Kuvaile mahdollisimman graafisesti, miten raskaus ja synnytys pilasivat vartalosi!
Vaikenemisen aika on ohi, nyt puhutaan asioista suoraan.
Toivon jo ennakkoon modeilta, että ketjua ei poistettaisi ronskin kielenkäytön vuoksi - sellaistakin täällä on nähty. Synnytykseen, imetykseen ym. liittyvät asiat ovat kuitenkin Vauvan ja sen suurimman käyttäjäryhmän kamnalta ihan ytimessä.
Kommentit (11)
Alavatsalle vasenmmalle puolelle tuli n. viiden sentin venymäarpi, on kyllä jo haalentunut melkein näkymättömiin.
Lapsen saaminen pilasi rintani. Ovat kuin tennispallot sukkahousuissa. Roikoti roik.
Raskausaikana rintani turposivat ja tuli paljon raskausarpia niihin, niitä on vieläkin näin 10 vuoden päästä ja häiritsevät kyllä. Monet taitavat luulla että imetys pilaa rinnat mutta minulla ainakin pilaantuminen johtui täysin vain raskausajan turpoamisesta. Muutoin raskaus/synnytys ei tehnyt mitään vartalolleni, alapää ja maha palautui täysin ennalleen. Synnytin 20-vuotiaana, nuori ikä ehkä auttoi asiaa?
En mä ehkä sanoisi, että meni pilalle, mutta muuttui kyllä. Ainostaan raskausarpien kohdalla sanoisin, että muutos on huonompaan. Eihän ne hyvältä näytä, mutta onneksi mä en saanut kovinkaan pahoja arpia ja ne vaalenivat nopeasti. Sain jopa teininä kasvupyrähdyksessä enemmän arpia kuin raskauksissa. Mulla on siis kaksi raskautta takana.
Alapää taas vain näyttää ja tuntuu jotenkin erilaiselta, mutta ei se mielestäni pilalla ole. Edelleen se toimii, niin kuin pitää ja tuntoherkkyys on jonkin verran parempi kuin ennen, mikä tekee seksistä parempaa. Kyllä se saattoi vähän väljemmäksi jäädä, muttei haittaavalla tavalla. Mielestäni alapääni jäi jotenkin vähän turvonneen näköiseksi. Ihan kuin kohdunsuukin olisi tullut vähän alemmaksi. Ehkä hiukan laskeutunut ja siksi sellaisen näköinen? Myös väliliha on laajemman näköinen kuin ennen, mutta ei sillä ole mielestäni väliä.
Niin ja maha jäi vähän pömpöttäväksi. Ehlä se saattaisi vielä hieman palautua tuosta
Edellisestä raskaudesta ei ole kovinkaan kauaa. Vähällä mielestäni selvisin näiden muutosten osalta.
Hmm, no rintani kasvoivat hieman. Alavatsalla on yksi uusi kuoppa, ikäänkuin navanalla. Noh. 26 farkut menevät jalkaan, mutta lättänämpi pylly kun en ole hetkeen treenannut niin paljoa. Alapäähän tuli muutama tikki. Siinäpä se.
Olen hoikka mutta vatsanahka on erittäin ryppyinen ja roikkuva nahkapussi, alla kohtalaisen treenatut vatsalihakset. Vatsa näyttää pömppönä melkein paremmalta kuin hoikimmassa kunnossa.
Kaksi alatiesynnytystä (33- ja 35-vuotiaina), toinen käynnistettiin ja vedettiin lopulta imukupilla, toinen tuli ns. syöksymällä. Isoja vauvoja. Alapäässä virtsarakon laskeuma, jos rakko on tosi täynnä, se tyhjenee kokonaan vain avustamalla eli painamalla rakkoa. Perä-aukkokin pullistelee jonkun verran. Jumpattu on, ei merkittävää apua.
Tissit ok ikään nähden! (49)
No nyt ne LÄÄKKEET!
Onneksi et voi synnyttää, lapsestasi tulisi varmaan samanlainen autisti, vaikka syntyisi sektiolla.
Vierailija kirjoitti:
No nyt ne LÄÄKKEET!
Onneksi et voi synnyttää, lapsestasi tulisi varmaan samanlainen autisti, vaikka syntyisi sektiolla.
Äläs nyt, onneksi on mode ;)
Vierailija kirjoitti:
No nyt ne LÄÄKKEET!
Ap kirjoitti myös ensimmäisen viestin, tarkoitus oli hakea vertaistukea.
Kaksi alatiesynnytystä pilasivat alapääni niin etu- kuin takapuolelta. Perässä kukoistavat pukamien jättämät ihohetulat, edessä on ulkoisesti kaikki hyvin mutta emättimen etu- ja takaseinä laskeutuneet. Kakalla käydessä täytyy joskus painaa välilihaa, että onnistuu. Seksi tuntuu patongin heiluttelulta messuhallissa ja pissa lirahtaa trampoliinilla pomppiessa. Ja kaikista oudointa: väliliha ja emättimen suuaukon ympäristö jäivät pysyvästi TUMMANVIOLETIKSI.