Millä ihmeellä olette saaneet vanhempanne suostumaan
Millä olette saaneet iäkkään vanhempanne suostumaan ottamaan kuulolaitteen? Menee hermo ja päätä särkee, kun joutuu koko ajan huutamaan, eikä kuulolaite käy, koska omasta mielestään
- ei ole huono kuulo
- kuulisi hyvin, jos kaikki aina puhuisivat suoraan kohti
- jos televisiossa ei niin kohkattaisi
- kuulolaite vääristää äänet
- kuulolaite on kamala
- ei ole aikaa käydä lääkärissä (=eläkkeellä, ei harrastuksia)
- ei kaikkea tarvitse kuullakaan
- jne
Onko teillä ollut samoja ongelmia? Mä jo sanoin, että kohta kukaan ei viitsi enää edes soittaa tai käydä, kun toinen ei kuule mitään. Ei tunnu auttavan. Mikä tähän voisi tepsiä, kun järjen puhuminen ei auta?
Kommentit (5)
Kirjoittakaa tekstiviesteillä asiat. Onnistuu peruspuhelimella.
Ala puhumaan todella hiljaa hänelle. Kyllä hän siinä kyllästyy kun joutuu koko ajan kyselemään että ”mitä?”.
Vierailija kirjoitti:
Ala puhumaan todella hiljaa hänelle. Kyllä hän siinä kyllästyy kun joutuu koko ajan kyselemään että ”mitä?”.
Tämä.
Minä aloin lopulta liki pelkästään liikuttamaan huuliani, ja sekös äitiä vitutti. Mutta hommasi kyllä sen kuulolaitteen sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Minä aloin lopulta liki pelkästään liikuttamaan huuliani, ja sekös äitiä vitutti. Mutta hommasi kyllä sen kuulolaitteen sitten.
Tää on kyllä loistava idea, kiitos! Täytyy yllyttää muutkin samaan juoneen, sillä itse asun kaukana ja käyn vain ajoittain. Ap
Ei kai siihen mikään auta, jos kerran järkipuhe ei mene perille. Mun äiti hommasi ihan itse kuulolaitteen vuosi sitten, kun huomasi itse, että koko ajan piti vääntää telkkaria kovemmalle, ja muutenkin alkoi olla vaikeuksia sosiaalisissa suhteissa huonon kuulon takia.