Pyllyn pyyhkiminen miehellä
Miehelläni jää vessapaperi ja kakkakikkareita pyllyyn karvoihin kiinni. Minusta ne on ällöttäviä. Olisiko mitään keinoa että saisi puhtaamman takapuolen vessassa käynnin jälkeen. Tuntuu myös ällöttävältä jos pesee vedellä ja kuivaa pyyhkeeseen, jos pyyhe alkaa haisemaan. Onko olemassa tekniikkaa jolla tulee puhdasta?
Kommentit (33)
Kosaanilla polttaa karvat ja paskat pois.
Bideesuihku eli pillupuhelin. Itse käytän.
Bideesuihku ja kuivaus vessapaperilla. Miksi ihmeessä pitäisi kuivata pyyhkeellä, yök.
Miten aloittaja törmää miehensä peräreikään niin usein, että voi tehdä tällaisia johtopäätöksiä?
Kerro ihmeessä.
Miksi sinä tiedät miehestäsi tämän?
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä tiedät miehestäsi tämän?
minulla on persfiksaatio.
Nyt kun asiaa aloin miettimään, niin ihmetyttää kyllä miesten hygienia. Kaikilla poikaystävilläni on ollut jarrujaljet kalsareissa, vaikka muuten siistejä ihmisiä ovatkin. Miksi... Eikö niitä itseäänkin ällötä.
polta karvat sytkärillä, vielä tehokkaampaa jälkeä tulee kun sytytät sytkän kun mies pieraisee ja käsket hieman "imeä" pierua takaisinpäin, varo kuitenkin lieskoja ettet laita naamaasi liian lähelle
Persekarvojen ajaminen ja laadukas vessapaperi joka ei repeä pyyhkiessä
Voi kamalaa kun ihan huolestuttaa, joillakin on noin suuria ongelmia elämässään! Aivan kauheaa, en ymmärrä miten ap kirjoittaja yleensä jaksaa elää kun on noin suuret ongelmat ja huolet!!
Etupuolelta jalkojen välistä voi suihkuttaa omansa puhtaaksi oli mies tai nainen. Kakka on kuitenkin vaan kerran päiväs.
Vierailija kirjoitti:
Miehelläni jää vessapaperi ja kakkakikkareita pyllyyn karvoihin kiinni. Minusta ne on ällöttäviä. Olisiko mitään keinoa että saisi puhtaamman takapuolen vessassa käynnin jälkeen. Tuntuu myös ällöttävältä jos pesee vedellä ja kuivaa pyyhkeeseen, jos pyyhe alkaa haisemaan. Onko olemassa tekniikkaa jolla tulee puhdasta?
*syvä huokaus*
Olen NIIN sanaton tämän palstan keskustelun tasoa seuratessani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*syvä huokaus*
Olen NIIN sanaton tämän palstan keskustelun tasoa seuratessani.
Mitä sä odotat? Tämän maan tissieläinten snovan jotain älykästä? Ovat pelokkaita ja alistuvia maksullisia naisia. Polttaisin jokaisen elävältä, jos minulla siihen resursseja irtoaisi. Ei oikeesti maksa vaivaa. Hyi helvetti.
Mikä helvetin avohoitopotilas tässä ketjussa riehuu?
Älä nyt hyvä ihminen miehellä pyllyäsi pyyhi!!