Mitä tarkoittaa, kun mies sanoo, että pitää minua vaan kaverina?
Halusi lopettaa 3 kk tapailun, kun kysyin missä mennään. Sanoi, että pitää minusta vaan kaverina ja pitäisi varmaan lopettaa tämä tapailu. Itse oli aktiivisena näkemässä ja todellakin antoi ymmärtää olevansa aika paljon enemmän, kuin vain kaveri. Enkä usko, että hän pelkän seksinkään takia roikkui noin pitkään. Olen todella hämilläni.
Kommentit (28)
Usko mitä uskot, mutta tarkoittaa mitä sanoo. Ei ole kiinnostunut sinusta. On löytänyt jonkun kiinnostavamman.
No se justa tarkoittaa, että se on kiinnostunu vaan helpon panon verran. Oletko niin naiivi että kuvittelet ettei mies mukavuudenhalussaan halua helppoa seksiä??
Aika kauan ja tiiviisti hän kyllä halusi tapailla minua, jos nyt ihan kaverina vain pitää. Useita kertoja viikossa nähtiin eikä edes joka kerta ollut seksiä. Vei syömään, leffaan ja halusi tehdä kanssani asioita. Ehkä sitten olin vaan kiva kaveri... Ap
Halusi seksiä ja sai sitä, mutta nyt on kiikarissa uusi hoito.
Olet liian ärsyttävä / et tarpeeksi hyvännäköinen / jotain muuta vikaa kun ei jaksa antaa enemmän aikaa.
En ymmärrä mitä sitten käsitin väärin. Kuvittelin, että hän oli oikeasti minusta kiinnostunut ja ihastunut, kun halusi niin paljon viettää kanssani aikaa. Varmasti olisi vielä "kaverina" halunnut tapailla, ellen olisi kysynyt. Ap
Seksiä ilmeisesti oli mutta entä muut asiat, oliko teillä mitään samoja kiinnostuksen kohteita, toiveita ja päämääriä tulevaisuuden kannalta ?
Usein käy juuri noin, että alussa on jotain orastavia tunteita, jotka ei sitten kehitykään pitemmälle, vaan laantuvat aika pian. Ja silloin jäljelle jää vain kaverilliset tunteet. Sille ei voi mitään. Vika ei ole sinussa eikä hänessä. Syytä tuolle ei tiedä kukaan ja varmaan molemmilla oli alussa toive, että tulisi jotain suurempaa. Nyt vain eteenpäin, girl.
Truth hurts kirjoitti:
Olet liian ärsyttävä / et tarpeeksi hyvännäköinen / jotain muuta vikaa kun ei jaksa antaa enemmän aikaa.
Aijaa. En kyllä ikinä saanut kuvaa, että pitäisi minua ärsyttävänä, kun meillä oli oikeasti todella hauskaa ja mukavaa yhdessä. Uskon, että hän myös piti näkemästään hyvin paljon, kun usein kehui ja ihasteli. Kai minussa sitten joku vaan mätti... Tai se oli hänestä jotenkin kohtelias tapa päättää tapailu, kun ei halua vaan yksinkertaisesti mitään vakavaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Seksiä ilmeisesti oli mutta entä muut asiat, oliko teillä mitään samoja kiinnostuksen kohteita, toiveita ja päämääriä tulevaisuuden kannalta ?
Kyllä oli paljonkin yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja samanlaisia päämääriä tulevaisuudessa. Itse en edes vakavalla mielellä tapailisi miestä, joka olisi ihan erilainen kanssani. Ap
Miksi vatvot ja yrität analysoida tuota? Voi sullakin olla kivaa kavereitten kanssa ja saatat kehua niitä muttet halua niitten kanssa naimisiin. Taisit vähän kuvitella liikoja.
Ehkä hänellä on sitten joku toinen kiikarissa, mutta aika veemäisen tempun kyllä teki. Itselläni on tapana päättää tapailu heti, jos huomaan, että ei tästä nyt tule mitään. Ilmeisesti ei ollut tarpeeksi selkärankaa ilmoittaa asiasta, kuin vasta siinä vaiheessa, kun mä kysyin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi vatvot ja yrität analysoida tuota? Voi sullakin olla kivaa kavereitten kanssa ja saatat kehua niitä muttet halua niitten kanssa naimisiin. Taisit vähän kuvitella liikoja.
Tai mies antoi ymmärtää liikoja?
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mitä sitten käsitin väärin. Kuvittelin, että hän oli oikeasti minusta kiinnostunut ja ihastunut, kun halusi niin paljon viettää kanssani aikaa. Varmasti olisi vielä "kaverina" halunnut tapailla, ellen olisi kysynyt. Ap
Hän antoi ymmärtää että on oikea suhde, jotta saisi seksiä.
Tai
Hän oli kevyesti pinnallisen ihastunut, mutta tunteet menivät ohi ja on ehkä jo kevyedti pinnallisen ihastunut muihin.
Kummassakin tapauksessa kannattaa unohtaa hänet ja lähteä illalka viettämään pikkujoulua diskoon ja etsimään parempaa.
Yleensä kun/jos mies sanoo jotain, niin ei sitä tarvitse arvailla mitä hän tuolla sanomisellaan tarkoittaa.
Kun taas nainen sanoo jotain, niin yleensä jää epävarmaksi mitä hän tuolla sanomisellaan oikeasti tarkoitti ja halusi.
Luulisi teillä naisilla miehien tulkitseminen olevan helppoa, älkää alkako itse kääntelemään asioita omassa mielessänne, mies sanoo juuri sen mitä tarkoittaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän antoi ymmärtää että on oikea suhde, jotta saisi seksiä.
Tai
Hän oli kevyesti pinnallisen ihastunut, mutta tunteet menivät ohi ja on ehkä jo kevyedti pinnallisen ihastunut muihin.
Kummassakin tapauksessa kannattaa unohtaa hänet ja lähteä illalka viettämään pikkujoulua diskoon ja etsimään parempaa.
No, turhaan tätä on vatvoa. Lähden kohta iltavuoroon, joten ei oikein diskoilemaan pääse, vaikka tekisi mieli. Minulla on aika huijattu olo... Olen muutenkin ihminen, joka ei kovin helpolla päästä miehiä lähelle... Häneen minä luotin ja ajattelin, että tästä voisi tulla jotain, kun kaikki meni vaan niin upeesti...
Kyllä olen tähän mennessä huomannut milloin mies haluaa pelkkää seksiä tai milloin miestä ei oikeasti kiinnosta... Hänestä en huomannut mitään tuollaista. Ap
Mikä on "antaa ymmärtää liikaa"? Ettei saa ketään tapailla ja sitten todeta, ettei tästä tule mitään. Eiköhän tapailun/seurustelun idea ole katsoa, lähteekö homma ottamaan tulta alleen vai ei. Aina ei ota ja siitä on turha sitä jättänyttä soimata. Kyllä elämä vaikeaksi menisi, jos toista ei saisi enää jättää edes lyhyen suhteen jälkeen ilman, että on tunteeton sika, antaa ymmärtää liikaa, huijari, vonkaaja jne. Seurustelussa on usein vietetään lämpimissä tunnelmissa yhdessä aikaa, mutta silti se ei tarkoita, että se johtaa automaattisesti elinikäiseen suhteeseen. Tottakai jätetylle se on inhottavaa, mutta ei siinä kukaan ole ketään huonosti silti kohdellut. Tunteet vaihtelee. Voihan sitä olla hetken tosi rakastunutkin, mutta syystä tai toisesta se laantuu.
Mulla oli aiemmin useitakin tuollaisia. Olen sellainen , että ihastun ja jopa rakastun helposti jos mies on kiva. Nykyään en katso enää sekuntiakaan jos alkaa kaverivihjailut. Tämä on myös syy miksi minulla ei ole perhettä. Jostain syystä en ole ns. vaimomatskua. Olen ihan tavallinen ja muuten minulla on kavereita. Ei pitäisi olla mitään syytä että en löytäisi kumppania. Näin vain on käynyt. Vituttaa kuunnella näitä, että naiset ovat nirsoja ym. Näyttävät miehetkin olevan. Jotkut jopa ehdottavat, että oltaisiin kavereita. Siihen en suostu, en halua olla kaveri jos minut hylätään naisena. Eihän sille mitään voi, rakkautta ei voi pakottaa mutta olen vähän kateellinen naisille, joita halutaan parisuhteeseen ja vaimoksi, kaveruudesta ei puhuta mitään.
Sitä, mitä sanoi. Olet hänelle tunnetasolla kaveri, ei ihastumista tai rakastumista siis. Mitä muuta se sitten voisi muka tarkoittaa? Olen yhtä hämilläni kuin sinäkin.