En tunne tippaakaan sympatiaa tai sääliä minkkejä kohtaan, on niin inhottavan näköinen elukka
Mun mielestä sietävätkin joutua turkikseksi, tuollaiset vastenmieliset eläimet. http://caligata.mbnet.fi/kuvat/minkki1.jpg
Kommentit (16)
Samaa voisi sanoa monesta Suomi-mammasta. Inhottavan näköisiä.
AP voisi laittaa kuvansa, niin voimme sitten tulkita sinun ulkonäön ihottavuuden määrää.
Vierailija kirjoitti:
No siinäpä onkin oikea perustelujen helmi asialle. Varmaan sitten ihmisistenkin oikeudet riippuvat ulkonäöstä?
Näinhän se menee. Suomessa ns. suomalaisen näköinen ansaitsee ihmisoikeudet. Niillä ei-suomalaisen näköisillä ei ole niin väliä.
Ihan kuin olisin just tällaisia kommentteja lukenut tältäkin palstalta?
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä sietävätkin joutua turkikseksi, tuollaiset vastenmieliset eläimet. http://caligata.mbnet.fi/kuvat/minkki1.jpg
Toi näyttää aika tavalla mun kissalta.
Ja puuhkana se usein mun olalla roikkuukin.
Ihan elävänä.
Minkki on kaunis eläin, juuri sopiva siihen tarkoitukseen joka sillä luonnonjärjestyksessä on. Toki siitä saa komeat turkiksetkin, varsinkin kullanhohtoiset minkit ovat silmittömän arvokkaita. Mutta tietysti Porvoossa on eläimetkin kauniimpia.
Minkki on paha tuhoeläin luonnossa, siitä ei pääse ainakaan mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Totta! Jos ranta-alueella kulkee minkkejä, ei rannassa ole kesällä linnunpoikasia. Minkki on pitänyt asiasta huolen.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen on pahempi tuhoeläin. Minkälaisia nahkavaatteita tehtäisiin sinun nahastasi?
Arvatkaapa kuinka hauskaa oli, kun kolme minkkiä juoksi yhtäkkiä kallioilla mökkirannassa.
Minkit teki pesän mökin varaston seinään.Arvatkaa mikä haju niistä lähti, aivan saatanallinen !!.Piti purkaa koko seinä ja vaihtaa eristelevyt.Pihamaalla oli kuolleita lintuja ja päättömiä oravia.Varasto oli melko uusi ja kyllä vitutti purkaa laudoitus.Tapan jatkossa kaikki lähelle olevat minkit säälimättä.
Voidaan tehdä samoilla perusteluilla susta turkki, mulle kelpais kyllä!
Mikähän sen tarkoituson luonnonjärjestyksessä? Naapurilta tappoi 15 kanaa yks yö.
Inhoan minkkejä ja nehän ovat luonnossa lainsuojattomia vieraslajina. Tapa vain! Vihaan myös jääkarhuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta! Jos ranta-alueella kulkee minkkejä, ei rannassa ole kesällä linnunpoikasia. Minkki on pitänyt asiasta huolen.
Niin se samat linnut jotka kakkii rannat niin ettei kukaan pääse uimaan.
No siinäpä onkin oikea perustelujen helmi asialle. Varmaan sitten ihmisistenkin oikeudet riippuvat ulkonäöstä?