Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut 5 vkoa selän takia täysin toiminta kyvytön enkä ole tuona aikana poistunut kertaakaan asunnostani. No nyt huomasin, että minua rupeaa jännittämään jo pelkä rappuun meno. :0

Vierailija
10.12.2017 |

Saatikka sitten tuolla ulkona. Tuntuu, että olen jäänyt koko maailmasta ulkopuoliseksi (lukuunottamatta asuntoani)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tullut mökkihöperöksi. Lähde pian ihmisten ilmoille .

Vierailija
2/9 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selälle tekisi nimenomaan hyvää liikkua eikä maata sängyssä montaa viikkoa särkylääkkeiden voimalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuttua. Vietetään kesällä pidempiä aikoja mökillä ja kotiin tullessa huomaa erakoituneensa lähes täysin. Rohkeesti vaan ihmisten ilmoille ja tsemppiä:)

Vierailija
4/9 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit viiden viikon aikana opetellut yhdyssanoja, olisi mennyt talteen sekin aika.

Vierailija
5/9 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit viiden viikon aikana opetellut yhdyssanoja, olisi mennyt talteen sekin aika.

Koskahan sä olet viimeksi poistunut asunnostas?

Vierailija
6/9 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen huomannut että mun sosiaalinen pelko lisääntyy pelkästään viikonlopun aikana kun sosiaalista elämää ei sen aikana ole vaan olen vain yksin kotona eli pe iltapäivästä su iltaan.

Vierailija
7/9 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatikka sitten tuolla ulkona. Tuntuu, että olen jäänyt koko maailmasta ulkopuoliseksi (lukuunottamatta asuntoani)

Vie ensin vaikka roskat. Toisena päivänä pieni kävelylenkki ja kolmantena lähikauppaan. Kyllä se siitä :D

Vierailija
8/9 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts no toivottavasti tuo olotila menee ohi pian

Vierailija
9/9 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tuttua on. Jos olen vaikkapa 3 päivää putkeen ittekseni kotona, niin ulkomaailma tuntuu häiritsevän avaralta, meluisalta ja levottomalta. Ja ihmiset rasittavilta ja häiritseviltä. Mieluiten olenkin aina kotona, mutta pakko välillä antaa itselleen sitä siedätyshoitoakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi