Linnan juhlia katsoessa tuli huonot fiilikset Minttu Räikkösestä
Vaikka sitä ei kauaa haastateltu, mutta tuli sellainen luotaantyöntävä tunne. Vaikuttaa sellaiselta ylimieliseltä. Varmasti rahan takia kimpassa Kimin kanssa.
Kommentit (280)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Britney Spears sanoi jo vuosia sitten Kimi Räikköstä söpöksi (kysyttiin mitä hänelle tulee mieleen suomalaisista) :).
Mintussa hätkähdytti eilen se, ettei häntä ollut edes tunnistaa. Kaunis hän oli, mutta mitä ihmettä hän on tehnyt tuon muodonmuutoksen eteen? Kasvoja ei ole paranneltu vain meikillä, vaan mukana saattoi olla myös kirurgiaa. Kasvojen muoto on muuttunut aina hiusrajaa myöten. Nenä on lyhyempi ja kampeampi. Joku ehdotti edellisessä Minttu-ketjussa jonkinlaista leukakirurgista operaatiota.
Surullista miten plastiikkakirurgia yleistyy koko ajan.
Tuskin sille mitään radikaalia on tehty. Taitavasti tehty meikki ja opeteltu pose. Mä oon itse samalainen, kun jännitän tietyllä tapaa kasvojani, näytän eriltä (paremmalta kai) kuin rentona. Mun huulet on myös samalaiset, katoaa täysin kun hymyilen 😂🙈
Minttu ennen ja mun mielestä kuvien perusteella on kyllä nenää leikattu ja huulia pumpattu.
https://fi-seiska-cdn-prod.seiska.fi/files/styles/article_page_image_77…
Ei välttämättä ole korjailtu kirurgisesti. Itse kiinnitin siihen huomiota, että Mintun hymyillessä hänen ylähuulensa kapenee huomattavasti. Kuva on myös vanha ja ihmisen esim. laihtuessa, ikääntyessä kasvojen piirteet muuttuvat. Myös esim. meikkaamalla nenän ulkonäköä saa paljonkin muutettua.
Vierailija kirjoitti:
Minttu ennen
http://www.speakerscorner.me/wp-content/uploads/2016/07/minttu20.jpg
Voi järkytys!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis on, mutta jäinen. Ei anna avointa ja lämmintä kuvaa itsestään. Myöskään luonnollisia ryppyjä ei näy, vaan tasainen, tosin hänen kohdalla kuminen, nassu. Käsittääkseni hän ei kuitenkaan enää ole parikymppinen, jolle se lookki on luonnollinen.
Toisaalta arvostukseni laskee aina muutenkin, jos ihminen pyrkii tuomaan itseään esiin mediassa.
Luuletko että Minttua kiinnostaa pätkääkään jonkun av-mamman arvostus? :D
Sen verran hanakasti on hakeutunut julkisuuteen, että kiinnostaa kovastikin. Harjoitellut roolit ja poseeraukset oikein korostavat sitä.
Vierailija kirjoitti:
MINTTU ennen, tästä näkee hyvin millainen nenä ja huulet
Sen pitää olla perkuleen kiva likka että se tollasena iski Räikkösen! Ei varmasti ole mikään kylmänkalsea introvertti ainakaan kotioloissa tai kaveriporukassa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli aikanaan Dahlmanista tollanen käsitys Kimin suhteen vaikka ulkonäköään ihailinkin. Minttu nyt on niin aidosti lettuna Kimiin että se ei voi jäädä keltään huomaamatta<3
Ja Minttu on tavis, ja teki heti lapset Kimille, eikä ruvennut harrastelemaan Kimin rahoilla..
Jenny kun erosi ei lähtenyt tyhjin taskuin. Kuinka monta milliä sitten piti pulittaa? Avioehtohan aina täytyy tehdä. Oisko sitten mennyt naimisiin niinku yleisesti ottaen kenenkään viittaamatta.
kuka laski mälliä minttuun ennen kimiä onko hajua, sehän voisi kertoa onko se kylmä ns ajotuntumassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Britney Spears sanoi jo vuosia sitten Kimi Räikköstä söpöksi (kysyttiin mitä hänelle tulee mieleen suomalaisista) :).
Mintussa hätkähdytti eilen se, ettei häntä ollut edes tunnistaa. Kaunis hän oli, mutta mitä ihmettä hän on tehnyt tuon muodonmuutoksen eteen? Kasvoja ei ole paranneltu vain meikillä, vaan mukana saattoi olla myös kirurgiaa. Kasvojen muoto on muuttunut aina hiusrajaa myöten. Nenä on lyhyempi ja kampeampi. Joku ehdotti edellisessä Minttu-ketjussa jonkinlaista leukakirurgista operaatiota.
Surullista miten plastiikkakirurgia yleistyy koko ajan.
Tuskin sille mitään radikaalia on tehty. Taitavasti tehty meikki ja opeteltu pose. Mä oon itse samalainen, kun jännitän tietyllä tapaa kasvojani, näytän eriltä (paremmalta kai) kuin rentona. Mun huulet on myös samalaiset, katoaa täysin kun hymyilen 😂🙈
Minttu ennen ja mun mielestä kuvien perusteella on kyllä nenää leikattu ja huulia pumpattu.
Annatko yhtään respectiä siitä ettei ole laitanut tissejä? Itse siis hyväksyn kauneusleikkaukset ja olen vähän ihmetellyt miksi ei? Tosin Räkä ei taida olla tissimiehiä. Eihän Jennilläkä ollu eikä tullu vaikka rahaa olis ollu.
Musta oli surullista katsoa kuinka ei saanut katsettaan irti Kimistä vaan haki siitä jotain turvaa / hyväksyntää miten käyttäytyä ja mitä sanoa. Ei antanut itsestään vahvan naisen kuvaa, eikä ainakaan taida toimia vuonna 2017 tyttöjen esikuvana.
rtyuiopå kirjoitti:
kuka laski mälliä minttuun ennen kimiä onko hajua, sehän voisi kertoa onko se kylmä ns ajotuntumassa
Varmaan aika moni mutta suomi lehdet eivät suostuisi edes julkaisemaan pahaa sanaa jumalattarestaan vaikka joku poika olis valmis puhumaankin. Ja ulkolaisia lehtiä taas ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli aikanaan Dahlmanista tollanen käsitys Kimin suhteen vaikka ulkonäköään ihailinkin. Minttu nyt on niin aidosti lettuna Kimiin että se ei voi jäädä keltään huomaamatta<3
Ja Minttu on tavis, ja teki heti lapset Kimille, eikä ruvennut harrastelemaan Kimin rahoilla..
Jenny kun erosi ei lähtenyt tyhjin taskuin. Kuinka monta milliä sitten piti pulittaa? Avioehtohan aina täytyy tehdä. Oisko sitten mennyt naimisiin niinku yleisesti ottaen kenenkään viittaamatta.
Tuskin milliäkään. Kerrostaloyksiön merenrannalta hesasta sai ja varmaan jotain hiluja:(
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa haisee kateellinen suomalainen nainen. Pthui!
Suomalaisen kateudesta kun saisi tehtyä sähköä, niin maailman energiaongelmat olisi laakista ratkaistu. Joku fuusio? Hoh, pientä.
Pakkohan sen Kimin on Minttua rakastaa? Nimittäin ottajia olis varmasti ollut ja paljon paremman näköisiäkin?
Mä oon kateellinen ainoastaan siitä kun saavat matkustella niin paljon, en mistään muusta. Omasta mielestä mä oon paremman näköinen kuin Minttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MINTTU ennen, tästä näkee hyvin millainen nenä ja huulet
Sen pitää olla perkuleen kiva likka että se tollasena iski Räikkösen! Ei varmasti ole mikään kylmänkalsea introvertti ainakaan kotioloissa tai kaveriporukassa!
Tavallinen naapurintyttö tapasi tavallisen naapurinpojan, ei kai siinä sen kummempaa. Kimillä on rahaa, mutta eipä mitenkään ihmeellisempi loppujen lopuksi, hyvä että toisensa löysivät.
"Varmasti rahan takia kimpassa Kimin kanssa."
Ai niinkuin kaikki naiset? Naiset on miehessä vain statuksen, rahan ja ulkonäön perässä. Millään muulla ei ole merkitystä.
Taas kateelliset kanat täällä pätemässä. Laittakaahan omista lärveistänne kuvat tänne ennen kuin dissaatte muita naisia.
Minulle tulee vaikutelma naisesta, joka tietää hyvät kuvakulmansa ja pysyttäytyy tietoisesti niissä silloin kun kuvataan. Siitä se jähmeä vaikutelma tulee. Hänellä ei ole viehättävä ääni ja huulet katoavat heti kun hän puhuu tai hymyilee vahvemmin. Suu kiinni hän näyttää supermallilta, puhuessaan hyvin tavalliselta, hieman "maalaiselta".
Yrittää varmaankin niin kovasti olla edustava ja kaunis, tyylikäs vaimo, että unohtaa hymyillä. Minttuhan oli ennen aivan tavallinen keravan tyttö ilman mainittavaa tyylitajua. Varmaan rankkaa itsetunnolle olla parrasvaloissa ns. taviksena ja varmasti on kova halu näyttää epäilijäillöille närhen munat.
Mulle tuli vain sellainen fiilis (osittain siksi, koska tunnistin tässä myös itseäni), että on vain hieman ujo ja jännittää. Tämä puolestaan antaa helposti muille sellaisen ”kylmän” vaikutelman, vaikka onkin oikeasti varmaan todella herttainen ja lämmin ihminen.
Pohjimmiltaan tavis, jota ei ole koulutettu esiintymään julkisuudessa, kuten esim. kuninkaallisia. Jännitti varmaan tapahtumaa, olihan se Mintun eka visiitti linnaan! Jännitynyt ihminen ei anna lovin luontevaa, rentoa kuvaa itsestään. Älkää siis tuomitko Minttua sen perusteella.
10vuotta sitten J ja K olivat vielä rintarinnan myös linnanjuhlissa.