Kenen artistien lauluäänestä et pidä?
En tarkoita nyt sitä että kenen musiikista et pidä, vaan kenen lauluääni ei kuulosta teidän korvaan hyvältä?
Mä en pidä Katri Helenan äänestä.
Kommentit (173)
Kaikki suomalainen ja monet ulkomaalaisetkin, mutta yhtään suomalaisia en kestä. Kuuntelenkin musiikin mieluiten ilman mitään kiekumisia siellä taustalla. Joskus menee laulu, mut ei mikään naislaulaja eikä lyriikat tunteista.
Street credibility kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haloo Helsingin Ellin äänestä en pidä, johtuuko se siitä tietynlaisesta raakuudesta siinä äänessä? En tiedä.
Mitä?!? Elisan äänessä on rokkenrollia ja stadilaista katu-uskottavuutta ja tyyli on niiiiiin kaheksankytluvun alun rokkia!!
Kauheeta noita-akkamaista kirkunaa, kuin Maija Vilkkumaa laulaisi humalassa.
Osmo Ikonen pilaa Kirkan levyttämät biisit järjestään ja ihan huolella. Otan osaa. RIP Kirka. Miss you.
Naisista: He, joilla korvia riipivät lauluäänet kuten esim. Maija Vilkkumaa, Virve Rosti, Hanna Ekola, Muska. Myös ohutääniset kuten Madonna, Mira Luoti, Paula Vesala ja Laura Närhi.
Miehistä: Nopsajalka (lässytys), Bono (ohut, kireä ääni), Samuli Putro (monotoninen puhelaulu), Volbeatin laulaja (maneerista hoilaamista), Olli Lindholm (nuotin vierestä).
Neumann, Loiri ja Vilkkumaa minulla ehkä pahimmat. En voi käsittää miten Dingo on voinut olla silloisten teinien ja aikuisten keskuudessa niin suosittu, sillä Nipan hirveällä äänellä...-_- T. Nainen vm.-82
Anna Eriksson - huutaja
Tarja Turunen - kylmänkalsea falsetti ja sihahtavat ässät
Anna Puu - keskinkertainen narisija
Sanni - pikkusievä nenä-ääni
Paula Vesala - tylsä ja mitäänsanomaton
Nopsajalka - yksinkertaisesti huono
Maria Lund - kuulostaa vähän Anna Puulta, heikkoääninen
Katri Helena - kuulostaa kuin nauraisi koko ajan, "hehheh"
Vesa-Matti Loirin ääntelystä en pidä. Ei se kyllä laulamista olekaan.
Se Teemu v*tun Brunila, joka lauloi The Crash -yhtyeessä. Todella ärsyttävä ja teennäinen ääni, arrgh. Muistaakseni leuhki jossain haastattelussa, että halutessaan pystyy kuulostamaan Jim Morrisonilta ja Bowielta. Yööögh mikä leuhka. Onneksi ei laula enää itse vaan tyytyy tekemään biisejä muille.
Elli Haloo, Vilkkumaa ja no tietty MA Numminen. Viimeistä ei ehkä olisi tarvinnut edes mainita...
Simo Silmu
Maija Vilkkumaa
Florence Welch
Myös Weekndin ääni ärsyttää, yrittää imitoida M. Jacksonia
Benjamin Peltonen
Arttu Lindeman
Roope Salminen
Vierailija kirjoitti:
En tarkoita nyt sitä että kenen musiikista et pidä, vaan kenen lauluääni ei kuulosta teidän korvaan hyvältä?
Mä en pidä Katri Helenan äänestä.
Sanni ja Vilkkumaa (honottajia)
Ellinoora (sössöttää)
Tätä ketjua lukiessa alkaa ihmetellä kenen ääni sitten on miellyttävä?!
Cheek! Livenä ihan hirveää rääkymistä.