Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pohjoismaisen yhteiskuntamme suurin ongelma naisten oikeudet (tai niiden puute)?

gentle man
08.12.2017 |

Siltä tuntuu kun tuijottaa televisiota. Mutta mikä lie totuus ja tie? :O

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoruämmäkerho

Vierailija
22/31 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ämmät koko ajan kyylää ja kyttää. Kyylää ja kyttää. Se vituttaa. Ne tekee jotku sitä koko ajan. Kai mä nyt olen yhteisöissä ollut. On harvoja yhteisöjä, joissa se ilmapiiri on pysynyt mukavana, jopa mahtavana. Niitä osaa arvostaa jos sellaisen on löytänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sit sä oot niin vajaa ettet oo sitä tajunnut. Tai niin ajatukseton että susta näkee kilometrin päähän että et ajattele mitään. Ei susta jakseta mitään juorutakaan. Massaa massan mukana. Pidä suus kiinni!!!!

Vierailija
24/31 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja oon sitä mieltä, että (keskimäärin) miesten johtama yhteisö voi paremmin kuin naisen johtama. Keskimäärin ehkä. Miesten johtamissa yhteisöissä on parempi ilmapiiri. Koska ämmät eivät pysy asiallisina vaan niiden jutut menee aina siihen suuntaan ettei kellään ole enää hyvä olla. Ämmät eivät vaan osaa. Eikä ne halua. Ne käyttää aikansa toisten alaspainamiseen.

Ai vähän kuin vaikkapa muslimimaat. Hyvin tuntuu menevän. Kovasti meidän miesvoittoinen hallituksemme on niihinkin tunkemassa rahaa.

Noh, toisaalta. Me ämmät painamme toisiamme alas, te ukot panette lampaista lapsiin. Ehkä mä siltikin olen mieluummin ämmä.

Vierailija
25/31 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikkouksiaan ei noille kannata näyttää, tietenkään. Siihen on ihan syy. Koska niihin asioihin tartutaan kiinni sen jälkeen. Kai mä nyt sen tiedän! Niillä aletaan joko pitää juorukerhoa tai sitten niillä näpäytetään.

Kai nyt tiedän kun joku vajaa vähän näpäyttää. Ei ne ikinä noista ryhmässä sano. Pelkää liikaa. Ne sanoo silloin kun on toiseen nähden itse vahvoilla.

Vierailija
26/31 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ihmiset laskelmoi sen niin, että ne on itse vahvoilla. Sitten ne saa tuntea itsensä joksikin. Säälittävät paskat.

Vierailija
27/31 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla naisilla ei ole realistista käsitystä siitä, mihin rahat riittää ja mistä sitä tulee. Se ajaa vielä maan konkurssiin. Sinänsä ihana asia, että halutaan hyvää kaikille maailman ihmisille, mutta se ei vain toimi.

Vierailija
28/31 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi monilta puuttuvat täysin jonkinlaiset realiteetit. Kuvittelevat/ tai tekevät sen ilkeyttään, että voivat lässyttää mitä tahansa ja ettei sillä olisi seurauksia.

Ne tekevät mitä tahansa, jotta saavat toiset tuhottua. Kyllä sen kaikki tietää, mutta siitä ei saa vain puhua.

Niissä ei ole minkäänlaista aitoa ystävällisyyttä tai rakkautta. Ne vihaavat sitä mikä joissain on. Ne vihaavat sitä ja tahtovat pilata sen. Koska ne eivät tunne muuta kuin kateutta, pahuutta ja sisäistä tyhjyyttä. Se on ainoa mitä ne tuntee. Ne on sisältä täyttä paskaa.

Ja silti te aina vingutte meidän peräämme. Voi teitä <3

Etkö lukenut miten lainaamasi kirjoittaja kertoi, että realiteetit puuttuvat ja kuvittelette asioita? Eli tuo "vinkuminenkin" on vain pelkkää omaa kuvitelmaanne.

Vierailija
29/31 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen näkee pelkästään siitä, jos seuraat, mitä Sirpa Selänteestä puhutaan keskustelupalstoilla. Oon lukenut ties kuinka monta paskaketjua täältä, että miten Sirpa on niin hirveä ja ties mitä. No jos ollaan realistisia niin Sirpa on normaali nainen, joka on elänyt hyvän elämän Teemun rinnalla. Mutta se ärsyttää muita ämmiä niin paljon, että jaksetaan jauhaa sitä samaa paskaa ketjusta toiseen. Ketjutolkulla. Se paskan määrä, mitä suolletaan ulos. Ja kai sen nyt näkee ihan normielämässä se saatanan paska, mikä tulee kaikkialla vastaan.

Sirpan mielestä sovinismi ja epätasa-arvo on ok. Siksi en hänestä pidä.

Vierailija
30/31 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja oon sitä mieltä, että (keskimäärin) miesten johtama yhteisö voi paremmin kuin naisen johtama. Keskimäärin ehkä. Miesten johtamissa yhteisöissä on parempi ilmapiiri. Koska ämmät eivät pysy asiallisina vaan niiden jutut menee aina siihen suuntaan ettei kellään ole enää hyvä olla. Ämmät eivät vaan osaa. Eikä ne halua. Ne käyttää aikansa toisten alaspainamiseen.

Seehän riippuu ihan "ämmästä". Itse tyttönä ja nuorena olin sellaisten naisten ympäröimänä joilla oli kannustava ja tukeva ote. Harmi, että kuolivat pois. Itse uskon positiiviseen vahvistamiseen. Kaiken kaikkiaan naiset ovat yleiskohteliaampia kuin miehet.

Tutkimuksin on saatu hyviä tuloksia naisjohtamisesta.

Vierailija
31/31 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teistäkin suurin osa on käsittämättömän kuvottavia ihmisperseitä. Sukupuoli ei liity siihen mitenkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi