Linnan juhlia katsoessa tuli huonot fiilikset Minttu Räikkösestä
Vaikka sitä ei kauaa haastateltu, mutta tuli sellainen luotaantyöntävä tunne. Vaikuttaa sellaiselta ylimieliseltä. Varmasti rahan takia kimpassa Kimin kanssa.
Kommentit (280)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme että Minttu oli illan ykkönen mitä pukuun tulee. Tottakaki Jenny on illan tähti, presidentin puoliso ja vielä se että saa ensi vuonna vauvan. Mintulla ei varmaan ole valittamista elämässä. Kimi tuo fyrkkaa kotiin ja Minttu hoitelee perilliset.
Niillä on varmaan hoitajat, kuten oli linnan juhlien aikanakin.
Jennyt ja Mintut äijät elättää pystyyn ja hoitajat hoitaa lapset. No ainakin linnan juhlien aikana;)
Vierailija kirjoitti:
K57 kirjoitti:
Lukematta kommentteja..
Seuraan häntä Instassa ja saan hänestä siellä hyvän vaikutelman; rakastavan äidin ja omistautuneen vaimon.
Ehkäpä hän vaikutti kylmältä tv lähetyksessä, kun kännitti? Tai mietti miten lapset pärjää kotona, heidän juhliessa?!
Hän on kaunis ja hyvin hoitanut itseään!
Henkilökohtaisesti en häntä tunne.
Ei se kännissä ollut! Ehkä jännitykseen jonkun drinkin ottannut mutta ei ne nyt kännittämässä ollut.
Eikös ne j ja k ole aivan vierekkäin näppiksellä 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka sitä ei kauaa haastateltu, mutta tuli sellainen luotaantyöntävä tunne. Vaikuttaa sellaiselta ylimieliseltä. Varmasti rahan takia kimpassa Kimin kanssa.
sditten Mitä sitten , jos Kimi on rakastunu Minttuun ja Minttu rahaan ja helppoon elämään????
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen että Minttu on hiljaa koska ei taida olla paljon annettavaa, tuolla lailla pystyy edes jotenkin peittää yksinkertaisuuden.
No ei ole sentään niin yksinkertanen etteikö tajuais olla hiljaa toisin kun esim. Hilaria Baldwin🙈🙊👎 Toinen äijänsä siivellä julkisuuteen ponnistanut.
Vierailija kirjoitti:
Eipä Kimikään nyt varmaan niin palikka ole, etteikö tajuaisi, että raha ja asema ovat osa hänen vetovoimaansa.
Käsitin jostain Kimin aiemmin kertomasta että Mintun kanssa olivat alusta asti samalla aaltopituudella. Ei tarvinnut esittää mitään. Jennin jälkeen tilauksessa tais olla nainen jonka kanssa voi elää normaalia elämää ja luottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sditten Mitä sitten , jos Kimi on rakastunu Minttuun ja Minttu rahaan ja helppoon elämään????
Minttu on rakastunut Kimiin ja rahaan ja helppoon elämään. Mikäs siinä on ollessa! Niinkun joku tuolla jo aikasemmin sanoi niin tuskin av mammoja niin vituttais jos Minttu joutuis ton elämän eteen jakamaan punkkasa edes jonkun Kalle Palanderin kanssa ja sitä kautta edes vähän kärsimään! Mutta kun v*ttu ei! Alkujaan Kimi oli jopa ulkoisestikkin Minttua parempi mutta nyt se sentään on isolla rahalla tasaantunut ja ovat edes ulkoisesti samaa tasoa.
Turhakkeita kumpainenkin. Eivät maksa edes veroja Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä Kimikään nyt varmaan niin palikka ole, etteikö tajuaisi, että raha ja asema ovat osa hänen vetovoimaansa.
Käsitin jostain Kimin aiemmin kertomasta että Mintun kanssa olivat alusta asti samalla aaltopituudella. Ei tarvinnut esittää mitään. Jennin jälkeen tilauksessa tais olla nainen jonka kanssa voi elää normaalia elämää ja luottaa.
Minttu taas haastattelussa itse suoraan kertoi että alussa heidän välillä vallitsi luottamuspula kun hän ei voinut olla varma etteikö Kimi ollut muittenkin naisten vietävissä jotka tätä vikitteli ja Kimi taas ei voinut olla varma kiehtoiko Minttua enemmän Kimi itse vai tämän rahat. En muista kertoiko tästä useammassakin haastattelussa vai lainasiko muut lehdet yhtä haastattelua mutta useampaan kertaan ja useammasta lehdestä minä ainakin ton luin. Siksi se on jäänytkin mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Katselin linnan juhlista pariskunnan haastattelun, vaikuttivat molemmat olevan persoonattomia ja mitäänsanomattoman oloisia. Jos vertaa esim selänteisiin.
No Selänteet nyt varmaan oikeasti olikin kännäämässä jos eivät vielä sentään kännissä? En kattonut. Edes toivo kunnon kännistä luo kummasti lisää säpinää ja tekee värikkäämmän persoonan!
Jotenkin yrittää töröttää huuliaan kun on vakava ja hiljaa. Kun alkaa puhua tai yrittää hymyillä, paljastuu että oikeasti viiruhuulet ja vino suu. Mitä ihmettä yrittää esittää.
Minulle on tullut ap:n mainitsema tunne hänestä aina. Siksi vältän lukemasta mitään häntä kokevia lehtijuttuja tms.: eipähän turhaan ärsytä. En muuten lukenut tästä ketjustakaan kuin 3 ekaa kommenttia.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis on, mutta jäinen. Ei anna avointa ja lämmintä kuvaa itsestään. Myöskään luonnollisia ryppyjä ei näy, vaan tasainen, tosin hänen kohdalla kuminen, nassu. Käsittääkseni hän ei kuitenkaan enää ole parikymppinen, jolle se lookki on luonnollinen.
Toisaalta arvostukseni laskee aina muutenkin, jos ihminen pyrkii tuomaan itseään esiin mediassa.
Luuletko että Minttua kiinnostaa pätkääkään jonkun av-mamman arvostus? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen että Minttu on hiljaa koska ei taida olla paljon annettavaa, tuolla lailla pystyy edes jotenkin peittää yksinkertaisuuden.
No ei ole sentään niin yksinkertanen etteikö tajuais olla hiljaa toisin kun esim. Hilaria Baldwin🙈🙊👎 Toinen äijänsä siivellä julkisuuteen ponnistanut.
Ei perkule onko Hilaria Baldwinin käytös kiirinyt jo av:lle!😂 Se on NOLO! Se on kyllä sanottava hänen edukseen että on oikeasti törkeän nätti! Pesee kaikenmaailman Mintut niin bodyllaan kun kasvoillaankin kuusnolla anytime!
Ai taivas sentään!!
Antakaa nyt jo olla!
Kateellisten panettelua! Minttu on synnyttänyt räikköselle jo kaksi lasta!! Ja kimpsukka ihan varmasti vaimoaan rakastaa, ja minttu varmasti miestään. Pientä kunnioitusta! Se on heidän avioliittonsa ja ovat toisensa valinneet, joten hittoako siinä silloin ulkopuoliset asiaa itkee!!
Mitään pahaa ei minttu ole yhdellekkään palstan mammalle. Joten eiköhän nää turhat arvostelut kerro enemmän arvistelevista kateellisista ja katkerista mammoista itsestään.
Upee oli, ja niin oli moni muukin linnan vieras!
Tässä ketjussa haisee kateellinen suomalainen nainen. Pthui!
Tyhjänpäiväinen, tyhjä ja pinnallinen ihminen. Jos kelpaa autoa ajava mies mieheksi, se kertoo ihmisestä tarpeeksi. Ja se, että käy varikolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Britney Spears sanoi jo vuosia sitten Kimi Räikköstä söpöksi (kysyttiin mitä hänelle tulee mieleen suomalaisista) :).
Mintussa hätkähdytti eilen se, ettei häntä ollut edes tunnistaa. Kaunis hän oli, mutta mitä ihmettä hän on tehnyt tuon muodonmuutoksen eteen? Kasvoja ei ole paranneltu vain meikillä, vaan mukana saattoi olla myös kirurgiaa. Kasvojen muoto on muuttunut aina hiusrajaa myöten. Nenä on lyhyempi ja kampeampi. Joku ehdotti edellisessä Minttu-ketjussa jonkinlaista leukakirurgista operaatiota.
Surullista miten plastiikkakirurgia yleistyy koko ajan.
Tuskin sille mitään radikaalia on tehty. Taitavasti tehty meikki ja opeteltu pose. Mä oon itse samalainen, kun jännitän tietyllä tapaa kasvojani, näytän eriltä (paremmalta kai) kuin rentona. Mun huulet on myös samalaiset, katoaa täysin kun hymyilen 😂🙈
Minttu ennen ja mun mielestä kuvien perusteella on kyllä nenää leikattu ja huulia pumpattu.
https://fi-seiska-cdn-prod.seiska.fi/files/styles/article_page_image_77…
Jäämiehen jäänainen :D Seiskassa oli juttua, että häipyivät juhlista aika nopeasti, kun Kimi ei tykännyt huomion kohteena olemisesta..
MINTTU ennen, tästä näkee hyvin millainen nenä ja huulet
https://fi-seiska-cdn-prod.seiska.fi/files/styles/article_page_image_77…
Et liene seurannut pariskuntaa kovin paljoa? Rouvahan oli kovastikin aktiivinen, piti sekä blogia että avointa instagramtiliä, johon ahkerasti päivitti matkoja, ostoksia ja elämäntapa-asioita. Kunnes Kimi Räikkönen lakimiehineen teki siitä lopun.