miehellä kännykässä kuva toisesta naisesta?
exästä kuvakaappaus alusvaatteissa. en tonkinu sen kännykkää vaan otin kuvia ja näin että siellä on kuva naisesta, joka on miehen exä.
olen varma ettei ole pettäny koska ei käy muualla kuin töissä jossa ei ole yhtään naista, tulee aina töitten jälkee kotiin, ei oo mitään harrastuksia.
Mitä pitäis tehdä? Mietin jo eroa. ei kukaan omaa naistaan kunnioittava mies pidä kännykässä muitten kuvia.
Kommentit (31)
No joo ja ei. Jos se on siellä vaan varastossa niin voi pitää. Jos taas on siellä jotain hekumointia varten niin bad thing.
Miksi kukaan pitäisi ruman exän puolialastonta kuvaa kännykässään, jos kotona on nuori ja nätti nainen? Paska sikamies. En katselisi tuollaista.
Onko uusi puhelin? Jos on jotain vanhoja kuvia mitä nyt ei ole hokannut poistaa?
Vierailija kirjoitti:
No joo ja ei. Jos se on siellä vaan varastossa niin voi pitää. Jos taas on siellä jotain hekumointia varten niin bad thing.
Eiköhän se runkkausta varten pidä sitä siellä? Mutta jos on ruma niin miksi runkata sille? Ei kai kukaan rumasta kiihotu?
-Kolmonen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se runkkausta varten pidä sitä siellä? Mutta jos on ruma niin miksi runkata sille? Ei kai kukaan rumasta kiihotu?
-Kolmonen
Tuskin se miehen mielestä ruma on, jos on hänen kanssa ollut suhteessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Kolmonen
Kuulostaa ilkeeltä mutta rumempi ku mä. Mä oon hoikka, se on plösö laihaläski ja naamasta se näyttää vähän hevoselta.. eikä sillä oo edes tissejä
Ap on ruma riipputissu ja exä on joku nätti kaunotar jolla pienet ja terhakat rinnat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Kolmonen
Kuulostaa ilkeeltä mutta rumempi ku mä. Mä oon hoikka, se on plösö laihaläski ja naamasta se näyttää vähän hevoselta.. eikä sillä oo edes tissejä
Mutta selvästi sillä on paljon kauniimpi sielu. Miehesi on ollut fiksu ennen sinua, ja nyt sitä kaduttaa että päästi paremman menemään. Ei tissit jaksa kantaa vuosien parisuhdetta, siihen tarvitaan paljon jotain muuta, mitä sinulla ei selvästi ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Kolmonen
Niin sä sanot ;)
Vierailija kirjoitti:
Ap on ruma riipputissu ja exä on joku nätti kaunotar jolla pienet ja terhakat rinnat.
Ei o mulla riipputissejä, exällä ei näyttäny olevan tissei ollenkaa
Vierailija kirjoitti:
enkä ole mikään läski rumilus, vaan aika nätti ja nuori vaikka ite sanonkin. miehen exä ei ole nätti, vaan ruma lauta
Tarkoitatko laudalla normaalipainoista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Kolmonen
Mutta selvästi sillä on paljon kauniimpi sielu. Miehesi on ollut fiksu ennen sinua, ja nyt sitä kaduttaa että päästi paremman menemään. Ei tissit jaksa kantaa vuosien parisuhdetta, siihen tarvitaan paljon jotain muuta, mitä sinulla ei selvästi ole.
Miehet ei välitä sielusta vaan nuorista, näteistä naisista.
Minua ei ainakaan huvita alkaa käymään läpi kaikki exien kuvia mitä puhelimesta löytyy. En edes sen takia että vain poistaisin ne. Tulee vaan turhan ikävät muistot mieleen.
Jossainhan ne kuvat säilötään - albumissa, koneella, puhelimessa tms. Tuo nainenhan on miehen historiaa ihan kuten miehen lapsuuskuvatkin.
Mutta sitten joo, vaikka nainen olisi ruma, jos heillä olisi ollut kuumaa seksiä niin kyllähän sitä hänen minkä näköisellä kuvalla tahansa voi hekumoida ja ilman kuvaakin ihan vaan muistojen varassa. Meinaako ap ratsata miehen aivot seuraavaksi?
enkä ole mikään läski rumilus, vaan aika nätti ja nuori vaikka ite sanonkin. miehen exä ei ole nätti, vaan ruma lauta