Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks salkkareissa osa III

Vierailija
10.12.2017 |

Pidetään tämä väliaikaisena tai sitten pysyvänä, jos ketjua ei avata uudelleen.

Kommentit (6757)

Vierailija
4781/6757 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallen sänkyseikkailut ovat aiheuttaneet suurta kohua, mutta ilmeisesti yhtä lailla täysin tuomittavasta alkoholinkäytöstä esim. töissä ryyppäämisestä jne. ei ole tainut mitään kohuja syntyä. Taitaa kertoa jotakin suomalaisista ja siitä, miten alkoholiin oikein suhtaudutaan.

Vierailija
4782/6757 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Pietari yrittää kusettaa Evaa, vaikka kertoi pettäneensä. Ja suuttui, kun ei luotettu, eihän silloin luoteta, jos pettää. Miksei vain lähde?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4783/6757 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen ja tänään esitetyissä uusintajaksoissa näkyi yksi sarjan historian suurimmista mokista: peruskoulun päättyminen lumen ollessa vielä maassa. Ainoinaanhan tästä onkin tällä keskustelupalstalla keskusteltu.

Vierailija
4784/6757 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Pietari yrittää kusettaa Evaa, vaikka kertoi pettäneensä. Ja suuttui, kun ei luotettu, eihän silloin luoteta, jos pettää. Miksei vain lähde?

Koska Pietari on kusi*ää eikä osaa päättää haluaako Evan vai Ho*o-Pepin

Vierailija
4785/6757 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen ja tänään esitetyissä uusintajaksoissa näkyi yksi sarjan historian suurimmista mokista: peruskoulun päättyminen lumen ollessa vielä maassa. Ainoinaanhan tästä onkin tällä keskustelupalstalla keskusteltu.

En välttämättä mokaksi tota kutsuisi kun onhan tuotanto tiennyt, että talvi on. Mielenkiintoinen ratkaisi kylläkin.

Vierailija
4786/6757 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miikka sanoi tänään livelähetyksessä, että pettämiskohtaukset on olleet kaikista haasteellisimpia. Ei itse ymmärrä yhtään roolihahmonsa logiikkaa ja moraalia. Tottahan toi on ja toivottavasti kuviosta päästäisi jotenkin eroon.

Vierailija
4787/6757 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Kalle jatkaa juopottelua, vaikka välillä kieltäytyykin alkoholista? Luulin, että juominen silloin yhtenä iltana liittyi leikkausstressiin ja huoleen Samista. Nyt Sami on jo hyvää vauhtia toipumassa ja kaiken pitäisi olla hyvin. Jatkaako Kalle juomista nyt siksi, että tuntee syyllisyyttä valehtelusta?

Jos Kalle todella on alkoholisti, hän ei tarvitse mitään erityistä syytä juomiselleen. Sitähän alkoholismi on.

On sinänsä täysin realistista, että retkahtanut alkoholisti jatkaa juomista.

Vierailija
4788/6757 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sarjassa nyt joku kuvaustauko / pääsiäisloma? Sara ja Johanna molemmat ainakin lomailee ihan pian.

Vierailija
4789/6757 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua miksi Miikka, Sara ja toimittaja puhuu live-lähetyksessä Pepin ja Pietarin salasuhteesta. Onko heillä tulossa salasuhde? Vai puhuvatko vaan noista yhden illan jutuista. Ei se mun mielestä kyllä mikään suhde ole.

Jäin miettimään ihan samaa! Mulla on myös herännyt paljon kysymyksiä tämän toimittaja Irizsen suhteen. Kuinka paljon todellisuudessa seuraa sarjaa ja on kiinnostunut? Tai näkeekö ennakkoon jaksoja? Ymmärtääkseni hän vastaa Salkkareiden saitin uutisista ja hahmokartasta. Onko siis juonipaljastuksetkin hänen heiniänsä vai tuleeko ne jostain muualta? 

Vierailija
4790/6757 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä kuulu tähän keskusteluun, mutta oon kuullut niin monta kertaa juttua ettei Sara Parikka ja Venla Savikuja (Peppi ja Heidi) ole enää ystäviä oikeassa elämässä.

Vierailija
4791/6757 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä kuulu tähän keskusteluun, mutta oon kuullut niin monta kertaa juttua ettei Sara Parikka ja Venla Savikuja (Peppi ja Heidi) ole enää ystäviä oikeassa elämässä.

Mistä oot kuullut?

Vierailija
4792/6757 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että Kallen ryyppääminen ei lopu koskaan, mutta onkohan edes mitään sellaista, mikä voisi sen edes lopettaa kun kaikkea on jo yritetty. Maksasairaus, hepatiitti, hiv, tosirakkausko (eikö tähänkin viittaavaa ole jo ollut ?) voisi olla tälläinen ? Tosin minulle on tullut mieleen yksi käänne, mutta se on niin hurja ja epätodennäköinen, että en viitsi sitä tänne kirjoittaa miinusten pelossa.

Vierailija
4793/6757 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että Kallen ryyppääminen ei lopu koskaan, mutta onkohan edes mitään sellaista, mikä voisi sen edes lopettaa kun kaikkea on jo yritetty. Maksasairaus, hepatiitti, hiv, tosirakkausko (eikö tähänkin viittaavaa ole jo ollut ?) voisi olla tälläinen ? Tosin minulle on tullut mieleen yksi käänne, mutta se on niin hurja ja epätodennäköinen, että en viitsi sitä tänne kirjoittaa miinusten pelossa.

Kerro!

Vierailija
4794/6757 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Lasse Sievisen näyttelijän roolihahmon nimi 95-elokuvassa vain pääministeri vai oliko se Paavo Lipponen ? Joka tapauksessa sopii esittämään Paavo Lipposta. Noissa on samaa näköä ja samanlaisia ilmeitä.

Vierailija
4795/6757 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin olen kuullut jotain tämän suuntaista. Jotain suhdejuttuja kuulemma salattu, mutta tiedä sitten onko mitään totuuspohjaa. Jännästi Markku ja Venla lähti lähes samaan aikaan sarjasta menemään ja Sara/Mikko ei seuraa Venlaa/Markkua Instagramissa tai toisinpäin. Jos en väärin muista niin Venlalla ja Saralla oli joskus yhteinen blogi ja olivat kaikenlisäksi kämppiksiä. Mikosta ja Markusta oon luullut, että ovat hyviä ystäviä oikeassa elämässä. Ilmeisesti näin ei kuitenkaan ole.

Vierailija
4796/6757 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikkei Janne ja Sanni ole pettäneet seksin tasolla, onhan tuo tosi loukkaavaa ja luottamuksen pettämistä, että Sanni on valehdellut Talelle asuvansa 2 viikkoa äitinsä luona Hämeenlinnassa, mutta asuikin koko sen ajan Talen parhaan kaverin luona. Noin iso vale tuntuu pahalta ja vie luottamuksen.

No ei se nyt niin paha ole. Jos Sanni kertoisi syyn sille miksi ei mennyt äitinsä luo. Tale on mokannut pahemmin Tiinan kanssa, eikä ole varaa suuttua.

No kyllä se on todella paha. Taas täällä vähätellään naisen petosta ja lynkataan mies alas... Sanni teki väärin hyvin monessa mielessä, mutta päällimmäisenä tulee kuitenkin se, että jos Sannin oli tarkoitus ottaa vain hieman etäisyyttä Talesta, ilman taka-ajatuksia muiden miesten (Jannen) suhteen, olisi aivan hyvin voinut mennä äidilleen. Päätti kuitenkin tehdä sen mitä Tale viimeisenä hyväkysisi, eli viettäisi viikkoja parhaan ystävänsä luona, jonka kanssa Sannilla on ollut myös suhde.

Tale on tietysti tehnyt myös väärin sekä fyysisesti että tunteiden tasolla, ja näyttää vain ruokkivan tunteitaan olemalla yhteydessä Tiinaan.

Vierailija
4797/6757 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illan jaksossa Pietari väittää Evalle, että Peppi vietteli hänet.

– Tiesin sen koko ajan. Ei ihme, että lähdit sinne reissuun niin innoissasi, Eva sanoo Pietarille.

Mulla rasahtelee nyt jo päässä! Miten toi Pietari voi olla noin itsekäs kusipää? 

Vierailija
4798/6757 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

^voi olla jokin suhdesoppa (Mikolla ja venlalla väitetty olleen suhde ennen Saraa) tai ehkä kokevat, että heillä on erilaiset arvomaailmat (ehkä vähän materialistinen lapsiperhe vs. ekologinen ja vegaaninen lapseton pariskunta, joilla kriittisempi ajattelutapa)?

Vierailija
4799/6757 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Illan jaksossa Pietari väittää Evalle, että Peppi vietteli hänet.

– Tiesin sen koko ajan. Ei ihme, että lähdit sinne reissuun niin innoissasi, Eva sanoo Pietarille.

Mulla rasahtelee nyt jo päässä! Miten toi Pietari voi olla noin itsekäs kusipää? 

Apua, Pietari senkun vain muuttuu oksettavammaksi! Peppi muka vokotellut Pietari-poloa töissä ja tunkenut seminaarireissulla samaan huoneeseen. Ärsyttävä valehtelija! Argh!

Tämän jälkeen toivon, että Pietarille jäisi tyhjä arpa käteen. Ei ansaitse suhdetta Evan, Pepin eikä Lolan kanssa. Hämmästyn todella, jos Peppi joskus suostuu parisuhteeseen Pietarin kanssa joka on valehdellut ja leimannut Pepin vietteleväksi lortoksi. Toivottavasti tajuaa pysyä tuosta vastuuta pakoilevasta lierosta erossa.

Vierailija
4800/6757 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime vuonna ei ollut kaukana sekään etteikö lunta olisi ollut maassa kevätjuhlan aikaan täällä Keski-Suomessa, kevätjuhla vietettiin pihalla ja kevyt-toppatakeissa siellä hytistiin kun räntää satoi.

Ketju on lukittu.