Plasma sytkäri, kellään kokemusta?
Elixir ohjelmassa näin siitä pätkän. Oliskohan tuo hyvä joululahja suvun miehille.
Se on siis usb ladattava sähköinen sytytin, toimii sateessa tuulessa jne
Kommentit (206)
Yhdys sanat - kellään kokemuksia?
Jokainen voi uskoa mihin haluaa.
Otsikon oikeinkirjoitusvirheissä on riittävästi inhokkeja.
Käsi kädessä ei tarvitse katsoa ympäri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon itse käyttänyt plasma-sytytintä retkillä ja toimii kyllä hyvin erityisesti tuulisissa tai kosteissa olosuhteissa. Lataus usb:llä on kätevää, eikä tarvitse jatkuvasti ostaa kaasua tai tulitikkuja.
Tämä. Muistat vain ottaa akun mukaan retkelle. Tulitikut painaa niin perkleesti ja akku on ekoloogisempi kun ei tarvi leppäpuita kaataakaaan..
Minulla on myös mukana plasmasytytin vaelluksella viimeiset 5 vuotta - mukana on aina myös pari tulitikkuaskia ja tulukset.
Otsalampussa ja puhelimessa on myös akku. Plasmasytytintä en ole ikinä joutunut vaelluksella lataamaan. Se virtapankki on ollut käytössä puhelinta varten. Tulitikut olen antanut pari kertaa muille retkeilijöille, koska ovat unohtaneet omansa kotiin.
Mikä pakkomielle teillä typeryksillä on noihin aiheisiin?
Onko sulla kenties ratkaisuehdotusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimiihan se. Voi käyttää suunnilleen samoihin kuin tavallista sytkäriä. Tuulessa ja/tai sateessa on tavalliseen verrattuna ylivoimainen. Itsellä ylivoimaisuus tullut parhaiten esiin uutena vuotena kun olen sytytellyt ilotulitteiden tulilankoja, kerrassaan oiva peli siihen. Se tarve tosin vain kerran vuodessa.
Joo. Uusivuosi on just sellainen, että on kylmä, joskus jopa sateista. Voi olla tuulista. Ja päälle paljon sytytettävää. Rakettaja, tähtisadetikkuja. Kaasusytkäreitä saa olla monta taskussa kuivana, että saa homman hoidettua. Plasma on tuollaisessa olosuhteessa hyvä
Myrskysytytin syttyy ja toimii. Jos tuo Kaari on noista paras, niin eipä paljon kehumista kestävyydessä. (Kokemusta kolmesta)
Et taida ymmärtää kovin montaa muutakaan asiaa jos tällaiset Ihmetyttää
Tuli tästä mieleen sohvakäärmeen synty
Kävin koulut, menin töihin..olen itseni herra.