Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskauden pelko ja hcg

Apua
09.12.2017 |

Kävin verikokeessa jokunen aika sitten. Pelkään raskaaksi tulemista, ja omituisten tuntemusten vuoksi menin mittauttamaan yksityisellä hcg:n vaikka kuukautiset olivatkin. (Alle 5 on negatiivinen.) Vastaus tuli, alle 1. En kuitenkaan luottanut tähän, vaan menin toiselle yksityiselle mittaamaan 8 päivän päästä tästä. Vastaukseksi kerrottiin puhelimessa vain, että alle 3. Olen lukenut, että esim. Huslabin labrassa uusi, käyttöönotettu p-hcg-tot-menetelmä tuottaa 10% suurempia tuloksia kuin aikaisempi s-hcg. Tiedän varmuudella, että tämä ensimmäinen arvo mitattiin tuolla s-hcg-menetelmällä. Jälkimmäisestä en tiedä, mitä kyseinen labra käyttää. Mittauksien välissä minulla oli kuukautiset. Voinko luottaa siihen, etten ole raskaana? Pelottaa! Olen lukenut, että joillain vastaus on ollut aina 1-2 maissa...soitan kyllä maanantaina kyseiseen labraan, mutta jos joku tietäisi täällä asiasta jotain.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit olla ihan varma ettet ole raskaana.

Vierailija
2/3 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolehditko ehkäisystä vai mistä tuo järjetön pelko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huolehditko ehkäisystä vai mistä tuo järjetön pelko?

Oli kesällä yksi suojaamaton kerta, josta säikähdin niin pahasti, että olen tullut ihan hysteeriseksi asian kanssa. Kondomia normaalisti käyttänyt, sillä tässä pelossa pillereiden siirtämät menkat saisivat minut varmaan hullujenhuoneelle. Menisin sterilisaatioon jos saisin. -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi