Taas on se aika vuodesta kun talojen jouluvalaistuksia katsellessa voi erotella ne, kenellä on rahaa sekä tyylitajua ja ne, kenellä on vain rahaa
Kommentit (22)
Yleensä ostetaan se valaistus, mikä Lidlistä tai tarjouksesta sattuu käteen. Pääasia, ettei vilku eikä ole monivärinen. Ei jotain jouluvaloja ehdi kahta kertaa miettiä.
Siinähän sulla sit on harrastusta. Voin tunnustaa, mulla ei ole tyylitajua. Ei tosin ole myöskään rahaa, tai jouluvaloja (tai sisällä on ikkunassa yksi mutta se ei edes näy ulos).
Sama. Ne joilla on semmoiset valot josta minä tykkään on tyylitajuisia. Muut on kamalia. Yleensä olen aina inhonnut värillisiä valoja, mutta tänä vuonna on ollut tosi kivoja sinivalkoisia yhdistelmiä.
Juu. Muita tarkkailen ja erilaisista signaaleista naapurustossa johtopäätöksiä tehden. Hyvää joulunodotusta.
Minulla taas ei ole kumpaakaan, mutta ihmisten onneksi en laita mitään koristeluja.
Pientaloaluiden ihanaa kyttäysmeininkiä ap: n johdolla...
Mistä erottaa ne rahakkaan jouluvalot?
Ketä oikeasti kiinnostaa?!
Jos on vaikka lapsiperhe, niin tyylitajulla ei ole mitään väliä. Lapset on onnellisia kunhan vaan on ne jouluvalot.
Vilkkuvalot on kyllä jotain ihan hirveetä...
Kumpa ne olisinkin vaan JOULUKORISTEITA / JOULUVALOJA.... Joulun väljähtämiseksi ja latistamiseksi
niitä näkyy siellä täällä jo LOKAKUUSSA :........
WT mammat ottavat täällä itseensä. Ihan aiheesta sanotaan.
Jenkkityyliset vilkkuvalohirvitykset ja muoviornamenttihahmot ovat järkyttäviä!
Eivät kuulu suomeen.
Vierailija kirjoitti:
WT mammat ottavat täällä itseensä. Ihan aiheesta sanotaan.
Jenkkityyliset vilkkuvalohirvitykset ja muoviornamenttihahmot ovat järkyttäviä!
Eivät kuulu suomeen.
Onneksi ME olemme osanneet elää oikein😂
Takavuosina joku kirjoitti Hesarin yleisönosastossa, että kaikilla pitäisi olla valkoiset jouluvalot. Kuulemma Belgiassa (vai oliko vain Brysselissä) on määräys, ettei muunlaisia saa olla. Joten "eiköhän yhdessä sovita, että ripustetaan vain valkoisia valoja".
Ei sovita. Minä rakastan punaista. Minulla oli monta vuotta punaiset valot. Vuonna 2012 löysin Prismasta vielä parempaa: moniväriset vilkkuvalot. Nyt ilahduttavat naapureita jo kuudetta joulua.
Joten eiköhän sovita, että ripustetaan kaikki moniväriset vilkkuvalot, koska ne ovat MINUN mielestäni parhaat. Valkoiset on tylsimmät.
Entäs ne, joilla ei ole intoa vaan saa aikaiseksi ainoastaan jonkun kynttelikön ikkunaan ja lyhdyn parvekkeelle?
Aloittaja, mene seuraavaksi hautausmaille kyyläämään. Siellä on aika messeviä asetelmia myös. Saat sinäkin sitä aitoa ja oikeaa joulumieltä. (Ei Hietsuun vaan jonnekin tavisten haudoille).
Joulun aika kertonee tyylistä about saman verran kuin vappu. Tai ahkeruudesta sen mitä joku salillakäyminen.
En tiedä muista, mutta itse olen ainakin aavistuksen enempi varoissani, kun jätän valot ostamatta ja säästän bonuksena pari euroa sähkölaskussa.
Itse olen justiinsa semmoisesta kermape*se/bättre folk -suvusta, missä vain Stockan koristeet kelpaa. Kaiholla katselen monivärisiä valoja muiden pihoilla. :(
Se mäkätys "halpisvaloista" on ihan käsittämätön. Joo, ei ehkä maailman tyylikkäimpiä mutta mitä väliä jos itse tykkää?
Juuri näin. Suurimmalla osalla on vain rahaa.
Siitä erottelusta varmaan saa joulunilon sydämeen 😄