Nainen joi 3 litraa vettä /pvä kuukauden ajan - aika kova muutos näkyy naamassa
Onhan se niin että vesi vanhin voitehista
Sitä ei vaan muista juoda tarpeeksi
Rypyt oikenee ja silmäpussit lähtee
http://www.iltamakasiini.fi/artikkeli/383906-nainen-joi-3-litraa-vetta-…
Kommentit (223)
Selvä muutos. Taidanpa alkaa kokeilla.
totta mutta älkää juoko liikaa vettä puolitoista litraa on ihan hyvä ja sekin sillä tavalla että pistätte aamulla limsapulloon ja sen kun juotte niin redi 2 go.. Se on siinä
Onhan se niin että vesi vanhin voitehista
Sitä ei vaan muista juoda tarpeeksi
Rypyt oikenee ja silmäpussit lähtee.
t. Taika_pasi
Mulla ainakin näkyisi jo litran juomisesta:) Tottakai pöhötys silentää rypyt!
Juon vain janooni 1-2 pientä lasillista päivässä.
https://anna.fi/hyvinvointi/liika-veden-juonti-voi-johtaa-vesimyrkytyks…
https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/97088-ala-juo-liikaa-vetta-vakava-seur…
eli googlaa liika vedenjuonti niin näitä tulee! Ei se ihan terveellistäkään ole!
Veden juominen ei vaikuta mitenkään. Munuaiset poistaa kehosta kuonaa. On tässä itsekin tullut vuosia juotua jopa 5 litraa päivässä ja iho on ollut sen takia koppura, rosoinen ja täynnä finnejä, huulet halkeilleet kuivuuttaan. Kehon suolatasapaino oli ihan pielessä jatkuvan vedellä läträämisen kanssa. Ihminen tarvitsee 1-1.5l nestettä vuorokaudessa ja siihen on laskettu mukaan myös kiinteästä ravinnosta tuleva neste. Edes kovilla helteillä ei tarvitse 2 litraa enempää. Nämä juo 2 litraa vettä päivässä jutut on ihan huuhaata. Juo kun on jano ja se riittää. Uskomatonta että nykyaikanakin on niin tyhmiä ihmisiä että menee yhä tuohon toisen maailmansodan aikaan keksittyyn myyttiin.
Ihminen on vettä täynnä, hikoillessa ja vessassa käynti vähentää sitä määrää joten ihmekkään jos on huono olo, vesitadapaino pitää pitää kunnossa.
Miksi ihmiset aina on joko ei juo vettä tai juo liikaa.
Mikä siinä on ettei missään asiassa löydy tasapainoa?
Minulle tulee turvotusta, jos juon liikaa vettä.
Litra nestettä/vrk on ihan riittävästi, sitten enemmän, jos paljon hikoilee tai on kuumeessa.
Vesijuoppouskin (polydipsia) on sairaus.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä yletöntä veden litkimistä. Juot kun janottaa. Trendipelleilyä.
Siinä vaiheessa kun sinua janottaa,elimistösi kärsii jo nestehukasta.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tulee turvotusta, jos juon liikaa vettä.
Litra nestettä/vrk on ihan riittävästi, sitten enemmän, jos paljon hikoilee tai on kuumeessa.
Vesijuoppouskin (polydipsia) on sairaus.
Mahtaa olla hidas aineenvaihdunta tai jotain. Itse juon vajaan litran vettä jo vartin sisään heräämisestä.
Tuossa ei ole ollut veden kans mitään tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Airan lisäksi myös toinen nainen, jota ei 70-kymppiseksi usko: eli Helena Lindgreni!!!
Lindgren on vasta kuuskymppinen! Syntynyt 1957. Seitsemänkymppinen on ihminen, jonka ikä on 70-79 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Aira Samuliini sanoi juoneensa säännöllisesti vettä 2L päivässä. Katsokaa häntä! Mitä sanotte!
Siis aivan hirveän näköinen ilman pakkelia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aira Samuliini sanoi juoneensa säännöllisesti vettä 2L päivässä. Katsokaa häntä! Mitä sanotte!
Siis aivan hirveän näköinen ilman pakkelia.
Mainitsepa toinen yhtä hyvännäköinen ja hyvässä kunnossa oleva 92v suomalainen. Kyllä onnellinen saa olla jos tuossa iässä näyttää tuolta tai ylipäätään elää tuohon asti, pakkelilla tai ilman.
Itse juon varmasti riittävästi vettä päivän aikana (useita litroja). Jos tällä määrällä naama on näin kauhea, millainenhan mörkö sitä olisi vähemmällä vedellä?
Tai sitten ei vaikuta samalla tavalla miehiin.
aloitin itte juomaan kuukausi sitten myös paino on lähtenyt 4 kg ja tosiaan iho parantunut finneistä
Juokaa lähdevettä se on terveellistä