Miks salkkareissa osa III
Pidetään tämä väliaikaisena tai sitten pysyvänä, jos ketjua ei avata uudelleen.
Kommentit (6757)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janne ja Sanni uusperhekuvio olisi virkistävä. Janne Pihlajakadulle asumaan lopultakin, hänessä on potentiaalia.
Ei. Toivottavasti Sanni ja Janne ei päädy yhteen.
Pakkohan se on. Tylyä, kun Pietari etuili Pihlajakadulla vaikka Janne on ollut kuvioissa jo vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janne ja Sanni uusperhekuvio olisi virkistävä. Janne Pihlajakadulle asumaan lopultakin, hänessä on potentiaalia.
Pakkohan se on. Tylyä, kun Pietari etuili Pihlajakadulla vaikka Janne on ollut kuvioissa jo vuosia.
Tarkoitin tuolla eillä vain sitä, että en toivo Jannesta ja Sannista paria. Eivät sovi yhteen. Siinä olen samaa mieltä että Janne voisi muuttaa Pihlajakadulle.
Joo jos Tale ja Sanni eroaa niin ei todellakaan Sannista ja Jannesta paria. Se ei toimisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä! Sitten jos Sanni ja Janne päätyy yhteen niin piiri pieni pyörii jo liian lujaa.
Kuten monesti ennenkin sanottu, uusia miehiä mukaan jo.
Vierailija kirjoitti:
Sanni käyttäytyy nyt todella lapsellisesti. Olisi ottanut itse loparit. Itsekäs ihminen.
Sanni on lapsellinen.
Vierailija kirjoitti:
Sanni käyttäytyy nyt todella lapsellisesti. Olisi ottanut itse loparit. Itsekäs ihminen.
Miten niin Sanni on taas muka lapsellinen? Sannilla on lapsi elätettävänä, Jannella ei. Talehan tässä se lapsellinen on.
Sanni on lapsellinen ja kevytkenkäinen pissis. Kehtaa antaa Jannelle potkut kun itse on mokannut ja pettänyt Talea.
Sanni ja Janne sopii yhteen siinä kuin Sanni ja Talekin. Paitsi kuteminen ei kyllä mitenkään viihdytä. Asunnon kannalta vain, koska Sanni jää veljensä asuntoon, niin Janne voi muuttaa sinne. Paitsi Sannin logiikalla Janne olisi asunnoton pelkästä väärässä kohdassa nauramisesta.
Vierailija kirjoitti:
Sanni ja Janne sopii yhteen siinä kuin Sanni ja Talekin. Paitsi kuteminen ei kyllä mitenkään viihdytä. Asunnon kannalta vain, koska Sanni jää veljensä asuntoon, niin Janne voi muuttaa sinne. Paitsi Sannin logiikalla Janne olisi asunnoton pelkästä väärässä kohdassa nauramisesta.
Tämä. Ei Sanni voisi olla kenenkään muun kuin Talen tai Jannen kanssa. Ei ainakaan kenenkään vanhemman miehen.
Jaahas, taas monta viestiä pelkkää ikähullun omaa jankkausta.
Huomenna tosiaan on ainakin tämän vuoden jaksoja, koska Katsomossa näkyy Lolan ja Alissan takana vaalimainosrivi.
Nää jatkuvat valheet😫
Ärgh! Nyt Sannikin
Helenan ampumisesta ei tietenkään jäänyt mitään arpea, mitä nyt melkein halvaantui. :D
Pietari senkun jaksaa valheitaan ja Evan syyllistämistä.
Tale kiukuttelee ja on muka pyhimys.
Eiiiih mä en kestä tätä draamaa enää.
Tämän illan jaksossa ei ollut "seuraavassa jaksossa" kohtaa ollenkaan? Vai näkyikö vain tv:ssä. Katsomon jaksossa sitä ei ollut, eilisessä kylläkin oli.
Miten salkkarihahmot pystyvät panemaan toisiaan, vaikka heillä on sängyssäkin aina kalsarit ja rintsikat päällä?
Voi jos Isabella palaisi takaisin ja keksisi keinon saada Camillan hiljaiseksi kaiken maailman Pirjoista! Tuskin Kirsi enää haluaa salkkareihin :(
Vierailija kirjoitti:
Sanni ei ole itsekäs. On valmis katkaisemaan välit ystäväänsä Talen takia ja yrittää pitää liittonsa kasassa. Kyllähän sen huomasi että Sannista tuntui pahalta antaa Jannelle potkut. Sannin pitää kuitenkin ajatella myös Iljaa, perheellisenä ei ole oikein hyvä juttu menettää työpaikkaansa.
Mua käy Jannea sääliksi. Tavallaan toivoisin, että tekisi isomman jutun noista potkuista.
Lisään vielä, että tykkään kyllä Jannesta ja saa mun puolesta tulla Pihlajakadulle asumaan mutta Sanni ja Janne ei sovi yhteen.