Oma mies ei halua seksiä kanssani. Kenen takia jakaisin pitää kunnostani ja ulkonäöstäni huolta?
Kommentit (39)
Päätin juuri että viimeistään 15 vuoden kuluttua alan hankkia sitä seksiä ja saada sitä juuri niin paljon ja sellaista kuin haluan, mitä varten alan nyt maksimmaalisesti huolehtia itsestäni. Hyvitykseksi näistä vuosista jolloin joudun/jouduin elämään jatkuvassa puutteessa. Ap
Vierailija kirjoitti:
No eihän se pelkkä paneminen ole ihmisen mitta. Jos olet lapsiakin hankkinut, keskity olemaan hyvä äiti.
Ja kyllä jokaisen on huolehdittava itsestään, esim fyysinen kunto, aivan itsensä takia.
Älä tunne huonoa omatuntoa masturpoinnista, se rentouttaa kummasti. Kun olet rentoutunut etkä höngi niskaan, ehkä mieskin kiinnostuu.
Aika harva oikeasti huolehtii itsestään, sillä todella moni on lihavakin ja silti saattaa saada mieheltään hyvää seksiä sännölisesti. Masturbointi ei anna halutuksi tulemisen kokemuksia, joten on aivan eri asia kuin hyvän seksin saaminen. Äitiys ei kuulu tähän mitenkään muuten kuin että tavallaan on esteenä hyvän seksin hankkimiselle. Ap
Olen itse sinkkuäiti ja minulla ei todellakaan ole aikaa ja jaksamista huolehtia painostani ja ulkonäöstäni.Ymmärrän Ap:ta todella hyvin,koska elämäni on aika stressaavaa ja kyllä tie jääkaapille ja herkkuhyllyyn on helppo löytää kun väsyttää ja tarvitsee energiaa eli on niin väsynyt ettei jaksa harrastaa edes liikuntaa.Olen noin vuosi sitten suhteessa mieheen johon ihastuin ja silloin kyllä salamannopeasti laihduin ja tajusin alkaa huolehtimaan ulkonäöstäni,mutta kun suhde meni poikki niin olen taas tässä samassa jamassa.Totta on se,että jos on naisella rakastaja niin kyllä sitä kummasti se ulkonäkö alkaa olla elämän keskipiste,kun pitää pitää kiinni siitä rakastajasta ettei se löydä paremman ja nuoremman naisen..silloin kyllä kaikki harrastukset (liikunnalliset )kiinnostaa ja muille menoilla riittää aikaa.
Kyllä mä treenaan ja huolehdin kunnostani siksi, että tässä kropassa elän ehkä jopa 90-vuotiaaksi ja ne viimeiset vuodet on helpompia jos on peruskunto kohdallaan ja lihakset toimii.
Säälittävää jos määrittelee koko elämänsä miehen tai miehen halujen kautta
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä treenaan ja huolehdin kunnostani siksi, että tässä kropassa elän ehkä jopa 90-vuotiaaksi ja ne viimeiset vuodet on helpompia jos on peruskunto kohdallaan ja lihakset toimii.
Ihan täsmälleen näin!
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla kokemusta elämästä, jossa joudut tukahduttamaan seksuaaliset tarpeesi vuosien ajan?
Eikä sitä paitsi ole kyse siitä, että määrittelisin elämäni em. asioiden kautta vaan siitä, että kun joudun elämään jatkuvassa puutteessa, se vaikuttaa mielialaani ja jaksamiseen niin paljon, että alisuoriudun kaikessa eikä oikein mikään kiinnosta, olen siis ehkä sairastumassa masennukseen. Ap
Itsesi takia tietenkin!
Meillä sama tilanne (tai no seksi vähenee, ei ole vielä loppunut) ja todellakin masentuisin täysin ellen pitäisi edelleenkin itsestäni huolta. Tiedän olevani ikäisekseni kaunis, fiksu ja huoliteltu nainen enkä halua antaa mieheni ukkoutumisen vaikuttaa elämääni. Se on hänen valintansa ei minun enkä anna sen vaikuttaa itsetuntooni - sen se tekee tosi helposti!
Ja mistä sen tietää mihin elämä vie. Ehkä joskus vielä eteen tulee ihana mies joka arvostaa ja haluaa minua. Sitten on uusien valintojen aika.
Sinkkuäidille: sinä olet vapaa hankkimaan sitä seksiä koska tahansa, jos vain saat lapset jonnekin hoitoon. Eikö siitä jos mistä tule motivaatiota huolehtia itsestäsi? Ap
Vierailija kirjoitti:
Itsesi takia tietenkin!
Meillä sama tilanne (tai no seksi vähenee, ei ole vielä loppunut) ja todellakin masentuisin täysin ellen pitäisi edelleenkin itsestäni huolta. Tiedän olevani ikäisekseni kaunis, fiksu ja huoliteltu nainen enkä halua antaa mieheni ukkoutumisen vaikuttaa elämääni. Se on hänen valintansa ei minun enkä anna sen vaikuttaa itsetuntooni - sen se tekee tosi helposti!
Ja mistä sen tietää mihin elämä vie. Ehkä joskus vielä eteen tulee ihana mies joka arvostaa ja haluaa minua. Sitten on uusien valintojen aika.
Mutta kyllähän se vaikuttaa. Miehesi takia seksielämäsi on surkeaa, kun ilman miestäsi se voisi olla loistavaa. Minkä ikäiset lapset? Kuinka paljon pääset viettämään aikaa kodin ulkopuolella? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla kokemusta elämästä, jossa joudut tukahduttamaan seksuaaliset tarpeesi vuosien ajan?
Eikä sitä paitsi ole kyse siitä, että määrittelisin elämäni em. asioiden kautta vaan siitä, että kun joudun elämään jatkuvassa puutteessa, se vaikuttaa mielialaani ja jaksamiseen niin paljon, että alisuoriudun kaikessa eikä oikein mikään kiinnosta, olen siis ehkä sairastumassa masennukseen. Ap
Seksi tai sen puute ei liity omasta hyvinvoinnista huolehtimiseen. Sitten kun olet 70v köyryselkäinen, et pääse itse ylös jos kaadut, et jaksa avata purkkeja, syytätkö miestäsi että kyllä asiat oisi toisin jos se oisi kymmeniä vuosia sitten pannut enemmän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi tai sen puute ei liity omasta hyvinvoinnista huolehtimiseen. Sitten kun olet 70v köyryselkäinen, et pääse itse ylös jos kaadut, et jaksa avata purkkeja, syytätkö miestäsi että kyllä asiat oisi toisin jos se oisi kymmeniä vuosia sitten pannut enemmän?
En syytä, koska aion hankkia seksiä jo aikaisemmin kuin 70-vuotiaana. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta lihaksiasi et saa enää sitten kuntoon ja kroppaa toimimaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta lihaksiasi et saa enää sitten kuntoon ja kroppaa toimimaan
Juurihan sanoin, että alan nyt huolehtia itsestäni maksimaalisesti sitä odotellessa ja sitä varten, että hankin vielä sitä seksiä, vaikka vasta 20 vuoden päästä mutta kuitenkin. Sitä paitsi olen tähänkin saakka harrastanut jonkin verran säännöllisesti liikuntaa ihan kunnon takia, enkä ole lihava. Ap
Tee se itsesi vuoksi. Jaksat käydä tulevan eron
paremmin läpi. Ja katso ,että tuleva seurasi arvostaa sinua.
Minulle itsestä huolehtiminen on tärkeää. On todella vaikeaa ymmärtää tanttojen vähättelyä sen merkityksestä.
Tee mitä teet, mutta pysy kunnossa ;)
Mä olen miehen aloitteesta eronnut, kauniiksikin usein sanottu nainen. Oon laihtunut huomattavasti ja kova yritys on karistaa loputkin kilot. En minä sitä miehen saamiseksi tee. En jaksaisi millään nyt mitään parisuhdesäätöä. Irtoseksiä en ole ikinä ymmärtänyt saatikka halunnut. Keskityn nyt lasten kanssa elämään ja kun lapset ovat isällä, kuntoilen, luen ja tapaan ystäviä jne. Käyn toki töissäkin.
En minä kenenkään miehen takia tätä tee. Vaan itseni. Minulla on parempi olo sopusuhtaisessa kropassa ja paremman lihaskunnon kanssa. Tykkään tuntea itseni kauniiksi ja käyttää sopivia ja istuvia vaatteita. Miksi sinkkuna jos ei ole parisuhde tai edes seksi hakusessa, miksi pitäisi silti olla välinpitämätön itsestään? Toki minäkin nautin huomiosta ja pikku flirtistä. Mutta eniten haluan tuntea oloni hyväksi nahoissani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsesi takia tietenkin!
Mutta kyllähän se vaikuttaa. Miehesi takia seksielämäsi on surkeaa, kun ilman miestäsi se voisi olla loistavaa. Minkä ikäiset lapset? Kuinka paljon pääset viettämään aikaa kodin ulkopuolella? Ap
Lapset ovat jo yhtä lukuunottamatta aikuisia joten vapautta on niin paljon kuin haluan. Meillä tämä tilanne on ollut päällä vasta parisen vuotta mutta huomaan jo negatiivisen vaikutuksen itsessäni. Ihana mies, mutta!
Vierailija kirjoitti:
Mä olen miehen aloitteesta eronnut, kauniiksikin usein sanottu nainen. Oon laihtunut huomattavasti ja kova yritys on karistaa loputkin kilot. En minä sitä miehen saamiseksi tee. En jaksaisi millään nyt mitään parisuhdesäätöä. Irtoseksiä en ole ikinä ymmärtänyt saatikka halunnut. Keskityn nyt lasten kanssa elämään ja kun lapset ovat isällä, kuntoilen, luen ja tapaan ystäviä jne. Käyn toki töissäkin.
En minä kenenkään miehen takia tätä tee. Vaan itseni. Minulla on parempi olo sopusuhtaisessa kropassa ja paremman lihaskunnon kanssa. Tykkään tuntea itseni kauniiksi ja käyttää sopivia ja istuvia vaatteita. Miksi sinkkuna jos ei ole parisuhde tai edes seksi hakusessa, miksi pitäisi silti olla välinpitämätön itsestään? Toki minäkin nautin huomiosta ja pikku flirtistä. Mutta eniten haluan tuntea oloni hyväksi nahoissani.
Et vain taida olla kauhean seksuaalinen. Kuinka usein masturboit?
Itse miehenä liikun sellaiset 6 kertaa viikossa vaikka seksistä ei ole tietoakaan. Viimeksi saanut seksiä helmikuussa vaikka kroppa on todella timmissä kunnossa.
Ja jos ja kun tiedän etten niitä saa, ei minulla ole mitään motivaatiota jaksaa huolehtia itsestäni. Ap