Tilannekatsaus palstahulluihin joulukuussa 2017
Ikistä ei ole näkynyt vähään aikaan, mutta uusia tulokkaita ovat:
- ALMA-hullu
- alpakka-hullu
- kokematon 40 v. mies
Muita havaintoja palstahullutilanteesta?
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukunimihullu on poikkeuksellisen liekeissä. Ehkä juhlakauden kunniaksi.
Mä olen aina miettinyt, että vihaako se loppujen lopuksi naisia vai miehiä? Olen kysynytkin muutaman kerran, mutta eihän se vastaa :D
Se vihaa silmittömästi kumpiakin. Ei vain osaa päättää, kumpia enemmän. :)
Vierailija kirjoitti:
Voitteko taas tälläkin viikolla kertoa mikä on tämä mgtow - hullu
joku uliuli eli ilman naista jäänyt joka pörrää täällä "pitäkää tunkkinne"-hengessä uskottelemassa itselleen että teki oikean ratkaisun.
Vegaanihullu on vähän rauhoittunut ja vielä loppukesästä aktiivinen tatuointihullu on hiljentynyt kokonaan.
Välillä joku ideologinen työtön toivottelee arkiaamuisin hyvää työpäivää, mutta kokonaisuudessaan aika laimea esitys on.
Sukunimihullu huolettaa, kun viime avauksessaan jonka näin, otti esille lapsia hyväksikäyttävät isät joidem nimet sitten otetaan. Saattaapi olla siis kovia kokenut, pahasti rikottu ihminen kyseessä :(
Mulla olisi listalle yksi täydennystoive: ammattivalittajan mies. Voi kun se jossain vaiheessa mökötystään havaitsisi itsessään avautumistarpeen ja ryhtyisi toteuttamaan sitä täällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aina miettinyt, että vihaako se loppujen lopuksi naisia vai miehiä? Olen kysynytkin muutaman kerran, mutta eihän se vastaa :D
Ja varsinkin avioituneita ihmisiä, yleensä nimensä vaihtaneita naisia.Eli varmaan jäänyt jollekin kakkoseksi eli mies ei ole halunnut naimisiin hänen kanssaan mutta avioitunut seuraavan kumppaninsa kanssa. Epäilen välillä Ikiksen sivupersoonaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vegaanihullu on vähän rauhoittunut ja vielä loppukesästä aktiivinen tatuointihullu on hiljentynyt kokonaan.
Välillä joku ideologinen työtön toivottelee arkiaamuisin hyvää työpäivää, mutta kokonaisuudessaan aika laimea esitys on.
Sukunimihullu huolettaa, kun viime avauksessaan jonka näin, otti esille lapsia hyväksikäyttävät isät joidem nimet sitten otetaan. Saattaapi olla siis kovia kokenut, pahasti rikottu ihminen kyseessä :(
En usko, mutta mielisairas se on joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla olisi listalle yksi täydennystoive: ammattivalittajan mies. Voi kun se jossain vaiheessa mökötystään havaitsisi itsessään avautumistarpeen ja ryhtyisi toteuttamaan sitä täällä palstalla.
Myös äitihullun miehellä olisi varmaan hieman höyryjä purettavanaan. Kyllä se miesparka on saanut kokea ja kestää kovia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Albahan on kuulemma lepakko, tai niin joku tiesi kertoa.
Lompakkolois-mies on vissiin pitänyt matalaa profiilia, ainakaan en ole ihan äskettäin lukenut sen ininöitä. Ja Stringi-mies on tehnyt paluun galluppeineen, jossa vastailee miljoona kertaa omaan ketjuunsa muka naisina.
Vierailija kirjoitti:
Tämä olisi kyllä viihdyttävää seurattavaa. Mua kiinnostaisi myös äitihullun (ex)mies, mutta taitaa olla turha odotella :D
Minkälaiselle hullulle olisi tarvetta?
Pari harvemmin havaittua: gang stalking -hullu, joka taitaa riehua enemmän S24:ssä, ja "kehitysvammaiset lapset eivät koskaan muuta kotoa, se on ihan hirveää" -inttäjä, jota tapaa lapsiperhekeskusteluissa.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa myös Saulin ja Jennin ikäero kriiseilevä.
Tää on varmaan se Macronin mummovaimo -hullu, jolle Ranskan presidenttipari on ongelma. Onko se vaihtanut kohdetta?
Vierailija kirjoitti:
Minkälaiselle hullulle olisi tarvetta?
Mikä vaan uusi, kiva ja raikas hullu kelpaisi! Raikkaat voileivät-hullu on tosin ollut jo.
Tulee mieleen se kokonaisia artikkeleita tänne spämmäävä m**hanmuuttokr**ttinen tapaus sekä Ulvilajajankuttaja.
Onko sanottu Alapeukkuhullu? Laittaa kaikkeen alapeukun mutta ei kommentoi, että mikä mättää.
Sitten on se jostain stalkkaavasta naikkosesta outoja avauksia tekevä mt-tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Onko sanottu Alapeukkuhullu? Laittaa kaikkeen alapeukun mutta ei kommentoi, että mikä mättää.
Aika moni täällä alapeukuttaa eikä se alapeukutus vaadi välttämättä perustelua, sehän vaan tarkoittaa ettei ole samaa mieltä asiasta. Ihmettelen jos tosiaan kuvittelet sen yhdeksi ja samaksi henkilöksi.
Vierailija kirjoitti:
Sitten on se jostain stalkkaavasta naikkosesta outoja avauksia tekevä mt-tapaus.
Joo, tämän tyypin aivoituksiin ei kyllä pääse sisälle millään. Jostain kiinalaisesta(?) naisesta huutelee aivan käsittämättömiä lauseita.
Vierailija kirjoitti:
Saara-hullu vetää henkeä välillä?
Aijai, kun euroviisut alkaa. Tuskin maltan odottaa :)
Kai Saara Aaalto -hullu on vetänyt henkeä jos kerran kirjoittaa vain muutamia satoja sekopäisiä viestejä palstalle viikossa.
Juu, Sinkkumies on kyllä niin täynnä itseään, että eipä juuri tarvitse ihmetellä sinkkustatustaan.