Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilannekatsaus palstahulluihin joulukuussa 2017

Vierailija
08.12.2017 |

Ikistä ei ole näkynyt vähään aikaan, mutta uusia tulokkaita ovat:

- ALMA-hullu
- alpakka-hullu
- kokematon 40 v. mies

Muita havaintoja palstahullutilanteesta?

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukunimihullu on poikkeuksellisen liekeissä. Ehkä juhlakauden kunniaksi.

Totta, sen aloitukset vaan poistuvat niin äkkiä että se on helppo unohtaa. "Mitä mieltä ihmisistä, jotka" - jankkaaja on varmaan sama kuin joku jo aiemmin mainittu kyselijä.

Kevätverho- aka kynttiläkuppimiestä kaipailen?

Sinkkumies rakastaa itseään edelleen yhtä ylenpalttisesti.

Juu, Sinkkumies on kyllä niin täynnä itseään, että eipä juuri tarvitse ihmetellä sinkkustatustaan.

Vierailija
22/77 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aina miettinyt, että vihaako se loppujen lopuksi naisia vai miehiä? Olen kysynytkin muutaman kerran, mutta eihän se vastaa :D

Se vihaa silmittömästi kumpiakin. Ei vain osaa päättää, kumpia enemmän.  :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitteko taas tälläkin viikolla kertoa mikä on tämä mgtow - hullu

joku uliuli eli  ilman naista jäänyt  joka pörrää täällä "pitäkää tunkkinne"-hengessä uskottelemassa itselleen että teki  oikean ratkaisun.

Vierailija
24/77 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegaanihullu on vähän rauhoittunut ja vielä loppukesästä aktiivinen tatuointihullu on hiljentynyt kokonaan.

Välillä joku ideologinen työtön toivottelee arkiaamuisin hyvää työpäivää, mutta kokonaisuudessaan aika laimea esitys on.

Sukunimihullu huolettaa, kun viime avauksessaan jonka näin, otti esille lapsia hyväksikäyttävät isät joidem nimet sitten otetaan. Saattaapi olla siis kovia kokenut, pahasti rikottu ihminen kyseessä :(

Vierailija
25/77 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi listalle yksi täydennystoive: ammattivalittajan mies. Voi kun se jossain vaiheessa mökötystään havaitsisi itsessään avautumistarpeen ja ryhtyisi toteuttamaan sitä täällä palstalla.

Vierailija
26/77 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aina miettinyt, että vihaako se loppujen lopuksi naisia vai miehiä? Olen kysynytkin muutaman kerran, mutta eihän se vastaa :D

Ja varsinkin avioituneita ihmisiä, yleensä nimensä vaihtaneita naisia.Eli varmaan jäänyt jollekin kakkoseksi eli  mies ei ole halunnut naimisiin hänen kanssaan mutta avioitunut seuraavan kumppaninsa kanssa. Epäilen välillä Ikiksen sivupersoonaksi.

Vierailija
27/77 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vegaanihullu on vähän rauhoittunut ja vielä loppukesästä aktiivinen tatuointihullu on hiljentynyt kokonaan.

Välillä joku ideologinen työtön toivottelee arkiaamuisin hyvää työpäivää, mutta kokonaisuudessaan aika laimea esitys on.

Sukunimihullu huolettaa, kun viime avauksessaan jonka näin, otti esille lapsia hyväksikäyttävät isät joidem nimet sitten otetaan. Saattaapi olla siis kovia kokenut, pahasti rikottu ihminen kyseessä :(

En usko, mutta  mielisairas se on joka tapauksessa.

Vierailija
28/77 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla olisi listalle yksi täydennystoive: ammattivalittajan mies. Voi kun se jossain vaiheessa mökötystään havaitsisi itsessään avautumistarpeen ja ryhtyisi toteuttamaan sitä täällä palstalla.

Myös äitihullun miehellä olisi varmaan hieman höyryjä purettavanaan. Kyllä se miesparka on saanut kokea ja kestää kovia.

Vierailija
29/77 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Albahan on kuulemma lepakko, tai niin joku tiesi kertoa. 

Lompakkolois-mies on vissiin pitänyt matalaa profiilia, ainakaan en ole ihan äskettäin lukenut sen ininöitä. Ja Stringi-mies on tehnyt paluun galluppeineen, jossa vastailee miljoona kertaa omaan ketjuunsa muka naisina.

Vierailija
30/77 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä olisi kyllä viihdyttävää seurattavaa. Mua kiinnostaisi myös äitihullun (ex)mies, mutta taitaa olla turha odotella :D

Vierailija
31/77 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaiselle hullulle olisi tarvetta?

Vierailija
32/77 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari harvemmin havaittua: gang stalking -hullu, joka taitaa riehua enemmän S24:ssä, ja "kehitysvammaiset lapset eivät koskaan muuta kotoa, se on ihan hirveää" -inttäjä, jota tapaa lapsiperhekeskusteluissa.

Vierailija
33/77 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa myös Saulin ja Jennin ikäero kriiseilevä.

Tää on varmaan se Macronin mummovaimo -hullu, jolle Ranskan presidenttipari on ongelma. Onko se vaihtanut kohdetta?

Vierailija
34/77 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaiselle hullulle olisi tarvetta?

Mikä vaan uusi, kiva ja raikas hullu kelpaisi! Raikkaat voileivät-hullu on tosin ollut jo. 

Vierailija
35/77 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen se kokonaisia artikkeleita tänne spämmäävä m**hanmuuttokr**ttinen tapaus sekä Ulvilajajankuttaja.

Vierailija
36/77 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sanottu Alapeukkuhullu? Laittaa kaikkeen alapeukun mutta ei kommentoi, että mikä mättää.

Vierailija
37/77 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on se jostain stalkkaavasta naikkosesta outoja avauksia tekevä mt-tapaus.

Vierailija
38/77 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sanottu Alapeukkuhullu? Laittaa kaikkeen alapeukun mutta ei kommentoi, että mikä mättää.

Aika moni täällä  alapeukuttaa eikä  se alapeukutus vaadi  välttämättä perustelua, sehän vaan tarkoittaa ettei ole samaa mieltä asiasta. Ihmettelen jos tosiaan kuvittelet sen yhdeksi ja samaksi henkilöksi.

Vierailija
39/77 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten on se jostain stalkkaavasta naikkosesta outoja avauksia tekevä mt-tapaus.

Joo, tämän tyypin aivoituksiin ei kyllä pääse sisälle millään. Jostain kiinalaisesta(?) naisesta huutelee aivan käsittämättömiä lauseita.

Vierailija
40/77 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saara-hullu vetää henkeä välillä?

Aijai, kun euroviisut alkaa. Tuskin maltan odottaa :)

Kai Saara Aaalto -hullu on vetänyt henkeä jos kerran kirjoittaa vain muutamia satoja sekopäisiä viestejä palstalle viikossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän