Lue keskustelun säännöt.
Voiko mennä hihattomassa huhtikuun häihin?
11.04.2006 |
Vai pitäiskö olla joku huivi tms hartioilla? Onko liian kesäinen?
Kommentit (2)
Ei siis mikään kesäkolttu. :)
Kirkossa on kyllä kylmä, mutta ajattelinkin lähinnä hääjuhlaa, jossa ei ainakaan takki päällä voi olla.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mutta jos suinkin tarkenet!
Kirkkossa kyllä joskus tosi kylmä ja jos vaikka joudutte pihalla hetken seisoskeleen...