Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko se niin älyttömän vaikea ymmärtää ettei kaikilta onnistu imetys

Vierailija
12.07.2008 |

Ihan yhtä paljon sattuu tollaset vihjailut imetysvouhottajilta kuin sitten sekin että jotkut läheiset ei vaan viitsineet imettää. Toinen kiekka kohta tulossa ja hirveät paineet jo nyt päällä että miten käy.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala psyykkaamaan itseäsi -ei stressiä,

- ei stressiä...

Minulta onnistui imetys, mutta kaikilta ei tarvitse onnistua. En ihmettele jos sinulta ei onnistu. Totean vaan, että aha ja voi surku kun olisit halunnut, kun kaikki eivät todellakaan halua, vaan antavat kuvan että muka haluaisivat... Onnea yritykseen ja toivotaan, että toisella kerralla se olisi helpompaa ( monella on)!

Vierailija
2/5 |
12.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota paineita asiasta, vaan katso ihan rauhassa, miten onnistuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska tutkimusten mukaan suurin osa onnistuu, jos saa asiallisia neuvoja ja tukea. Toki joillain se ei vaan onnistu, mutta prosentuaalisesti useampi kertoo sen syyksi, vaikka se ei vastaakaan todellisuutta.

Vierailija
4/5 |
12.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse olen kokenut niin päin että on vaikea ymmärtää sitä että suren etten pysty imettämään lastani... koko ajan kaikki vaan sanovat että en minäkään imettänyt kuin vähän aikaa ja kyllä niistä korvikevauvoistakin kelpo ihmisiä tulee... Varmasti tuleekin kelpo ihminen meidän vauvasta, mutta saa kai sitä äiti nyt surra ettei pysty imetykseen vaikka haluaisi...

Toivottavasti sulla menee muiden kommentit ja ainakin tän palstan kommentit kuuroille korville. Rentoa mieltä ja onnea tulevaan!!!

Vierailija
5/5 |
12.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sitten teidän mielestä on sitä epäonnistumista, jos se on niin harvinaista? Onko se pelkästään se maidon loppuminen/riittämättömyys? Minun mielestäni epäonnistumiseen voi olla muitakin syitä. Jos imetys sattuu, aiheuttaa stressiä ja väsymystä jne..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan