Linnan juhlia katsoessa tuli huonot fiilikset Minttu Räikkösestä
Vaikka sitä ei kauaa haastateltu, mutta tuli sellainen luotaantyöntävä tunne. Vaikuttaa sellaiselta ylimieliseltä. Varmasti rahan takia kimpassa Kimin kanssa.
Kommentit (280)
Vierailija kirjoitti:
anniina persejunkkari kirjoitti:
kimi näyttää teini ikäiseltä amispojalta lippis päässä eikä osaa englantia pätkäänkään, sellainen savosta tulleen amis pojan näköinen
raha on tässäkin ollut motivaationa avioliitolle ei muu
Eikö pätkäänkään? Jos sillä sentään suomi sujuu. Epäilen että Minttukin haastelee paljon mielummin miehensä kanssa äidinkielellään kun englanniks.
Mitäköhän kieltä dadda ja mamma puhuvat lapsille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä Kimikään nyt varmaan niin palikka ole, etteikö tajuaisi, että raha ja asema ovat osa hänen vetovoimaansa.
Käsitin jostain Kimin aiemmin kertomasta että Mintun kanssa olivat alusta asti samalla aaltopituudella. Ei tarvinnut esittää mitään. Jennin jälkeen tilauksessa tais olla nainen jonka kanssa voi elää normaalia elämää ja luottaa.
Et voi olla tosissasi. Jennin kanssa Kimi näytti ihan oikeasti onnelliselta ja rakastuneelta, heidän välillään oli sähköä ja vetovoimaa, seksuaalista halua. Kimi sitten meni ja petti Jenniä italialaisen tosi-tv-tähden kanssa, eli miten hän ei muka JENNIIN olisi voinut luottaa?
Tosi kumma etteivät tohon "sähköiseen rakkaus avioliittoon" vahingossakaan lasta tehneet vaan molemmat odottivat eroa ja sitten rupesvat kiireellä lisääntymään suunilleen ekan vastaantulijan kanssa.
Rakkausavioliittoihin nimenomaan ei tehdä lapsia. Lapset pilaavat avioliiton ja rakkauden. Lapset sopivat vain järkiavioliittoihin. Vaikka ei lastenhankkimisessa kyllä ole mitään järkeä, joten sopiiko lapset mihinkään.
Kimi on kyllä aina halunnut lapsia, kertoi julkisuudessa monesti lapsihaaveistaan jo Jennin kanssa ollessaan. Jenni ei lapsia Kimin kanssa halunnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
anniina persejunkkari kirjoitti:
kimi näyttää teini ikäiseltä amispojalta lippis päässä eikä osaa englantia pätkäänkään, sellainen savosta tulleen amis pojan näköinen
raha on tässäkin ollut motivaationa avioliitolle ei muu
Eikö pätkäänkään? Jos sillä sentään suomi sujuu. Epäilen että Minttukin haastelee paljon mielummin miehensä kanssa äidinkielellään kun englanniks.
Mitäköhän kieltä dadda ja mamma puhuvat lapsille?
Suomea.
Looke kirjoitti:
En usko että naiset ovat rahan tai kuuluisuuden perään1
Tein 15v pokeduuneja eikä yhdenkään rokkarin hotellihuoneen käytävällä jonotettu `sisään`.
Hölmöjä puheita. Eikä pikaystävää jätetty baaritiskille ulkolaisen Rocktähden vilkaisusn jälkeen.
Minttu on harvinaisen upea daami tässä tykinvetohevosten maassa.
Savolainen vartalomalli hallitsee liikaa, suhteettoman leveä lantio ja lyhyet jalat.
Kimi ei styylaa tai avioidu bimbojen kanssa.
Mielestäni Kimin kaltainen älykkö seurustelee ja avioituu aina vertaistensa kanssa.
Keskittyy vain ulkonäköön ja poseeraamiseen.Kaikki tarmo menee,että suu oikeanlailla mutrussa!
Mä luulen, että hänellä jännitti.
Tosi kaunis oli ja mä luulen, että on ihan lämmin ihminen yksityiselämässään.
Hänen on elämänsä. Kaikkea hyvää! Jotenkin kolkko, mutta hyvin kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis nainen on muille naisille aina uhka.
Niin, aloituksessa ei nyt taidettu mainita kauneudesta mitään. Mintusta saa ylimielisen kuvan jne. ja niin saakin. Hän on ihan hyvännäköinen, timmissä kunnossa, liikunnallinen ja elää varmaankin todella terveesti, mutta hänestä silti saa ylimielisen ja tahmean kuvan. Ihan vain faktaa, ei kateutta.
Aika harvalle hän on mikään uhka, naimisissa ja kaksi lasta. Tuskin luopuu miljoonista ja haluaakin jonkun av-mamman miehen? Ja älynnyt itsekin, että ei todellakaan kannata hymyillä niin, että hampaat näkyy. Ihan hirveä, kun avaa suunsa. Ehkä se juuri tekee hänestä jotenkin jähmeän ja juron. (Olen huomannut, että upeat hampaat omaavat henkilöt näyttävät purukalustonsa hymyilemällä leveästi ja hieman liikaakin.) Sori, mutta näin se vaan on :D
Lässytiläälää..[/quote]
No kylläpäs on rakentavaa. Oletko teini?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulinko väärin, että rva Räikkönen kutsui haastattelussa perhettään "tiimiksi"?
Et.
Minua huvitti, kun Kimi totesi tyttärestään, että tämä on vielä niin nuori. Okei, juu sitäkin, mutta yleensä vauvasta tai pienestä lapsesta sanotaan, että pieni. ;)
Mutta vielä huvittavampaa on se, että joku jaksaa kirjoittaa asiasta aaveelle. ;) Kaikille nyt varmaan elämänsä aikana aina joskus sattuu vähän hassumpia sanavalintoja ja varsinkin monelle ulkosuomalaiselle, jotka ovat jo asuneet vuosia ulkomailla.
No, tämä nyt oli ihan vain neutraalisti sanottu, joten lepo vaan. En tosin pidä huvittavana kommentoida ihmisten outoja sanavalintoja, vaan normaalina.
Mutta kun nyt tähän mentiin, niin Kimi onkin varmasti ollut äidinkielessä todellinen virtuoosi! Varmasti koulussa muutenkin. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoin puku ei silti ollut, sillä lähinnä tuo oli moderni, style merenneitoiltapuku. Mutta ei sinällään mitään spesiaalia tai sangen uutta. En tiedä, kenellä olisi ollut kolttu, jossa olisi ollut jippoa enemmän, mutta tämä ei mielestäni mikään bravuuri kuitenkaan ollut. Hänelle sopiva ja kaunis kyllä.
Minkä takia ihmistä, vaatteissa pitää olla joku jippo ja mitä se edes on? Jos nyt ajatellaan tuota Mintun. pukua, niin se oli yksiolkainen ja huivi meni kaulan kohdalla. Eikö siinä ole ihan tarpeeksi jippua? Vai olisiko pitänyt olla helmikirjailua, inserttiompeleita, useita värejä ja kirjava kangas? Katja Hännisen puvussa oli vissiin jippoa?
Mikä puku oli kaunein on oikeasti makuasia. Toisille se on modernin näköinen, toisille perinteisen oloinen. Joka vissiin on prinsessatyylinen, kun kerran moderni on se merenneitotyylinen?
Jippo = idea, jäynä, hoksaus.
En tiedä, millainen puku oli Katja Hännisellä. Itse asiassa en edes olisi tiennyt ilman Googlea, kuka on Katja Hänninen.
Moderni ei ollut tässä synonyymi merenneitopuvulle, vaan adjektiivi moderni kuvaili merenneitopukua muuten tyyliltään. Pahoittelut mahdollisesta epäselvyydestä.
Joo, itselleni ei riitä se, että puku on kaunein. Pitää olla ideaa. Esim. Kerttu Niskasella oli aika jännä puku, vaikka en itse pitänyt laahuksesta enkä oikein väristäkään. Jenni Haukiolla oli myös erittäin onnistunut puku kera jippojen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoin puku ei silti ollut, sillä lähinnä tuo oli moderni, style merenneitoiltapuku. Mutta ei sinällään mitään spesiaalia tai sangen uutta. En tiedä, kenellä olisi ollut kolttu, jossa olisi ollut jippoa enemmän, mutta tämä ei mielestäni mikään bravuuri kuitenkaan ollut. Hänelle sopiva ja kaunis kyllä.
Minkä takia ihmistä, vaatteissa pitää olla joku jippo ja mitä se edes on? Jos nyt ajatellaan tuota Mintun. pukua, niin se oli yksiolkainen ja huivi meni kaulan kohdalla. Eikö siinä ole ihan tarpeeksi jippua? Vai olisiko pitänyt olla helmikirjailua, inserttiompeleita, useita värejä ja kirjava kangas? Katja Hännisen puvussa oli vissiin jippoa?
Mikä puku oli kaunein on oikeasti makuasia. Toisille se on modernin näköinen, toisille perinteisen oloinen. Joka vissiin on prinsessatyylinen, kun kerran moderni on se merenneitotyylinen?Jippo = idea, jäynä, hoksaus.
En tiedä, millainen puku oli Katja Hännisellä. Itse asiassa en edes olisi tiennyt ilman Googlea, kuka on Katja Hänninen.
Moderni ei ollut tässä synonyymi merenneitopuvulle, vaan adjektiivi moderni kuvaili merenneitopukua muuten tyyliltään. Pahoittelut mahdollisesta epäselvyydestä.
Joo, itselleni ei riitä se, että puku on kaunein. Pitää olla ideaa. Esim. Kerttu Niskasella oli aika jännä puku, vaikka en itse pitänyt laahuksesta enkä oikein väristäkään. Jenni Haukiolla oli myös erittäin onnistunut puku kera jippojen.
Kertun puku oli ruman värinen ja huonosti leikattu. Eikä todellakaan kaunistanut kantajaansa. Puku oli sellainen tyypillinen mallinuken päälle muotoiltu puku. Vähän laskosta sinne ja vähän tänne ja sitten vaan ommellaan yhteen. Noiden pukujen juju on siinä, että koskaan ei tiedä mitä tulee, koska homma on kuin toogakankaan kanssa. Aina tulee erinnäköinen lopputulos. Itse en taas jotenkin osaa arvostaa noita jujuja.
Mintun puku oli taas oikeasti kaavoitetu ja istui täydellisesti. Ei ollut kainaloaukot liian alhaalla eikä olkaimen leveys sattuma. Mutta itse arvostan sitä kuinka juhlapuvussa näkyy tekijän taito ja puvun kauneus eikä vaan jotain jänniä ideoita ilman mitään tarvetta niille edes. Mutta toisille se vaan on SE juttu kun se vetoketju on laitettu eteen ja väärinpäin. Itse taas arvostan sitä kuinka se ketju on saatu ommeltua lähes huomaamattomaksi ja vetoketjun sijaan katson puvun kantajaa.
Haukion puku oli niin neutraali kuin olla ja voi. Eihän noin upeaa silkkiä rumaksi voi sanoa, mutta kenen tahansa muun päällä pukua ei olisi edes noteerattu.
Ja suosittelen googlaamaan sen Hännisen punaisen sulkapuvun. Täydellinen esimerkki kuinka jujut ja rumuus yhdistyvät samassa puvussa.
Vierailija kirjoitti:
'Minttu' on ihmisen nimeksi vähän hoopo valinta .
Lapsena ja nuorena viittaa kyllä hyvinkin ' vihreään tuoreuteen ja raikkauteen' , mutta sellaisenahan ei kukaan voi pysyä aina ja joku 50-, tai 60-vuotias 'Minttu-täti' on jo sinänsäkin vähän hupaisa anakronismi
Onko Minttu ainoa nimi kalenterissa, jota et voi hyvksyä vai pahennutko muistakin nimistä?
Vierailija kirjoitti:
'Minttu' on ihmisen nimeksi vähän hoopo valinta .
Lapsena ja nuorena viittaa kyllä hyvinkin ' vihreään tuoreuteen ja raikkauteen' , mutta sellaisenahan ei kukaan voi pysyä aina ja joku 50-, tai 60-vuotias 'Minttu-täti' on jo sinänsäkin vähän hupaisa anakronismi
No eihän sen virallinen nimi Minttu olekaan vaan Minna-Mari 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä Kimikään nyt varmaan niin palikka ole, etteikö tajuaisi, että raha ja asema ovat osa hänen vetovoimaansa.
Käsitin jostain Kimin aiemmin kertomasta että Mintun kanssa olivat alusta asti samalla aaltopituudella. Ei tarvinnut esittää mitään. Jennin jälkeen tilauksessa tais olla nainen jonka kanssa voi elää normaalia elämää ja luottaa.
Et voi olla tosissasi. Jennin kanssa Kimi näytti ihan oikeasti onnelliselta ja rakastuneelta, heidän välillään oli sähköä ja vetovoimaa, seksuaalista halua. Kimi sitten meni ja petti Jenniä italialaisen tosi-tv-tähden kanssa, eli miten hän ei muka JENNIIN olisi voinut luottaa?
Ekalla kiekalla onnenonkija höynäytti amisjätkää 100%.
Nyt tokalla vain 99% ja pikkuriikkinen epäilys särissyt jonneaivon yläkerrassa olevassa lampussa alusta saakka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä puku oli kaunein on oikeasti makuasia. Toisille se on modernin näköinen, toisille perinteisen oloinen. Joka vissiin on prinsessatyylinen, kun kerran moderni on se merenneitotyylinen?Jippo = idea, jäynä, hoksaus.
Haukion puku oli niin neutraali kuin olla ja voi. Eihän noin upeaa silkkiä rumaksi voi sanoa, mutta kenen tahansa muun päällä pukua ei olisi edes noteerattu.
Ja suosittelen googlaamaan sen Hännisen punaisen sulkapuvun. Täydellinen esimerkki kuinka jujut ja rumuus yhdistyvät samassa puvussa.
Minusta vähän tuntuu, että emme miellä jippoa samalla tavalla. Olen minimalistisuuden ystävä enkä prinsessatyylin, mutta jotain juttua on hyvä olla, ettei mene ihan kuin tavallinen kaupan iltapuku päällä. Onhan se myös näyte suunnittelijan osaamisesta! Kuten esim. siinä Haukion puvussa. Upea väri (minusta upeampi kuin Mintun, koska Mintun väri oli perus-trendi-petrooli), upeat kielot (käsijuttu ehkä vähän liikaa) ja puku oli hauskasti leikattu ja samalla käytännöllisesti.
"Katja Hänninen linnan juhlat 2017" ei tuottanut ainakaan kuvatulosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja suosittelen googlaamaan sen Hännisen punaisen sulkapuvun. Täydellinen esimerkki kuinka jujut ja rumuus yhdistyvät samassa puvussa.Minusta vähän tuntuu, että emme miellä jippoa samalla tavalla. Olen minimalistisuuden ystävä enkä prinsessatyylin, mutta jotain juttua on hyvä olla, ettei mene ihan kuin tavallinen kaupan iltapuku päällä. Onhan se myös näyte suunnittelijan osaamisesta! Kuten esim. siinä Haukion puvussa. Upea väri (minusta upeampi kuin Mintun, koska Mintun väri oli perus-trendi-petrooli), upeat kielot (käsijuttu ehkä vähän liikaa) ja puku oli hauskasti leikattu ja samalla käytännöllisesti.
Jouduin lopulta aika kauankin etsiä kuvaa siitä ja en saa siihen kuvaan edes linkkiä. Löydät sen iltasanomien sivulta, kun etsit "linnan juhlien vieraat saapuvat" 53 kuvaa ja Hännisen puku on kuva n. 47 tms. loppupuolella siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja suosittelen googlaamaan sen Hännisen punaisen sulkapuvun. Täydellinen esimerkki kuinka jujut ja rumuus yhdistyvät samassa puvussa.Minusta vähän tuntuu, että emme miellä jippoa samalla tavalla. Olen minimalistisuuden ystävä enkä prinsessatyylin, mutta jotain juttua on hyvä olla, ettei mene ihan kuin tavallinen kaupan iltapuku päällä. Onhan se myös näyte suunnittelijan osaamisesta! Kuten esim. siinä Haukion puvussa. Upea väri (minusta upeampi kuin Mintun, koska Mintun väri oli perus-trendi-petrooli), upeat kielot (käsijuttu ehkä vähän liikaa) ja puku oli hauskasti leikattu ja samalla käytännöllisesti.
http://www.zimbio.com/pictures/9KQUH1Avh-k/George+Clooney+Elisabetta+Ca…
Laitan linkin mitä itse tarkoitan sellaisella kauniilla minimalistisella asenteella ilman mitää hauskoja jippoja. Armanin taidonnäyte. Ihan vaan tummansinisenäkin.
Et ole kait seurannut ihmeemmin noita tapahtumia? Robinia, ostoksia, elämäntyyliä, sisustuksia sun muuta esiteltiin runsain mitoin avoimessa instassa ja blogissa, joista kuvat ja jutut levisivät lehtiin, kunnes Kimi lakimiehensä suulla ilmoitti, että nyt loppuu.