Käytättehän oman alueenne päivittäistavaraliikkeitä, kiitos
Olen töissä ison marketin asiakaspalvelussa ja ihmettelen, että ihmiset eivät voi asioida oman asuinalueensa kaupoissa. Meillä käy paljon ihmisiä, jotka asuvat ihan toisella puolen kaupunkia. Sitten ihmetellään, että on jonoa ja tuotteita on myyty loppuun, kun lähikaupunkiosissa asuvien (joita siis on PALJON) lisäksi pitää pystyä palvelemaan ihan vieraita asiakkaita :(
Kommentit (86)
Mun lähikauppa on Jounin Kauppa, johon en ihan periaatteen vuoksi astu jalallanikaan kuin äärimmäisessä pakossa.
Vierailija kirjoitti:
Noku ei tässä meidän lähialueella ole Lidliä tai Cittaria, pitää toisten reviirille tunkea niiden vuoksi :(
Tarvitsetko oikeasti kaikkea, mitä cittarissa on? Mikset siinä tapauksessa asu sellaisen lähellä?
Mites mun tilanne? Jos haluan Prismaan niin mun on ajettava toiseen kaupunkiin asti.
Vierailija kirjoitti:
0/5
Voidaanko kerta kaikkiaan sopia, että jos avaukseen tulee ekan tunnin aikana kymmeniä vastauksia, niin EI OLE 0/5. Kiitos :)
Vierailija kirjoitti:
Mun lähikauppa on Jounin Kauppa, johon en ihan periaatteen vuoksi astu jalallanikaan kuin äärimmäisessä pakossa.
En ole koskaan käynyt kyseisessä kaupassa, mutta olen kuullut kauppaa kutsuttavan "suomen kalleimmaksi kaupaksi".
Pitääkö paikkansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noku ei tässä meidän lähialueella ole Lidliä tai Cittaria, pitää toisten reviirille tunkea niiden vuoksi :(
Tarvitsetko oikeasti kaikkea, mitä cittarissa on? Mikset siinä tapauksessa asu sellaisen lähellä?
Tämä on uusi tapa valita asuinpaikka, pidän Pirkka-tuotteista, joten muutan lähelle Citymarkettia. :D
Vierailija kirjoitti:
Olen töissä ison marketin asiakaspalvelussa ja ihmettelen, että ihmiset eivät voi asioida oman asuinalueensa kaupoissa. Meillä käy paljon ihmisiä, jotka asuvat ihan toisella puolen kaupunkia. Sitten ihmetellään, että on jonoa ja tuotteita on myyty loppuun, kun lähikaupunkiosissa asuvien (joita siis on PALJON) lisäksi pitää pystyä palvelemaan ihan vieraita asiakkaita :(
En käytä, koska lähikauppa on sikakallis verrattuna markettiin. Kai sinä tiedät että lähikaupat on suunniteltu vain täydennysostopaikoiksi ja hinta sen mukainen?
Ei ole asiallista kitistä moisesta, sun työpaikkasi kun säilyy vain siksi että työpanoksellesi on tarvetta.
On huonoa suunnittelua jos asiakasvirtoja ei pystytä ennakoimaan eikä tiedetä mistä päin ne tulevat. Sen selvittää kyllä tutkimuksella.
Vierailija kirjoitti:
Tämän päivän asiakaspalvelua..
Todellakin! Ja yksi monista syistä, minkä vuoksi en juurikaan asioi isoissa marketeissa. Tänä vuonna olen käynyt marketeissa alle 10 kertaa enkä mene, jos ei jostain syystä ole pakko. Käyn aina pienessä lähikaupassa ja koska siellä taas on hyvä asiakaspalvelu, tilaavat mua varten valikoimiinsa tuotteita, joita tarvitsen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan käynyt kyseisessä kaupassa, mutta olen kuullut kauppaa kutsuttavan "suomen kalleimmaksi kaupaksi".
Pitääkö paikkansa?
Saattaa hyvin olla. Aika hyvin se saa itse hintansa päättää, kun kilpailu on olematonta. Itse käyn muualla osaksi siitäkin syystä, kun kassalla meinaa itku päästä ostosten loppusummasta ja tosiaan tämä herra Kauppias on minusta vaan niin ärsyttävä etten halua asioida sen kaupassa.
Hauska kommentti. Minä käyn milloin missäkin kaupassa. Perustarvikkeet ja painavammat ostokset käyn lähikaupassa yleensä kun ei ole autoa.
Koskeeko tämä ap myös sinua? Ettet kuitenkin tekisi itsekin ostoksia työpaikallasi, koska henkilökunta saa alennusta?
Asun pienessä kuntapahasessa ja kiersin kolme kauppaa tänään, että sain kaikki tarvitsemani. Ja vielä jäi listalta uupumaan. Kaksi ruokakauppaa ja yksi sellainen Tokmannin tyylinen halpakauppa. Kaikki olisin saanut lähikunnan Prismasta yhdellä ostosreissulla, aikaa olisi matkoihin mennyt ajallisesti ehkä vähän enemmän. Joten seuraavalla kerralla menenkin Prismaan, jotta ei tarvitse kuulla ei-oota. Siellä ei onneksi kassat kysele osoitteita, eikä laita porttikieltoja vääräkuntalaisille.
Vierailija kirjoitti:
Koskeeko tämä ap myös sinua? Ettet kuitenkin tekisi itsekin ostoksia työpaikallasi, koska henkilökunta saa alennusta?
Me saamme alennusta kaikista ryhmän liikkeistä. Mutta lisäksi asun täällä samalla alueella. Kiitos :)
Lähikaupassa on erittäin huono valikoima, ja kehtaavat vielä pyytää siitä erittäin korkeaa hintaa. Jostain syystä valitsen ennemmin sen 10 km päässä sijaitsevan supermarketin.
Mä käyn kaupassa toisella puolen kaupunkia, koska työpaikkani on siellä. Vallan kätevää tehdä ostokset liikkeessä, joka on työpaikan ja bussipysäkin lähellä sen sijaan, että matkustaisin bussilla kotia lähinnä olevaan kauppaan - sieltä on vartin kävely kotiin (vallan ok muuten, mutta raskaiden kantamusten kanssa ikävä).
Vierailija kirjoitti:
Mä käyn kaupassa toisella puolen kaupunkia, koska työpaikkani on siellä. Vallan kätevää tehdä ostokset liikkeessä, joka on työpaikan ja bussipysäkin lähellä sen sijaan, että matkustaisin bussilla kotia lähinnä olevaan kauppaan - sieltä on vartin kävely kotiin (vallan ok muuten, mutta raskaiden kantamusten kanssa ikävä).
Jokainen saattaa joskus joutua tinkimään omasta mukavuudestaan, jotta yhteiskunta kokonaisuutena toimii paremmin.
Lähikaupassa on sellainen puolituttu töissä. Eli olisi kohteliasta vaihtaa pari sanaa hänen kanssaan..jos oma fiilis on "moi-kiitos" linjalla niin enemmin menen sinne isoon kauppaan ettei tarvii turhia jutustella.
"Are you local? This is a local shop for local people"