Nyt loppu yhteydenpito vanhempiin
Sain selville, että isäni on ahdistellut 11-v lastani muutamaan kertaan silloin kun lapsi on lomaillut siellä.
Äitini paljasti,että varasti 200€ pari vuotta sitten. Noita rahoja etsittiin kuumeisesti ja mietittiin minne on kadonnut. Jotenki vaan luotto rapisi molempiin. Eikä ole mitään mielenkiintoa pitää yhteyttä.
Kommentit (26)
No varkaus pikkujuttu mutta ahdistelu olisi jo poliisiasia.
Häh, kuka ne rahat varasti?
Pedofiilin luokse en minäkään lastani päästäisi.
Jos sait selville että isäsi on ahdistellut lastasi niin mitä joku 200 euroa siinä enää painaa? Eipä mua joku 200 euroa siinä tilanteessa kiinnostaisi kun vaakakupissa painaisi teko, joka saattaa vaikuttaa lapseen koko hänen loppuelämänsä.
Miten nuo paljastui, tyttökö kertoi?
Vierailija kirjoitti:
Häh, kuka ne rahat varasti?
Pedofiilin luokse en minäkään lastani päästäisi.
Äitini varasti rahat, mulla oli vaatekaapissa rahaa jemmassa "sukanvarressa" ja sieltä oli kadonnut. Ei tietenkään käynyt mielessä että oli oma äiti joka ne varasti, vaikka hän vieraili tuohon aikaan jolloin rahat katosi. Ap
Huono, huono! Anoppiprovot ovat parempia, varsinkin sotkuinen anoppi ja vege miniä :D. Siitä tulee maukasta.
Vierailija kirjoitti:
Miten nuo paljastui, tyttökö kertoi?
Tyttö kertoi . Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos sait selville että isäsi on ahdistellut lastasi niin mitä joku 200 euroa siinä enää painaa? Eipä mua joku 200 euroa siinä tilanteessa kiinnostaisi kun vaakakupissa painaisi teko, joka saattaa vaikuttaa lapseen koko hänen loppuelämänsä.
Sillä tavalla vaikuttaa että meni täysi luotto äitiini. Puhuin lapsen kanssa tapahtuneesta ja sanoin että kun on vähän vanhempi niin tästä olisi hyvä mennä puhumaan jollekin.ap
Miten pitkä aika ahdistelusta on kulunut?
Joka tapauksessa kannattaisi tehdä rikosilmoitus, iljettävää.
Tai ota ensin yhteys lastensuojeluun, siellä neuvotaan.
Vierailija kirjoitti:
No jopas on veikeä perhe.
Olen monta kertaa miettinyt miten ihanaa olisi, jos olisi normaalia. Niinkuin monella on. On yhteisiä jouluja, isovanhemmat läsnä perheen tärkeissä tapahtumissa jne. Olkaa onnellisia te ketkä saatte nuo kaikki kokea. Ei ole mikään itsestäänselvyys. Ap
Vierailija kirjoitti:
Tästä on nyt pari vuotta. Olin silloin yhteydessä johonkin tahoon, jossa tästä juttelin. Olis niin paljon helpompaa tehdä rikosilmotus jos tekijä on perheen ulkopuolinen, joten jätin sen tekemättä. Isäni on narsisti, joten varmasti tämänkin olisi saanut puhuttua itsensä hyväksi.
Ap
Pappa ahdisteli lapsenlastaan,mutta ANOPPI VARASTI 200€ korvaamatonta!!
Vähän oudosti menee nyt tuo asioiden tärkeysjärjestys.
Olisiko lapsen isän vanhemmat sopivampia isovanhemmiksi?
Ei omista vanhemmista valitettavasti aina ole iloa. Itselleni omat isovanhemmat, tädit ja sedät ovat kasvuiässä muodostaneet sen lähipiirin. Omille lapsilleni isänpuoleinen lähisuku on se tärkeä.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko lapsen isän vanhemmat sopivampia isovanhemmiksi?
Ei omista vanhemmista valitettavasti aina ole iloa. Itselleni omat isovanhemmat, tädit ja sedät ovat kasvuiässä muodostaneet sen lähipiirin. Omille lapsilleni isänpuoleinen lähisuku on se tärkeä.
Ei ole :(. Mun hyvä ystävä ja hänen mies on onneksi aktiivisesti mukana lasten elämässä.ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi se varkaus olisi siinä toisessa vaakakupissa? Jos lasta on ahdisteltu niin eihän se tee varasta yhtään luotettavammaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä on nyt pari vuotta. Olin silloin yhteydessä johonkin tahoon, jossa tästä juttelin. Olis niin paljon helpompaa tehdä rikosilmotus jos tekijä on perheen ulkopuolinen, joten jätin sen tekemättä. Isäni on narsisti, joten varmasti tämänkin olisi saanut puhuttua itsensä hyväksi.
Ap
Kyllä rikosilmoitus on nyt tehtävä. Kyseessä on tyttäresi oikeusturva. Jos hän haluaisikin aikuisena saattaa hyväksikäyttäjän oikeudelliseen vastuuseen, rikos on jo saattanut vanhentua. Lisäksi on huolehdittava, että lapsi saa tarvitsemaansa ammattiapua kokemansa jälkeen - nyt eikä vasta parin vuoden päästä!
Kai teet rikosilmoituksen molemmista?