Nainen joi 3 litraa vettä /pvä kuukauden ajan - aika kova muutos näkyy naamassa
Onhan se niin että vesi vanhin voitehista
Sitä ei vaan muista juoda tarpeeksi
Rypyt oikenee ja silmäpussit lähtee
http://www.iltamakasiini.fi/artikkeli/383906-nainen-joi-3-litraa-vetta-…
Kommentit (223)
Olen aina juonut vähintään pari litraa vettä päivässä. Ihoni on ollut aina todella hyvä ja näytän ikäistäni nuorekkaammalta. Nyt eron jälkeen olen käynyt treffeillä ja kaikki miehet ovat sanoneet, että olenpa nuorekkaan näköinen. Johtunee tuosta vedenjuonnista.
N48
Tämä ketju on Terveydenasialla.comin mainos. Katsokaa nyt kuinka usein tätä ketjua bumpataan juuri ennen yösulkua. Te olette moderaattorit todella tyhmiä, kun ette ole poistaneet tätä ketjua, vaikka olen ketjusta jo ilmoittanut.
Tuollainen määrä altistaa natriumkadolle ja seuraukset voivat olla surulliset.
Nainen kusi kolme litraa päivässä kuukauden ajan.
Muutokset näkyivät pillussa.
Vissy. Paras. Saat myös suolo ja
Nainen kusi 3l kerrallaan. Muutokset veivät pimpan kuin tulvavesi tien
Miksi en juo vettä. No siksi että kalat naivat siinä. Ei vaan naivat.
Aivan sama juttu minuakin pelottaa
On selvä ero ainakin itellä juoko paljon vettä vai vaan niukasti.
Itsellä iho on kimmoisampi, silmänaluset näyttää paremmalta,ei näppyjä, selluliitti ei näy jaloissa.
Älkää valehdelko että Karita Tuomolalla olisi ollut vesimyrkytys. Ei ollut. Se ei vaan syönyt enää suolaa.
Malli ja yrittäjä Karita Tykkä (o.s. Tuomola) oli kolme päivää tajuttomana liian treenaamisen ja liian vedenjuonnin takia.
Karita muistelee tuoreessa Tapiolan Omatalous -lehdessä kesällä 2002 sattunutta tapahtumaa, joka sai alkunsa kovasta treenitahdista ja liiallisesta vedenjuonnista.
Tajuntansa menettänyt Karita pidettiin sairaalassa nukutettuna kolmen päivän ajan. Noina aikoina Karita oli jättänyt ravinnostaan kokonaan suolan pois.
- Olin aluksi aamupäivällä treenaamassa. Hikoilin ja join koko ajan vettä. Menin sen jälkeen kavereideni grillijuhliin, jossa otin aurinkoa ja join lisää vettä.
- Sitten tuli hutera olo. Menin kotiin ja söin. Kaikki tuli pihalle. Kundikaverini kehotti menemään nukkumaan. Menetin tajuntani ja aloin kouristella. Minut vietiin sairaalaan, tuolloin Joonas Hytösen kanssa seurustellut Karita kertoo lehden haastattelussa.
Kolmen päivän jälkeen Karita heräsi sairaalassa, jonne olivat saapuneet myös hänen vanhempansa. Oman nimensä Karita muisti kysyttäessä, mutta ikää piti muistella jonkin aikaa.
- Kyseessähän ei ollut edes vesimyrkytys, vaan suolatasot olivat yksinkertaisesti alhaiset. Minut pidettiin ilmeisesti nukutettuna, koska elintoiminnot eivät silloin pelaa normaalisti, Karita muistelee tapahtunutta IS:lle.
Veli Kojonen
Kuka on Karita Tuomola tai veli Nojonen
Kyllä sitä jokaista photoshopattua kuvaa kannattaakin uskoa... Jos tuo rypyttömyys ja hyvä iho tulisi noin helpolla niin eiköhän tätä 3 litran juomista päivässä harrastaisi huomattavasti useampi ihminen.
Minä koin tuon ihmeen juuri hiljattain! Käytiin pikavisiitillä Suomessa ja vedenjuonti jäi minimiin. Minulla on jo pitkään ollut mustat kuopalla olevat silmänaluset ja poskipäissä pussit.
Tultiin kotiin ja alettiin tankata oikein huolella. Nyt jo reilun viikon kuluttua silmänaluset ovat vaalenneet ja poskipäiden pussitus melkein kokonaan kadonnut. Juon ehkä kaksi litraa päivässä iltaa kohti vähentäen.
Jos jollakulla on samoja ongelmia silmänseudun kanssa, kokeilkaa veden juontia, suosittelen lämpimästi.
Ulkosuometar kirjoitti:
Minä koin tuon ihmeen juuri hiljattain! Käytiin pikavisiitillä Suomessa ja vedenjuonti jäi minimiin. Minulla on jo pitkään ollut mustat kuopalla olevat silmänaluset ja poskipäissä pussit.
Tultiin kotiin ja alettiin tankata oikein huolella. Nyt jo reilun viikon kuluttua silmänaluset ovat vaalenneet ja poskipäiden pussitus melkein kokonaan kadonnut. Juon ehkä kaksi litraa päivässä iltaa kohti vähentäen.
Jos jollakulla on samoja ongelmia silmänseudun kanssa, kokeilkaa veden juontia, suosittelen lämpimästi.
Joo, vesi on ihme"lääke", kanssa rautalisä on hyvä.
En usko