Miks salkkareissa osa III
Pidetään tämä väliaikaisena tai sitten pysyvänä, jos ketjua ei avata uudelleen.
Kommentit (6757)
Itse veikkaan salaisuuden liittyvän jotenkin firmaan ja omaisuuteen. Kaapanneet jonkun toisen menestysbisneksen tai vastaavaa. Dahlia käyttäytyy tosi liioitellusti rahojensa kanssa. On oma limusiini ja pupu, kotona varmaan kokit hoitaa ruuan ja siivoojat käy.
Tuo ei ole Gunnar vaan random pappa! Antti Seppä on ainoa ja oikea Gunnar
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kevätpressissä saadaan sneak peek Nuuksio-jakso(i)sta.
Mikäs se on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs se on?
Ei ole vielä tarkemmin tietoa kuin se, että syksyllä kuvattiin poikkeuksellisesti Nuuksiossa minne haettiin iältään 25+ avustajia. Kuvausaikaa oli varattu peräti 6h 20minsaa.
Jättääköhän Irina/Monica salkkarit kun on uuden miehensä kanssa etsinyt jenkeistä asuntoa. Lähde uusi seiska
Vierailija kirjoitti:
Jättääköhän Irina/Monica salkkarit kun on uuden miehensä kanssa etsinyt jenkeistä asuntoa. Lähde uusi seiska
Eikö hän juuri laittanut avioeron vireille? Nopeaa toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko jakson lopussa ennakkopätkää huomisesta jaksosta? Jos tuli, niin mitä siinä oli? Suljin Katsomon liian aikaisin lopputekstien vielä rullatessa, enkä viitsinyt käynnistää jaksoa uudelleen, koska 3 mainosta ei houkutellut..
Ei niitä mainoksia tarvitse katsoa jos osaa kikat
Valista minua kikoista, oi sensei.
Ainakin itse teen niin että käynnistän jonkun toisen jakson ja annan ne mainokset mennä ohi ja sitten käynnistän uuden jakson - eikä tule mainoksia ainakaan alussa. Tämän teen paria minuuttia ennen kuin uusi jakso julkaistaan.
Ihmiset antavat alapeukkua siitä, jos en halua katsoa mainoksia heti kun jakso julkaistaan :D
Mitä ihmeen väliä sillä on? Saman määrän mainoksia joudut pyörittämään joka tapauksessa.
Et tainnut ymmärtää kirjoittajan taktiikkaa. Hän laittaa siis mainokset pyörimään jostain toisesa jaksosta, tekee vaikka sillä välin itse jotain muuta ja sitten kun jakso ilmestyy Katsomoon, voi aloittaa saman tien katsomisen.
Mainokset tulee siltikin jokaisen jakson alussa, vaikka olisi laittanut toisen jakson mainoksineen pyörimään taustalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi avioliittoa särkyi kolmiodraaman seurauksena. Uusi mies ei ainakaan instan perusteella vaikuta kovin erikoiselta, ulkonäkö hieman aaromainen.
Vierailija kirjoitti:
En välttämättä pitäisi seiskaa täydellisenä lähteenä. Tai tuskin ainakin lopettaisi sen takia ellei oo kirjotettu ulos..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko jakson lopussa ennakkopätkää huomisesta jaksosta? Jos tuli, niin mitä siinä oli? Suljin Katsomon liian aikaisin lopputekstien vielä rullatessa, enkä viitsinyt käynnistää jaksoa uudelleen, koska 3 mainosta ei houkutellut..
Ainakin itse teen niin että käynnistän jonkun toisen jakson ja annan ne mainokset mennä ohi ja sitten käynnistän uuden jakson - eikä tule mainoksia ainakaan alussa. Tämän teen paria minuuttia ennen kuin uusi jakso julkaistaan.
Ihmiset antavat alapeukkua siitä, jos en halua katsoa mainoksia heti kun jakso julkaistaan :D
Mitä ihmeen väliä sillä on? Saman määrän mainoksia joudut pyörittämään joka tapauksessa.
Et tainnut ymmärtää kirjoittajan taktiikkaa. Hän laittaa siis mainokset pyörimään jostain toisesa jaksosta, tekee vaikka sillä välin itse jotain muuta ja sitten kun jakso ilmestyy Katsomoon, voi aloittaa saman tien katsomisen.
Mainokset tulee siltikin jokaisen jakson alussa, vaikka olisi laittanut toisen jakson mainoksineen pyörimään taustalle.
No ei kyllä tule. Been there done that.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs se on?
Ei ole vielä tarkemmin tietoa kuin se, että syksyllä kuvattiin poikkeuksellisesti Nuuksiossa minne haettiin iältään 25+ avustajia. Kuvausaikaa oli varattu peräti 6h 20minsaa.
Ihan peruskuvausaika locille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi avioliittoa särkyi kolmiodraaman seurauksena. Uusi mies ei ainakaan instan perusteella vaikuta kovin erikoiselta, ulkonäkö hieman aaromainen.
Puistattavaa. Olen pitänyt Irinaa sydämellisenä ja herttaisena ihmisenä, mutta onkin pettäjä ja aviorikkoja. Kymmenen vuoden yhdessäolon jälkeen haksahtaa johonkin kesäteatterijamppaan, välittämättä ollenkaan sen toisenkaan vaimosta ja avioliitosta :(
Taitaa Irina olla ihan samanlainen munahaukka kuin roolihahmonsakin tässä muutama kuukausi sitten
Näköjään ovat viettäneet aikaa todella tiiviisti yhdessä kun yhteisiä projekteja joulukuussakin ollut;
http://www.toptapahtuma.com/tapahtumia-arkisto/208096/pe-15-12-irina-va…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mainoksia tulee kuitenkin myös keskivaiheilla jaksoa joten ei niitä pääse pakoon enää millään :( Ei edes adblockilla -.-
Noh niin. Keskitytäänpäs taas asiaan eli fiktiivisestä sarjasta keskusteluun, ei sen näyttelijöiden sarjan ulkopuolisten asioiden haukkumiseen ja näiden yksityiselämästä juoruiluun.
Olisi ollut parempi, jos Larin paluusta ei olisi kerrottu ollenkaan etukäteen ja tämä olisi ollut täysi yllätys. Nyt vain odottaa, että milloin tekee paluun ja mitä kaikkea tähän liittyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs se on?
Ihan peruskuvausaika locille
Aa mä en näistä ajoista tiedä mitään. Kiinnitin vain huomiota, kun korostettiin pitkän kuvausajan vaikuttavan korvauksiin.
Ärsyttää aina niin paljon varanäyttelijät! Jos tuotanto olisi osannut ennakoida Antti Sepän eläkkeelle jäännin (ja sen että hahmo on pidempään sarjassa) niin Raimo Grönberg olisi voinut olla alusta lähtien Gunnar.
Jotenkin tuntuu että sarjaa on pilattu niin paljon "kasvaneen hahmon" väärällä näyttelijävalinnalla tai varanäyttelijöillä. Hyvä esimerkki väärästä näyttelijävalinnasta on Niko Vainion näyttelijä Juha Karhu (väärän väriset hiukset ja näyttelijän luonne ei sopinut hahmolle).
Lisäksi Rami Rusinen Valtteri Elovirtana ei oikein toiminut. Olisi pitänyt vaan olla Matti Ristinen. Ehkä Matti ei sitten vain ehtinyt tai ajatteli ettei halua moiseen rooliin enää (jos häntä edes pyydettiin).
Sori, mutta tämä teoria torppaantui jakson lopussa, jossa Dahlia sanoi Gunnarille: "Mitäa mieltä olit tästä esikoisemme tunnustuksesta?"
Jos Camilla ei olisi jomman kumman, Dahlian tai Gunnarin lapsi ja se on se salaisuus, jonka mainitsivat samalla hetkellä, niin ei Dahlia olisi käyttänyt sanaa "esikoisemme", vaan Camillaa, tai sitten Gunnarille ivailevasti "sinun lapsesi" tms.
Ja eikö täällä tosiaan kukan ala väsyä näihin väärä isä/väärä äiti-kuvioihin?