Mikä on yllättävintä mitä sinulle on tarjottu ollessasi kutsuttuna syömään?
Kerran oli vastassa iso kattilallinen sarvimakaronia sotkettuna erittäin pieneen määrään jauhelihaa. Sotkun kruunasi tietenkin herne-maissi-paprika. Tätä herkkua piti sitten kehua emännän hehkuttaessa luomustaan. Salaattia ei ollut tarjolla.
Kommentit (27)
Kermaviili ja viili ovat kaksi eri tuotetta!!!
Ei nyt varsinaisesti ollut mikään illalliskutsu vaan kutsu kahville. Valitettavasti mitään tarjottavaa perillä ei kuitenkaan ollut joten minulle tarjottiin teetä "pari kertaa käytetystä teepusissta, jossa kyllä vähän makua vielä jäljellä"... noh, kiitos =D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muista mitä oli pääruokana, jotain tavallista kotiruokaa kai, mutta jälkkäri oli yllättävä: purkillinen kermaviiliä jokaiselle. Siihen ripoteltiin sokeria päälle. En ole kyllä kermaviiliä tottunut noin käyttämään. Mutta ei se pahaakaan ollut, söin viilini.
Etkö sä ole viiliä ennen syönyt?!
Tietysti siinä kuuluu olls kerma päällä.
Sokeria ja inkivääriä ja nam.
Olen toki syönyt. Etkö oikeasti tiedä mitä eroa on viilillä ja kermaviilillä?
Ternimaidosta uunissa tehtyä juustoa, joillekin varmaan herkkua, mut mulle eltaantunut yäk!
Ei tarjottu yhtään mitään. Kyseessä oli tupaantuliaiset. Tarjolla ei oikeasti ollut yhtään mitään. Nuoria ihmisiä oli, mutta siis yli 20 kuitenkin.
Borssikeitto, olen aina ajatellut että on tosi suuritöinen, joten olin todella yllättynyt.
Oli aivan taivaallista.
Kyllä pitää olla laiska tai nuuka, ettei viitsi kalalientä siivilöidä. Yök =)