Miks salkkareissa osa III
Pidetään tämä väliaikaisena tai sitten pysyvänä, jos ketjua ei avata uudelleen.
Kommentit (6757)
Vierailija kirjoitti:
Jo pelkkä Evan, Pietarin ja Lolan asumiskuvion katsominenkin tekee pahaa ja käy hermoon. Ei tuo voi kauaa kestää.
Eva pelaa itsensä ulos ihan itse. Kohta hän käskee niitä kahta painumaan helvettiin kämpästään.
Eva on mustasukkainen kaikille ja kaikista ja taitaa kaiken lisäksi itse rakastaa vain Jiriä.
Tällä viikolla joku sanoi voimasanan. En enää edes muista kuka. Hyvin laimealta kuulosti. Ei ollut yhtään sellaista voimaa ja tehoa kuin Sebastianin sanomana. Jiri tai Kari olisi ihan hyvin voinut periä Sebastianin voimasanan ja sen sanomisessakin olisi ollut sama teho. Kamala sanoa, mutta taidan kaivata näitä Sebastianin toinen toistaan humoristisempia voimasanoja. Loppuvaiheessa repesin joka kerta nauramaan kun sanansa sanoi. Ensi kesän uusinnoissa sitten noita taas näkee ja kuulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo pelkkä Evan, Pietarin ja Lolan asumiskuvion katsominenkin tekee pahaa ja käy hermoon. Ei tuo voi kauaa kestää.
Eva pelaa itsensä ulos ihan itse. Kohta hän käskee niitä kahta painumaan helvettiin kämpästään.
No joo, Evahan sitä itse ehdotti.
Mut voiko tosta nyt Evaa tuomitakaan? Onhan toi hemmetin hermoja raastava tilanne.
Mielipiteitä. Kuka Kallen eksistä on sopinut Kallelle parhaiten ?
Mua hymyilyttää tuo käsite 'voimasana'...:D
Mutta joo, on mullakin ikävä Sebastianin jumalautaa. Montakohan euroa kiroilupurkkiin ehti kertyä? ;D
Jos Ismo joskus lopettaa "no voi perhanan perhanan perhana!" -fraasin käytön, vaivun epätoivoon!
Vierailija kirjoitti:
Mielipiteitä. Kuka Kallen eksistä on sopinut Kallelle parhaiten ?
Mun mielestä Kallella on ollut aika hyvä miesmaku. Itse tykkään ulkonäöllisesti eniten Kuismasta.
Vierailija kirjoitti:
Pepistä sen verran, että voisi vaihteeksi lakata sätkyttämästä niitä olkapäitään juma miten ärsyttävää ...
Tuosta olen samaa mieltä, mainitsinkin näyttelijän maneerista aiemmin. Muuten Peppi on minusta ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Onko Eva ja Monica tehneet yhdessä mitään sen jälkeen kun sopivat välinsä sairaalassa (Monica kiitti henkensä pelastamisesta)? Luulin, että palaisivat kavereiksi. Monica olisi voinut saada Evalta monessa vauvanhoitoasiassa tukea ja neuvoa vaikeina hetkinään.
Ei ole ainakaan näytetty mitään.
Mä veikkaan, että perjantain jaksossa ei selviä mitään tähdellistä eikä cliffhangerkaan ole jännä. Yleensä nämä syyskauden viimeiset jaksot on ollut aika tavanomaisia. Eipä siis ole odotukset korkealla. Toivottavasti oon väärässä.
quote=Vierailija]Dahlia ei ole näkynyt pitkään aikaan. Milloinkohan selviää että hän olikin sen lääkkeidenvaihdon takana?[/quote]
Tuskinpa selviää kuten ei ikinä selvinnyt Eliaksen rahat, Iidan ja Alissan rahajutut ja mitä vielä...
Jutan hattu näytti enemmänkin oranssilta kuin punaselta. Mitä jos kahdella naisella olisi ollut samanvärinen päähine?
Olikohan tietoisesti tehty niin, että kun Jutta soitti ambulanssin ni kännykän ruutu oli musta eikä näkyny valoja..
Juuh, mitenkäs rapun järjestys voi muuttua noin vain? Olisi edes pidennetty tuota käytävää joka johtaa sinne uuteen seinään.
Olipa tänään tylsä jakso verrattuna eiliseen. Huomenna syyskauden viimeinen jakso ja siinä ei todennäköisesti tapahdu juuri mitään. Janne ja Sanni suutelevat, mutta en muuta "mullistavaa" keksi. Kaikki hyvät jutut (Lue: Aaroon liittyen) on ladattu ensi vuodelle... Blaaah.
Aki tarvii haasteen ja sen antaa Camilla, ei suinkaan Peppi.
Vierailija kirjoitti:
Just. Ei Akin ja Pepin jutussa ole mitään vastenmielistä.
Itse ujona, kilttinä ja herkkänä nuorena naisena tapasin kokeneemman, itsevarman ja (hui kauhistus!) vanhemman miehen. Yhdessä ollaan edelleen. Tuon ala-arvoisen kommentin yläpeukuttajat tukehtukoon oksennukseensa jos niin ällöttää.
Olisit vaan ollut hiljaa etkä vastannut ikähullulle, nyt se tais taas pontta ja ei päästä siitä ikinä eroon. Niin ellet sitten ole ikähullu itse.
Camilla vois puumaa vaikka Jannen..
Onhan hän nykyään yh. Se on pakko löysätä pipoa lapsivapaala.