Kuinka karvainen mies saa olla?
Missä pitää olla karvaa, missä ei? Pitääkö olla pitkää vai lyhyttä? Tiheää vai harvaa?
Koko kehon alue siis kysessä päästä varpaisiin (hiukset, kulmakarvat, parta, rinta jne).
Jos ei täydellistä määrää osaa sanoa, niin voi kuvailla millainen karvoitus (tai sen puute) inhottaa.
Kommentit (15)
Minä pidän karvoituksesta.
Mutta sitä saa mitä tilaa, pidän karvoistani myös itselläni.
Kyllä sitä karvoitusta saa olla, mutta kunhan sen ei anneta rehottaa vapaasti eli välillä vähän manscapingia.
Mitä karvaisempi sen parempi ja tällaisen olen saanut hankittua. Tuuhea tukka, parta ja rintakarvat. Ei nyt turkkia tartte olla, mutta tasainen karvoitus on jees.
Selässä ei saa olla karvoja. Aivan sama onko ne ajettu tms, mutta niitä ei lähtökohtaisesti saa olla. Jos ne on, mutta ne on poistettu, se on vedätystä. Sellaista, jolla on selässä karvoja, ei lasketa.
Ei mua haittaa melkeinpä mitkään karvat... Ainut mikä tökkii on selän ja hartioiden alueen karvat. Ja sormikarvat, siis huomiota herättävät semmoiset!
Siistinä olisi hyvä pitää hiukset, parta ja jossain määrin intiimialueen karvoitus.
Niin ja korva- ja nenäkarvat jos rehottaa niin trimmeri käyttöön pliis.
Mä en pidä liiasta karvattomuudesta. Jotenkin tulee mieleen kalat. Tai ankeriaat. Aikuisilla on yleensä karvoja. Itse olen suht karvainen mies. Joskus niitä ajelin, mutta se tuntui kummalta. Biseksuaalina olen sitä mieltä, että karvat on jees. Jos niitä tykkää ajella, niin tottuuhan siihen, mutta luonnollisuus on useimmiten paras.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä karvoitusta saa olla, mutta kunhan sen ei anneta rehottaa vapaasti eli välillä vähän manscapingia.
Tähän hyppään minäkin. Pitkä tukka ja lyhyt parta on ehkä parasta ikinä. Kaljuus, selkä- ja varvaskarvat nope.
Kuinka karvainen nainen saa olla?
Tykkään, että miehellä on hiukset ja lyhyt parta. Rintakarvat, käsi- ja jalkakarvat ja munakarvatki on kivat. Vaikka ite tykkään olla karvaton, ni miehestä niitä pitää löytyä :) semmone perussuomalaine, ei tihee turkkilainen :D
Vierailija kirjoitti:
Minä ajan käsistä aina karvat, koska lihakset kädessä näyttää silloin isommalta ja parempi lihas erottuvuus.
Munat myös siistin.
Yyyyyyyh. Ymmärrän, jos olet nuori mies ja tykkäät pojista, mutta me NAISET tykkäämme miehisistä käsivarsista.
Parrakas nainen kirjoitti:
Kun mahakarvat rupeaa olemaan kurassa monta kertaa päivässä, niin sitten niitä voisi vähän leikata lyhyemmäksi. Muuten ei karvat haittaa sitten ollenkaan. En tykkää yleensä pitkästä parrara, mutta olen nähnyt naisella viikset ja leukaparran, eikä se ollut paha.
-8, mies ja noutajan omistaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ajan käsistä aina karvat, koska lihakset kädessä näyttää silloin isommalta ja parempi lihas erottuvuus.
Munat myös siistin.
Yyyyyyyh. Ymmärrän, jos olet nuori mies ja tykkäät pojista, mutta me NAISET tykkäämme miehisistä käsivarsista.
En minä naisten vuoksi aja kädestäni karvoja vaan itseni vuoksi. Tykkään kun suonet ja lihakset näkyy. Voin lyödä vetoa, että mulla on enemmän karvaa jaloissa kun yhdelläkään sun paskamaha miehellä.
Vierailija kirjoitti:
Parrakas nainen kirjoitti:
Kun mahakarvat rupeaa olemaan kurassa monta kertaa päivässä, niin sitten niitä voisi vähän leikata lyhyemmäksi. Muuten ei karvat haittaa sitten ollenkaan. En tykkää yleensä pitkästä parrara, mutta olen nähnyt naisella viikset ja leukaparran, eikä se ollut paha.
-8, mies ja noutajan omistaja
Heh, itte en ole mikään turkkilainen, vaikka vähän karvaa kasvaakin, mutta kaipa sitä ittekin siinä kohtaa, jos naisella on enemmän ryijyä kuin itsellä. Muutama koira ittelläkin ollut, noutajia ei yhtään, mutta paimenia. Lintukoira oli nöössinä kotona.
Munat myös siistin.