Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas on se aika vuodesta kun talojen jouluvalaistuksia katsellessa voi erotella ne, kenellä on rahaa sekä tyylitajua ja ne, kenellä on vain rahaa

Vierailija
10.12.2017 |

Ja ne, joilla on vain tyylitajua.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä erottelusta varmaan saa joulunilon sydämeen 😄

Vierailija
2/22 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ostetaan se valaistus, mikä Lidlistä tai tarjouksesta sattuu käteen. Pääasia, ettei vilku eikä ole monivärinen. Ei jotain jouluvaloja ehdi kahta kertaa miettiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän sulla sit on harrastusta. Voin tunnustaa, mulla ei ole tyylitajua. Ei tosin ole myöskään rahaa, tai jouluvaloja (tai sisällä on ikkunassa yksi mutta se ei edes näy ulos).

Vierailija
4/22 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Ne joilla on semmoiset valot josta minä tykkään on tyylitajuisia. Muut on kamalia. Yleensä olen aina inhonnut värillisiä valoja, mutta tänä vuonna on ollut tosi kivoja sinivalkoisia yhdistelmiä.

Vierailija
5/22 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Muita tarkkailen ja erilaisista signaaleista naapurustossa johtopäätöksiä tehden. Hyvää joulunodotusta.

Vierailija
6/22 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas ei ole kumpaakaan, mutta ihmisten onneksi en laita mitään koristeluja.

Vierailija
7/22 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pientaloaluiden ihanaa kyttäysmeininkiä ap: n johdolla...

Vierailija
8/22 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä erottaa ne rahakkaan jouluvalot?

Vierailija
9/22 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä oikeasti kiinnostaa?!

Jos on vaikka lapsiperhe, niin tyylitajulla ei ole mitään väliä. Lapset on onnellisia kunhan vaan on ne jouluvalot.

Vilkkuvalot on kyllä jotain ihan hirveetä...

Vierailija
10/22 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpa ne olisinkin vaan JOULUKORISTEITA / JOULUVALOJA....  Joulun väljähtämiseksi ja latistamiseksi

niitä näkyy siellä täällä jo LOKAKUUSSA :........

Vierailija
11/22 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

WT mammat ottavat täällä itseensä. Ihan aiheesta sanotaan.

Jenkkityyliset vilkkuvalohirvitykset ja muoviornamenttihahmot ovat järkyttäviä!

Eivät kuulu suomeen.

Vierailija
12/22 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

WT mammat ottavat täällä itseensä. Ihan aiheesta sanotaan.

Jenkkityyliset vilkkuvalohirvitykset ja muoviornamenttihahmot ovat järkyttäviä!

Eivät kuulu suomeen.

Onneksi ME olemme osanneet elää oikein😂

Vierailija
13/22 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takavuosina joku kirjoitti Hesarin yleisönosastossa, että kaikilla pitäisi olla valkoiset jouluvalot. Kuulemma Belgiassa (vai oliko vain Brysselissä) on määräys, ettei muunlaisia saa olla. Joten "eiköhän yhdessä sovita, että ripustetaan vain valkoisia valoja".

Ei sovita. Minä rakastan punaista. Minulla oli monta vuotta punaiset valot. Vuonna 2012 löysin Prismasta vielä parempaa: moniväriset vilkkuvalot. Nyt ilahduttavat naapureita jo kuudetta joulua.

Joten eiköhän sovita, että ripustetaan kaikki moniväriset vilkkuvalot, koska ne ovat MINUN mielestäni parhaat. Valkoiset on tylsimmät.

Vierailija
14/22 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs ne, joilla ei ole intoa vaan saa aikaiseksi ainoastaan jonkun kynttelikön ikkunaan ja lyhdyn parvekkeelle? 

Vierailija
15/22 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa lasten valita valot. ☺😊

Vierailija
16/22 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja, mene seuraavaksi hautausmaille kyyläämään. Siellä on aika messeviä asetelmia myös. Saat sinäkin sitä aitoa ja oikeaa joulumieltä. (Ei Hietsuun vaan jonnekin tavisten haudoille).

Vierailija
17/22 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulun aika kertonee tyylistä about saman verran kuin vappu. Tai ahkeruudesta sen mitä joku salillakäyminen.

Vierailija
18/22 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä muista, mutta itse olen ainakin aavistuksen enempi varoissani, kun jätän valot ostamatta ja säästän bonuksena pari euroa sähkölaskussa.

Vierailija
19/22 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen justiinsa semmoisesta kermape*se/bättre folk -suvusta, missä vain Stockan koristeet kelpaa. Kaiholla katselen monivärisiä valoja muiden pihoilla. :(

Se mäkätys "halpisvaloista" on ihan käsittämätön. Joo, ei ehkä maailman tyylikkäimpiä mutta mitä väliä jos itse tykkää?

Vierailija
20/22 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin. Suurimmalla osalla on vain rahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi