Miks salkkareissa osa III
Pidetään tämä väliaikaisena tai sitten pysyvänä, jos ketjua ei avata uudelleen.
Kommentit (6757)
Ethän sinä vielä tiedä voihkiiko Lola.
Vierailija kirjoitti:
Lola on tervetullut lisä Salkkarit - klaaniin.
Nainen joka ei itke ja vikise, voihki tai mäkätä jokaista asiaa. Lola vaan toteaa että asia on näin ja sitten toimii sen mukaan.
Olisihan se nyt noloa jos tuon koomassa olemisen ja liikuntakyvyttömyyden takia itkisi. Lola voisi muuttaa jo oman kämppään, ei se mitään tukea tarvitse. Ei henkistä eikä fyysistä.
Lola on kauniimpi kuin Sanni.
Jotenkin minua ihmetyttää tuo Lolan hehkutus.
Hän on sarjassa ollut vasta hyvin vähän aikaa, uusia ikäviäkin puolia paljastuu varmasti viellä. Uskon, ettei Lola ole ollenkaan sitä miltä nyt näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin minua ihmetyttää tuo Lolan hehkutus.
Hän on sarjassa ollut vasta hyvin vähän aikaa, uusia ikäviäkin puolia paljastuu varmasti viellä. Uskon, ettei Lola ole ollenkaan sitä miltä nyt näyttää.
Mitä ihmeellistä siinä on? Ihan normaalia, että hahmoista pidetään ja taas jos jotain ikävää selviää jengi siirtyy vastaan. Aivan kuten Marianna ja Aki on tehnyt pahoja juttuja, mutta taustojen selvittyä onkin oltu heti symppaamassa.
Olipa typerä kohtaus Ulla & Aaro.
Ulla veti överiksi pitkästä aikaa ja typerällä tavalla, tarjoaa ensin Aarolle kahvia ja kaivaa sitten kynsisakset käsilaukusta ja alkaa uhittelemaan niillä. Hohhoijaa.
Ja Aaro hörppi kahvia tyhjästä mukista.
Ulla ja kynsisakset😂
Ulla on kyllä ihan paras👍
Mistä vetoa, että Alissa kuuli keskustelut ja tekee Herukasta kovemman tarjouksen. Alissahan oli tiskin takana myöhemmin.
Olis pelottavaa olla samanlainen ihminen kuin Eva, jatkuvasti mustasukkainen kaikesta. Entisestä miehestä, nykyisestä ja taisi olla aikanaan myös ystävästä. Taitaa olla sisältä tosi epävarma ihminen.
Näkyipä Lolallakin hieman niitä heikkouden merkkejä, joiden puuttuminen ollut kaikkien mielestä niin hienoa...
Onko Salkkarien tavoitteena näyttää kaikki hahmot seksuaalisessa tilanteissa mahdollisimman vähäpukeisina ennen kevätkauden loppua?
Mä niin inhoon Talea. Sen puheääntä, ilmeitä, sitä miten se puhuu toisille, sen elekieltä aaargh!
Ja seuraavaksi Aaro iskee kiinni Violan ja Severin suhteeseen. Toivottavasti ei keksi mitään älyttömyyksiä.
Saakohan Kerttu jotain ekstraa vähäpukeisista kohtauksista kun niitä tuntuu olleen aika paljon viimeisen puolen vuoden aikana.
Vaan mikäs siinä onhan hän kaikin puolin upea.
Ja ennenkuin ikähullua vetää tästä herneen nenään niin olen 23v mies tai sinun mielestä tietenkin poika eli juuri oikean ikäinen ihailemaan Kerttu.
herranjumala toi kertun kroppa, oispa itelki tollane!
Milläköhän verukkeella Viola jää sarjaan? Näyttelijä Vivin snäpissä on ainakin ollut lähiaikoina materiaalia studiolta. Lindahan poistuu nyt varmaan aika pian, kun näyttelijä Monika on raskaana.
Ja kukakohan heidän asuntoonsa muuttaa, mitä veikkaatte?
Lola on tervetullut lisä Salkkarit - klaaniin.
Nainen joka ei itke ja vikise, voihki tai mäkätä jokaista asiaa. Lola vaan toteaa että asia on näin ja sitten toimii sen mukaan.