Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Linnan juhlia katsoessa tuli huonot fiilikset Minttu Räikkösestä

Vierailija
07.12.2017 |

Vaikka sitä ei kauaa haastateltu, mutta tuli sellainen luotaantyöntävä tunne. Vaikuttaa sellaiselta ylimieliseltä. Varmasti rahan takia kimpassa Kimin kanssa.

Kommentit (280)

Vierailija
81/280 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa, että huultentäyttö on onnistunut ja sopii hänelle paremmin!

https://www.google.fi/search?q=minttu+räikkönen+ennen&client=ms-android-samsung&prmd=ivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjglpLgovjXAhXlCJoKHa0GAToQ_AUIESgB&biw=360&bih=560#imgrc=_8D_vDj8MyIKoM:

Vierailija
82/280 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oikein oo mitään suutä kateuteen, oon nätti ja mulla on älykäs puoliso, ihana lapsi ja ihan hyvä varallisuustiöanne. Minttu vaan jotenkin on se seiskan tähtityttö. Rshakaan ei poista wt-ominaisuuksia. Tyttö voi lähteä vantaalta, vantaa ei tytöstä. Leikkelemällä saatu ihan ok, mutta onhan Dahlman nyt aivan eri tasoa. Ja ne lasten nimet :D :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/280 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlien kaksi ääripäätä: Alma ja MInttu. Uskalsikohan kukaan ehdottaa yhteiskuvaa Mintun kanssa?

Vierailija
84/280 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista arkea minttu elää? Kasvattaako oikeesti lapset ja hoitaa kodin vai onko nanny hoitamassa hommat? Mitäs luulette? Kimi puhui kauniisti että minttu hoitaa. Olisi kiva nähdä kodin sisälle. Miten minttu opettaa lapsia potalle, laittaa ruokaa, leikittää niitä:)

Vierailija
85/280 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaista arkea minttu elää? Kasvattaako oikeesti lapset ja hoitaa kodin vai onko nanny hoitamassa hommat? Mitäs luulette? Kimi puhui kauniisti että minttu hoitaa. Olisi kiva nähdä kodin sisälle. Miten minttu opettaa lapsia potalle, laittaa ruokaa, leikittää niitä:)

Haloo, totta kai niillä on joku taloudenhoitaja. Äidille jäänee lähinnä mukavat jutut silloin kuin itseä huvittaa, eli yhdessä ruokailu, leikkiminen, pelaaminen, elokuvien katselu yhdessä yms... Ihan kivaa vanhemmuutta varmaan, kun joku muu siivoaa, tekee ruuat, petaa sängyt, pesee pyykit jne. Voi keskittyä ihan vaan siihen lasten kanssa olemiseen. 

Vierailija
86/280 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaako siinä, jos yhdessä viihtyvät. Menepä itse Suomen ehkä eniten katsottuun live-ohjelmaan, itse ainakin olisin hieman jäykkiksenä.

Vierailija
87/280 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa, että Minttu on mennyt parempaan suuntaan. Elää terveellisemmin ja se näkyy ulkoisessa olemuksessa verrattuna aiempaan.

Jos on jotain feikkiä, niin se on mielestäni maltillisesti laitettu. Ei överihuulia, järkkyjä silikoneja tms.

Aina on ollut sellaisen rauhallisen ja hieman pidättyväisen oloinen, mutta miksi pitäisi esittää jotain muuta?

Kaikki aina automaattisesti ajattelee, että on tyrkky ja huomionkipeä jos on jonkun julkimon kanssa, mutta sehän voi monellekin olla varjopuoli koko suhteessa, sellainen asia joka on pakko sietää jos meinaa olla yhdessä. Ei se julkisuus mitään mukavaa aina ole, miettikää nyt pelkästään kaikkea ikävää kirjoittelua netissä. Jos on herkkä ihminen, niin sattuu varmasti. Miettikää omalle kohdalle.

Ei kukaan joka kokee julkisuuden noin vastenmieliseksi tyrkytä itseään Seiskan tähtitytöksi. Luulen että Minttu nauttii julkisuudesta ja se on tossa asemassa tosi hyvä juttu!

Vierailija
88/280 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei oikein oo mitään suutä kateuteen, oon nätti ja mulla on älykäs puoliso, ihana lapsi ja ihan hyvä varallisuustiöanne. Minttu vaan jotenkin on se seiskan tähtityttö. Rshakaan ei poista wt-ominaisuuksia. Tyttö voi lähteä vantaalta, vantaa ei tytöstä. Leikkelemällä saatu ihan ok, mutta onhan Dahlman nyt aivan eri tasoa. Ja ne lasten nimet :D :D

Voisko olla että kadehdit Mintun kirjotustaitoa jos et muuta?

Vierailija
89/280 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mitä erityisen kaunista Mintussa on? Minä näen hänet tuiki tavallisena brunettena tavallisilla kasvonpiirteillä. Ei mitään persoonallisuutta. Eräs ex-pano kehui minulle vuolaasti tätä Minttua miten upea nainen ja seuraa instagramissakin kuola valuen.

Vierailija
90/280 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nainen siihen saakka kun avaa suunsa.

Vierailija
91/280 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä munkin elämänilo sammuis nopeasti jos joutuisin olemaan Kimi Räikkösen kanssa yhdessä.

Vierailija
92/280 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos isä on 3v robinille "dadda" ni mitähän luulet että kuka lapset kasvattaa, minttu vai se kuninkaallinen lastenhoitaja.

Vierailija
93/280 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli aikanaan Dahlmanista tollanen käsitys Kimin suhteen vaikka ulkonäköään ihailinkin. Minttu nyt on niin aidosti lettuna Kimiin että se ei voi jäädä keltään huomaamatta<3

Ja Minttu on tavis, ja teki heti lapset Kimille, eikä ruvennut harrastelemaan Kimin rahoilla..

Vierailija
94/280 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teitä ämmiä hävetä alentua miehenne nimelle kuin lapset ja vielä toisena naisena. Kimillä on jo ollut nainen omalla nimellään. Kaikkea te akat teette elantonne eteen. Ei mitään itsekunnioitusta.

Eikös miesten nimien pitänyt aina olla kansainvälisempiä ja hienompia? Mites hyvin noi rÄikkÖ- äänteet sopii sinne Monacoon?

Vierailija
95/280 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä mä nyt näen hänen haastattelun? Oon selannut kaikki areenan lähetykset eikä löydy

Vierailija
96/280 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mintulla ei ole kauniit kasvot ja kroppakin on keskinkertainen, mutta eipä Kimikään ole mikään komistus. Tavallinen wt-pari, jolla sattuu olemaan keskimääräistä enemmän rahaa koska mies osaa ajaa autolla ympyrää.

Vierailija
97/280 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä mä nyt näen hänen haastattelun? Oon selannut kaikki areenan lähetykset eikä löydy

Ookkona kuullu youtubesta? Et vissiin.

Vierailija
98/280 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minttu selkeästi jännitti kättelyä ja haastatteluja. Ihmissuhdetaidottomat eivät varmaankaan osaa lukea toisesta jännityksen merkkejä, vaan sekoittavat ne ylimielisyyteen. Minttu antoi itsestään sympaattisen kuvan ja oli selvästi mielissään, kun Kimi haastattelussa kehaisi vaimoaan. Mintusta näkee selkeästi, että hän on aivan tavallinen ihminen, vaikkakin todella kaunis. Ihana nainen!

Minttu ei ole kaunis. Jos katsot vanhempia kuvia niin täysin vaatimattoman näköinen.

Vierailija
99/280 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Minttu olisi hymyillyt enemmän, täällä valitettaisiin millainen teennäinen hymy se oli. Linnassa oli monta vielä totisempaa naamaa mutta heistähän ei kannata sanoa mitään koska eivät olleet yhtä näyttäviä kuin Minttu. Puku oli upea ja puki Minttua täydellisesti, kaunis kokonaisuus. 

Mintulla on kaksi pientä lasta, ehkä oli vähän väsynytkin. 

N50

Ja sinä luulet, että Minttu on yksin kotona lasten kanssa. Väsynyt indeed, kun ympärillä pörrää hovimestarit ja palvelusväki ja nannyt.

Perus-suomalaista väsyttää jo se, kun ympärillä pörrää kaiken aikaa hovimestarit ja palvelusväki ja nanny-valokuvaajat ja varmasti väsyttää sekin, kun joutuu päivästä toiseen tsemppaamaan, että olisi kaunis ja ihana vaimo ja ansaitsisi uusia hermeksiä.

Nanny-valokuvaajat? Onko Minttu persu?

Vierailija
100/280 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin kylmän oloinen aina. Sellainen lämmin hymy ja katse puuttuu. Muuttunut aikalailla siitä mitä oli, myös ulkonäöllisesti.

Leveä hymy ei sovi Mintulle yhtä hyvin kuin pieni madonna-hymy.

Pääasia kuitenkin, että perhe on onnellinen. Hyvin tuntuvat Kimin kanssa juttuun tulevan.