rajuin keinoin kertomatta siitä kenellekään ja kaiken piti näyttää aidolta. Joo, Helena, Sebastian, Oliver ja Elias ovat varmaan kaikki yhdessä jossakin sellaisessa maassa, josta ei luovuteta rikollisia Suomeen.
Elias on kyllä niin kuollut ja kuopattu kuin olla saattaa! Jos Elias joskus palaa mun sarjan katsominen loppuu siihen.
”Sehän hyväksy poikansa homoudenkin ihan tosta vaan!” :DDD
Yhtälailla Jennille pidettiin kunnon hautajaiset koko rapun voimin. Arkkukin oli vielä auki mikä sarjassa on todella harvinaista.
Vierailija kirjoitti:
”Sehän hyväksy poikansa homoudenkin ihan tosta vaan!” :DDD
’Tai no, olihan siinä pieniä alkuvaikeuksia’😂
Vierailija kirjoitti:
Yhtälailla Jennille pidettiin kunnon hautajaiset koko rapun voimin. Arkkukin oli vielä auki mikä sarjassa on todella harvinaista.
Näin on! Siksi en haluakkaan Jenniä takaisin, menisi liikaa yli.
En ymmärrä miksi siitä välillä keskustellaan.
"Pitäis saada jotain pantavaa... päälle pantavaa!" 😄
Jutta näyttää joltain koiralta, en nyt saa rotua päähäni :)
Toimiiko muilla katsomo? Mulla vaan lataa ja lataa.
Että toi Aaro osaa olla ärsyttävä!
Eikö tuolla pitäisi olla joku aina vartioimassa vierailuja? Vai miten Aaro tossa uskaltaa kaiken ns tunnustaa.
Kauankohan toi aaro saa tuolla vielä tehdä tihutöitään. Mahtaako koskaan paljastua että sen syytä oli että anton kuoli.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuolla pitäisi olla joku aina vartioimassa vierailuja? Vai miten Aaro tossa uskaltaa kaiken ns tunnustaa.
No jos tämä sarja olisi pätkääkään totuudenmukainen niin ainakin tuo uhoaminen tallentuisi johonkin
Oon melko varma, että tätä Aaron juonikuviota tahallaan venytetään ärsyttävyyteen asti ja sitten itse loppuratkaisu ja Lindan lähtö tulee nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jennin kohdalla on veikattu Jennin olleen vakooja, joka joutui vaaraan epäonnistuttuaan operaatiossaan ja joutuneen siksi lavastamaan kuolemansa. Eliaksen kohdalla on taas ajateltu, että joutui pakenemaan Mariannaa rajuin keinoin kertomatta siitä kenellekään ja kaiken piti näyttää aidolta. Joo, Helena, Sebastian, Oliver ja Elias ovat varmaan kaikki yhdessä jossakin sellaisessa maassa, josta ei luovuteta rikollisia Suomeen.
Elias on kyllä niin kuollut ja kuopattu kuin olla saattaa! Jos Elias joskus palaa mun sarjan katsominen loppuu siihen.
Eliaksen ja Larin tarina oli kirjoitettu niin että toinen hahmo kuolee lopulta. Ja kaikki
Kuulat on nyt poissa sarjasta. Jo siihenkin nähden Eliaksen paluu olisi outoa. Mutta niinhän tuo Aarokin
edelleen vaikuttaa sarjassa vaikka muistaakseni kuoli tiputtuaan parvekkeelta?
Uskon Sergein olevan elossa ja siitä tulikin mieleeni; mitä jos Lari on törmännyt Vuorelaan ja Kuulaan ja tulee kertomaan Pepille ettei Sergei ole oikeasti kuollut.
Aaro sanoi eilen kuinka hän on viimein saanut Karin pois Lindan elämästä ja tänään ”sä olet hävinnyt tämä pelin” eli eiköhän asiat käänny vielä ihan toisin päin. En jaksaisi yhtään katsoa Aaroa enään, mutta luotan siihen että jää kiinni kaikista teoistaan ennen Lindan lähtöä. Katsojia nyt vaan ärsytetään.
Kuinka kauan Kari joutuu olemaan putkassa? Ymmärsin juonipaljastuksista, että vasta ensi viikolla Aaro tulee kertomaan Ullalle Lindan ja Karin erosta sekä pahoinpitelystä. Eikö kukaan ihmettele? Nythän on selkeästi kulunut jo yksi vuorokausi. Olettaisin edes Benjaminin olevan isäänsä yhteydessä.
Muistakaas taas, että Linda ja Severi ovat serkuksia.
Vierailija kirjoitti:
Uskon Sergein olevan elossa ja siitä tulikin mieleeni; mitä jos Lari on törmännyt Vuorelaan ja Kuulaan ja tulee kertomaan Pepille ettei Sergei ole oikeasti kuollut.
On varmasti elossa. Sergein kohtalo jätettiin tahallaan auki ja Tero itse sanoi, että on valmis palaamaan sarjaan jos pyydetään.
Benjamin alkaa varmaan Nellan kanssa seurustelemaan päästäkseen lähemmäs Evaa! :D