Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen joi 3 litraa vettä /pvä kuukauden ajan - aika kova muutos näkyy naamassa

Vierailija
07.12.2017 |

Onhan se niin että vesi vanhin voitehista
Sitä ei vaan muista juoda tarpeeksi
Rypyt oikenee ja silmäpussit lähtee

http://www.iltamakasiini.fi/artikkeli/383906-nainen-joi-3-litraa-vetta-…

Kommentit (223)

Vierailija
141/223 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko

Vierailija
142/223 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina juonut vähintään pari litraa vettä päivässä. Ihoni on ollut aina todella hyvä ja näytän ikäistäni nuorekkaammalta. Nyt eron jälkeen olen käynyt treffeillä ja kaikki miehet ovat sanoneet, että olenpa nuorekkaan näköinen. Johtunee tuosta vedenjuonnista. 

N48

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/223 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on Terveydenasialla.comin mainos. Katsokaa nyt kuinka usein tätä ketjua bumpataan juuri ennen yösulkua. Te olette moderaattorit todella tyhmiä, kun ette ole poistaneet tätä ketjua, vaikka olen ketjusta jo ilmoittanut. 

Vierailija
144/223 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen määrä altistaa natriumkadolle ja seuraukset voivat olla surulliset.

Vierailija
145/223 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kusi kolme litraa päivässä kuukauden ajan.

Muutokset näkyivät pillussa.

Vierailija
146/223 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wow de wille

Vierailija
147/223 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johannyt

Vierailija
148/223 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohho

Vierailija
149/223 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vissy. Paras. Saat myös suolo ja

Vierailija
150/223 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kusi 3l kerrallaan. Muutokset veivät pimpan kuin tulvavesi tien

Vierailija
151/223 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en juo vettä. No siksi että kalat naivat siinä. Ei vaan naivat.

Vierailija
152/223 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama juttu minuakin pelottaa

Vierailija
153/223 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On selvä ero ainakin itellä juoko paljon vettä vai vaan niukasti.

Itsellä iho on kimmoisampi, silmänaluset näyttää paremmalta,ei näppyjä, selluliitti ei näy jaloissa.

Vierailija
154/223 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selluahan vesi joo poistaa

Vierailija
155/223 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiiks toi oikeesti???

Vierailija
156/223 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää valehdelko että Karita Tuomolalla olisi ollut vesimyrkytys. Ei ollut. Se ei vaan syönyt enää suolaa.

Malli ja yrittäjä Karita Tykkä (o.s. Tuomola) oli kolme päivää tajuttomana liian treenaamisen ja liian vedenjuonnin takia.

Karita muistelee tuoreessa Tapiolan Omatalous -lehdessä kesällä 2002 sattunutta tapahtumaa, joka sai alkunsa kovasta treenitahdista ja liiallisesta vedenjuonnista.

Tajuntansa menettänyt Karita pidettiin sairaalassa nukutettuna kolmen päivän ajan. Noina aikoina Karita oli jättänyt ravinnostaan kokonaan suolan pois.

- Olin aluksi aamupäivällä treenaamassa. Hikoilin ja join koko ajan vettä. Menin sen jälkeen kavereideni grillijuhliin, jossa otin aurinkoa ja join lisää vettä.

- Sitten tuli hutera olo. Menin kotiin ja söin. Kaikki tuli pihalle. Kundikaverini kehotti menemään nukkumaan. Menetin tajuntani ja aloin kouristella. Minut vietiin sairaalaan, tuolloin Joonas Hytösen kanssa seurustellut Karita kertoo lehden haastattelussa.

Kolmen päivän jälkeen Karita heräsi sairaalassa, jonne olivat saapuneet myös hänen vanhempansa. Oman nimensä Karita muisti kysyttäessä, mutta ikää piti muistella jonkin aikaa.

- Kyseessähän ei ollut edes vesimyrkytys, vaan suolatasot olivat yksinkertaisesti alhaiset. Minut pidettiin ilmeisesti nukutettuna, koska elintoiminnot eivät silloin pelaa normaalisti, Karita muistelee tapahtunutta IS:lle.

Veli Kojonen

Vierailija
157/223 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on Karita Tuomola tai veli Nojonen

Vierailija
158/223 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä jokaista photoshopattua kuvaa kannattaakin uskoa... Jos tuo rypyttömyys ja hyvä iho tulisi noin helpolla niin eiköhän tätä 3 litran juomista päivässä harrastaisi huomattavasti useampi ihminen.

Vierailija
159/223 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä koin tuon ihmeen juuri hiljattain! Käytiin pikavisiitillä Suomessa ja vedenjuonti jäi minimiin. Minulla on jo pitkään ollut mustat kuopalla olevat silmänaluset ja poskipäissä pussit.

Tultiin kotiin ja alettiin tankata oikein huolella. Nyt jo reilun viikon kuluttua silmänaluset ovat vaalenneet ja poskipäiden pussitus melkein kokonaan kadonnut. Juon ehkä kaksi litraa päivässä iltaa kohti vähentäen.

Jos jollakulla on samoja ongelmia silmänseudun kanssa, kokeilkaa veden juontia, suosittelen lämpimästi.

Vierailija
160/223 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkosuometar kirjoitti:

Minä koin tuon ihmeen juuri hiljattain! Käytiin pikavisiitillä Suomessa ja vedenjuonti jäi minimiin. Minulla on jo pitkään ollut mustat kuopalla olevat silmänaluset ja poskipäissä pussit.

Tultiin kotiin ja alettiin tankata oikein huolella. Nyt jo reilun viikon kuluttua silmänaluset ovat vaalenneet ja poskipäiden pussitus melkein kokonaan kadonnut. Juon ehkä kaksi litraa päivässä iltaa kohti vähentäen.

Jos jollakulla on samoja ongelmia silmänseudun kanssa, kokeilkaa veden juontia, suosittelen lämpimästi.

Joo, vesi on ihme"lääke", kanssa rautalisä on hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä