Kenen artistien lauluäänestä et pidä?
En tarkoita nyt sitä että kenen musiikista et pidä, vaan kenen lauluääni ei kuulosta teidän korvaan hyvältä?
Mä en pidä Katri Helenan äänestä.
Kommentit (173)
Sannin nenä-ääni-viisivuotiaan-vinkuna. Maija Vilkkumaan laulaessa kuuluu kuinka aukoo suutaan liian suureksi. Ellinooran äänestä en tykkää. Ville valo öhkii ähkii ja möhkii, hyi hitto
Antti Tuisku, Elli Haloo, Jannika B, Lauri Tähkä, Sanni, Saara, Jari Sillanpää nyt näin aluksi tulee mieleen.
Vierailija kirjoitti:
J.Karjalainen..Doris-biisi on ainoa, jota voi kuunnella.
Ai niin, j karjalaista en kestä ollenkaan, radio kiinni kun tulee. Yksi hyvä biisi vain sillä, ei toi doris.
Ellinoora, Sanni, Maija Vilkkumaa, Laura Närhi, Elli Haloo, Neumann... Ylipäätään kaikki, jotka selvästi laulaa teennäisellä äänellä, joka ei ole heidän omansa. Näitä on paljon myös ulkomaisissa, ensimmäisenä mieleen tulevat mm. Paloma Faith ja Amy Winhouse. Ellinooran määkiminen on ehkä kaikista hirveintä, en vaan ymmärrä, että jos osaa laulaa, miksi ei voi laulaa sillä omalla luonnollisella äänellään?
Ehkä olen turhan ankara itse laulajana ja äänenkäytön ammattilaisena (puheterapeutti), mutta itselleni tuollainen laulutyyli ei vain uppoa yhtään.
Maija Vilkkumaa, Anssi Kela!, Toni Virtanen (Apulanta). Pakko vaihtaa pois tai poistua kun soi jossain. Tai keskittyä muuhun tekemiseen ihan tosissaan :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
J.Karjalainen..Doris-biisi on ainoa, jota voi kuunnella.
Ai niin, j karjalaista en kestä ollenkaan, radio kiinni kun tulee. Yksi hyvä biisi vain sillä, ei toi doris.
Joo, sen paras biisi on "Tää on viimeinen laulu, jonka esitän" :D
Chisu, sanni, maija vilkkumaa. Miehistä j karjalainen ja jvg:n kukkakepit
Antti Tuisku, Jesse Kaikuranta ja vielä Sanni ihan vaan sen Kelpaat kelle vaan-biisin raiskauksesta.
Jenni Vartiainen