Plasma sytkäri, kellään kokemusta?
Elixir ohjelmassa näin siitä pätkän. Oliskohan tuo hyvä joululahja suvun miehille.
Se on siis usb ladattava sähköinen sytytin, toimii sateessa tuulessa jne
Kommentit (206)
Minuutti on lyhyt aika kun oikein osataan vedättää.
Elämä on kuin pelikortit et tiedä mitä seuraavaksi saat.
Vierailija kirjoitti:
Oon itse käyttänyt plasma-sytytintä retkillä ja toimii kyllä hyvin erityisesti tuulisissa tai kosteissa olosuhteissa. Lataus usb:llä on kätevää, eikä tarvitse jatkuvasti ostaa kaasua tai tulitikkuja.
Tämä. Muistat vain ottaa akun mukaan retkelle. Tulitikut painaa niin perkleesti ja akku on ekoloogisempi kun ei tarvi leppäpuita kaataakaaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon itse käyttänyt plasma-sytytintä retkillä ja toimii kyllä hyvin erityisesti tuulisissa tai kosteissa olosuhteissa. Lataus usb:llä on kätevää, eikä tarvitse jatkuvasti ostaa kaasua tai tulitikkuja.
Tämä. Muistat vain ottaa akun mukaan retkelle. Tulitikut painaa niin perkleesti ja akku on ekoloogisempi kun ei tarvi leppäpuita kaataakaaan..
Retkillä plasmasytkäri lienee se huonoin vaihtoehto. Ajatteleppa kun menet asemaan ja sytyttelet nuotiota, kaivat sen vaikka muovipussista et ei jastu, tiputat sytkärin lätäkköön ja sehän on sitten siinä, ei syty, menikö oikosulkuun ja äiteeee? Syömisen varaaminen jonkin sähköisen varaan on aika arpapeliä. Itsellä on ihan tikut, 2 rasia, molemmat pussissa. Lähes 100 tikkua, voin retkeillä lähes sata päivää jos vaikka vain eksyn...
Täällä haukutaan ihmisiä aiheen vierestä
Vois olla hyvä sais isommallekin porukalle tulen 10 metrin päästä.
Mitä teet nuorena sen maksat vanhana.
Mies tykkää ajaa. En ymmärrä ollenkaan
Sviitti oli se seuraava ovi. Vai etkö löytänyt?
Nauti jokaisesta hetkestä, sillä se ei koskaan palaa.
Hei ystavat hyvatjattakaa nyt herrajumala minut rauhaan ja keskittykaa johonkin muihin asiohin vai pitaa pahaa Mina on teille tehnyt?!
Ompas palsta täynnä kuivia pieruja.
Nostin peukkua koska tuohan on totta ja se oli humoristisesti sanottu.
Olettepa te itsekeskeisiä. Kyseessä on hieman isompi asia kuin teidän hauras egonne.